Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Moderátor: Moderátoři
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Kombik ma zatial 388km, dnesna cesta mala 120km a bolo citit, ze na konci cesty sa motor spraval vyrazne pokojnejsie ako na začiatku. V niektorych rezimoch je zmes stale bohata, musim odsledovat, v ktorych. Sviecky maju nahnedlu farbu, no myslim, ze by mohli byt svetlejsie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Tmavé svíčky - bohatá směs, světlé (bílé) svíčky - chudá směs, je to tak ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ne tak docela. Tato poučka totiž platí pro karburátorové motory. U vstřikování je to trošku jiné, moderní řídící systém vstřikování dokáže udržet motor při chudé směsi, bílé svíčky jsou pak zcela běžné. Respektive ne úplně bílé, ale špinavě bílédvk píše:Tmavé svíčky - bohatá směs, světlé (bílé) svíčky - chudá směs, je to tak ?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Aha, ok, mě se právě jedná o starý karburátorový motor, takže děkuji.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ono prave 1,5 16V ma zmes nastavenu dost bohato oproti inym kalibraciam Najskôr asi skusim vytiahnut predstih, mozno to mnozstvo zmesi nestiha zhoriet, co by vysvetlovala aj hlasena chyba "nizka uroven signalu detonacneho cidla".Vašátor píše:Ne tak docela. Tato poučka totiž platí pro karburátorové motory. U vstřikování je to trošku jiné, moderní řídící systém vstřikování dokáže udržet motor při chudé směsi, bílé svíčky jsou pak zcela běžné. Respektive ne úplně bílé, ale špinavě bílédvk píše:Tmavé svíčky - bohatá směs, světlé (bílé) svíčky - chudá směs, je to tak ?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Opät raz som zdvojnasobil cenu toho vozidla. Asi by som mal premenovat temu, pretoze posledný pol rok je Priora náhradou za 21044
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Opat som sa presvedcil, ze menej je niekedy viac. Po peripetiach s nastavovanim bohatosti som vcera vyhodil velke vstreky z Peugeotu a nasadil opat male originalne. Vykon siel rapidne dolu, no nakoniec som trafil take kalibracie, s ktorymi to zacalo ist ako utrhnute z retaze. Myslím, že začínam byť dočasne spokojny. Ozaj, neviete niekto, ake vystupne napatie dava detonacne cidlo? Mam s nim nejaky problem, ktory bude zrejme v kabelazi, pretoze vystupne napatie sa mi zda dost male, nieco okolo 0,02V a trochu vyssie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Dnes som sa hral s detonacnym cidlom, stale hlasilo nizku uroven, vyskusal som 3 a vsetky to iste, tak som pristupil k zvysovaniu predstihu a k uprave riadenia podla detonacii..v urcitych okamihoch chybu este vyhodi, ale je to lepsie...vykon siel hore o dost, podla prepoctov RJ sa krutiaci moment priblizuje k 180 Asi budem musiet naspat vratit velke vstreky, pretoze nad 3500ot pri plnom plyne to zacne skakat a lambda vyskoci na 1,250, co znamena chudbnu zmes. Dlzka vstreku sa pri plnom plyne do 3500ot dostane na 20ms.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
vidim, ze mas ovela viac trpezlivosti nez ja. No.... len sa to poriadne nauc, aby si mi vedel povedat co mam spravit ked budem mat hotove moje
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Co to nechat naladit na brzdě?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
To už není taková legrace ... a blíží se to k nudě .Yellow01 píše:Co to nechat naladit na brzdě?
Pak by byl čas na jiné "aktivity" a následky těchto jiných "aktivit" mají za následek co?
Nebudeš mít čas na auto.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ludek to vystihol celkom presne aj ked zislo by sa mi viac casu Podla diagnostiky sa to da celkom pekne odladit, ale treba na to dvoch. Vcera som mal dost, ked som pri 120km/h musel jednym okom hladat hodnotu s velkostou pisma 10 Ale ani neviem kde najblizsie je nejaka brzda dostupna, mozno by stalo za to opytat sa na UA. Tam to mam paradoxne najblizsie
Co sa tyka toho ladenia, je to zdlhave, pretoze treba za kazdym zastavit, vypnut motor, natiahnut mapy a znova skusat. Lepsie by bolo, keby som zakupil RJ Janvar, tam sa to da nastavovat online, za behu motora.
