Terrano II. -od str.35 - LR Disco I. - od str.65 D-fender
Moderátor: Moderátoři
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
No nejde jen o ten šicí stroj pod kapotou ale i o rozpadající se diferáky.No a ty poloosy...to je jak tyčka od volantu z patrola
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
Tak to se pak nesmíš divit, že to je těžký jak stodola s traktorem, když to má tak zbytečně předimenzovaný díly. Sice to nerozbiješ, ale zas se to ani nerozjede A diferáky se nikomu nerozpadaj
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
Na LR foru je o tom dost špatných zkušeností.Z okolí znám dva cihlaře a jeden už diferáky dělal, tak to asi nebude úplný kec.Tehdy sem to dost řešil, když sem vybíral auto.Cherokee, Cihla, P38 a nebo trol.Nakonec sem šel cestou mimořádné odolnosti, jednoduchosti a dobrých zkušeností z okolí...
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
Jste se zase rozjeli...
Hele, opravujem všicí, a kdo tvrdí že ne, tak kecá ...
Hele, opravujem všicí, a kdo tvrdí že ne, tak kecá ...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
Se to tu rozjelo.... Tak hosi a kdo z vas ma landaka a ma s nim aspon 100 000tkm? A ne jen kamarad kamarada, delal... Kdo jezdi a prasi tak opravuje.... A kdo ne, tak bud nejezdi nebo keca.... kazdy auto ma svoje slabe mista a kdyz je ridic bez mozek....
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
Dovolená za náma, Lanďice přežila bez vážných problému. Jen promáčkliny plechů a silentbloky ramen se budou měnit, což je spotřební věc. Řekněme, 1x za rok.
Na střeše přibylo další světlo (Podle papíru, keterej snese vše je nahoře teďky 20000 lůmenů/264W) a v hlavních je HID(6000K-35W jen tlumené).
Na střeše přibylo další světlo (Podle papíru, keterej snese vše je nahoře teďky 20000 lůmenů/264W) a v hlavních je HID(6000K-35W jen tlumené).
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
a safra
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
nejen vody, na dovče jsme měli i vysokej stav bláta
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
No jo,,,, jsem v oslabení. Na dovolené 2xXJ, 1xZJ, 1xKJ a pak já...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
A jaké jsou síly v této přejeepované konkurenci?
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
To menší skoroseriové XJ je 4.0HO manuál!! T2K cca 30"
velké XJ je nonHO 4.0 automat na BFG - 33"
Zj je 2.5nafta VM - co se furt prej sere, ale jemu se to zas tak nesere a jede to dobře. T3-30"
KJ je 2.8VM moderní nafta v automatu vykon velkej a v terénu překvapilo..
velké XJ je nonHO 4.0 automat na BFG - 33"
Zj je 2.5nafta VM - co se furt prej sere, ale jemu se to zas tak nesere a jede to dobře. T3-30"
KJ je 2.8VM moderní nafta v automatu vykon velkej a v terénu překvapilo..
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
A patrol zas žádný
Re: Terrano II. -od str.35 - Land Rover Discovery I. 20
ropák: Oni maj totiž asi vkus.
vik2:VM je lepší se vyhnout obloukem. Pošahanej italskej motor. Praskaj hlavy. Ale když to asi člověk nehuntuje a stará se o to, tak to třeba něco vydrží. V Jeepu bych šel jedině do benzínu, popřípadě ten mercedesáckej 2,7CRD. To prej přežije všechno.
vik2:VM je lepší se vyhnout obloukem. Pošahanej italskej motor. Praskaj hlavy. Ale když to asi člověk nehuntuje a stará se o to, tak to třeba něco vydrží. V Jeepu bych šel jedině do benzínu, popřípadě ten mercedesáckej 2,7CRD. To prej přežije všechno.