Co sa tyka toho ladenia, je to zdlhave, pretoze treba za kazdym zastavit, vypnut motor, natiahnut mapy a znova skusat. Lepsie by bolo, keby som zakupil RJ Janvar, tam sa to da nastavovat online, za behu motora.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
ja pouzivam funkciu lupa a ine vymozenosti pre kratkozrakych a aj tak mam obcas ho.no na krajicku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Hlasim vitazstvo nad detonacnym cidlom!!! Aj po vcerajsom laborovani s detonacnym cidlom a jeho riadenim mi nadalej vyskakovala chyba nizkeho signalu, co dokazovalo aj vystupne napatie na cidle okolo 0,020-0,100V.Nevedel som, ake napatie ma byt na cidle, tak som meral na konektore a nameral som 1,24V. Zdalo sa mi to malo, kedze vacsina cidiel funguje na 12 alebo 5V, tak som rozobral RJ a poprezeral ju. Nenasiel som nic. Na ruskych forach som sa docital, ze pri "zdravom" zvuku motora ma byt vystupne napatie 0,6-1,2V. Skontroloval som konektory na cidle, aj RJ, premeral kabelaz, dokonca kazdy vodic s kazdym, ci nie je nahodou predraty, no nikde ziaden problem. Cidlo ma byt dotiahnute momentom 11-20NM, cize v podstate len tak aby sa volne neotacalo. Ani laborovanie s dotahovanim nemalo efekt. Zrazu som sa docital, ze starsie modely mali cidlo upevnene na štifte a dotiahnute matkou cez podlozku, novsie mali cidlo upevnene šroubom skrz. Sroub som zahodil, zatocil som štift, nasadil čidlo, podlozku, matku a jemne dotiahol. Skoro som si oči vyočil, ked diagnostika ukazala vystupne napatie 0,200V po nieco cez 1,2V a vidiet ze predstih pri detonacii stiahne aj o 10° Tych 0,200V je sice malo, ale to nevadi, trosku zodvihnem predstih.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Kombik ma 800km, vsetky chyby mam odstranene, VV uz tiez nevykazuje zly signal (podarilo sa mi nastavit bohatost zmesi), tak som dnes nasponoval retaz a nastavil ventily. Po skusobnej jazde som sa pustil do dalsieho nastavovania, konkretne som sa venoval rezimu plneho vykonu. V prvom rade ho stacilo "zapnut", pretože Niva ho ma prakticky vypnuty. No a potom sa cudujeme, preco tie nivy su slabe. A nie je to len tým. Už od výroby maju vsetky Lady posunutu krivku predstihu nadol. Dovod je velmi prozaicky - velka odchylka vo vyrobe ozubenych remenic a drziakov snimaca otacok. Tak aby zbytocne niektore motory netrpeli detonaciami (a nemuseli sa potom reklamovat), súdruhovia znížili v celom rozsahu predstih. No a uz sa vobec nemusime cudovat, preco su tie nivy slabe Paradoxne moze nastat jav, ze najvykonnejsi bude motor s najchybnejsou remenicou a najchybnejsimi prsiami No a podme k veci. Skusal som to s origo malymi vstrekmi, ktore mam z 21067 1,5i. V ekonomickom rezime, ked zmes riadi lambda, su tieto vstreky dostacujuce. Horsie to je v rezime plneho vykonu - su nepostacujuce, dlzky vstrekov som vyhnal na maximum a aj tak je zmes extremne chudobna, lambda vykazuje napatie len cca 63mV. Takze to skusim asi znovu s tymi vstrekmi z peugeotu 1,9 mi16, alebo si zaobstaram z nejakej volgy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)