NIVA1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
hush
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od hush »

Přední kolo má dvě ložiska z každé strany (venkovní a vnitřní) a každé je kryté simerinkem. Ložiska jsou kuželová - pozor na dotažení.
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... predni603/
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Uživatelský avatar
martas
Příspěvky: 507
Registrován: stř říj 22, 2008 19:47
Bydliště: Vysočina-Lukavec

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od martas »

Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
kosta1
Příspěvky: 5
Registrován: sob dub 26, 2014 16:35

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od kosta1 »

Zdravím
mám další problém se startováním
palivové čerpadlo natlačí benzín,vstřikovací tryska ho ale nerozpráší když vstřikovač v té horní dvoupinové zásuvce ukostřím vstřikuje to benzínu jako do tanku v momentě je plná klapka myslíte že je vstřikovací tryska mrtvá? Mě nic jiného nenapadá čím by to mohlo být
Uživatelský avatar
ZTS
Příspěvky: 54
Registrován: stř led 16, 2013 12:52
Bydliště: Zlín

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od ZTS »

No řeším něco podobného- lze nějk zjistit správný přívod el. signálu na "trysku" ? vyměnil jsem už druhou (sice použitou) ale pořád nic.
mdok1
Příspěvky: 52
Registrován: stř srp 14, 2013 10:06
Bydliště: Sečovce, Slovensko

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od mdok1 »

Dobrý deň. Posledné 2 týždne mám problém so štartovaním. Auto je 1,7 MPI, garážované. Stačilo otočiť kľúčom a krásne naskočilo, stále. Teraz, motor sa točí a nenaštartuje. Iba vtedy, ak mu pomôžem plynom, potom beží bez problémov. Sviečky menené pred rokom, káble dtto, batéria dtto. Vyčistil som škrtiacu klapku a vymenil palivový filter a nič..Stretol sa niekto s takým, vedel by mi poradiť? Nechcem ísť cestou pokus-omyl a meniť veci zaradom..
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od Cory »

Skus diagnostiku...pri startovani ma byt servomotorcek volnobehu v urcitej polohe, ktora zaruci start bez manipulacie s plynom...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Ronin
Příspěvky: 7
Registrován: pát lis 28, 2014 19:52

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od Ronin »

Zdravím, začínám oživovat motor 1.7i spí na mé nivě, začal jsem měnit podtlakove hadice a nechápu jak po připojení nové hadice od vstrikovace k posilovači brzd - motor neudrží už tak mizerný volnobeh??

Projížďky možné jen s odpojenou hadicí :-(
Dlouhá cesta přede mnou ,ale bez boje se nedám :-)
Niva 1.7 SPI dlouhá
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od dvk »

Tak je zrada jinde, zaseklý servomotorek volnoběhu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Ronin
Příspěvky: 7
Registrován: pát lis 28, 2014 19:52

Re: 1.7i;SPI;LPG;Špatné starty,volnoběh; Niva

Příspěvek od Ronin »

Jo na ten jdu hned po hadicich a pak dál a dál ;) jen *mě to zarazilo :-)
Diky
Dlouhá cesta přede mnou ,ale bez boje se nedám :-)
Niva 1.7 SPI dlouhá
druid-druid
Příspěvky: 5
Registrován: ned bře 22, 2015 18:13

Pomoc volnoběh

Příspěvek od druid-druid »

Zdravím, koupil jsem si nivu 1,7 i jednobod, R.v. 97, při jízdě na neutrál mi to drží vysoké otáčky a spadne to skoro až při úplném zastavení, auto žere 20 litrů a v tahu pořádně nechce jet. Nevíte někdo co s tím?
Krokový motorek volnoběhu to nedélá, ten jsem již vyměnil.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1500
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc volnoběh

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Vysokej volnoběh je kolik?
Kontrolka Ch.E. svítí nebo ne?
Když zvedneš předek auta heverem do vzduchu otáčí se přední kola volně rukou?
Když vyšroubuješ svíčky tak jakou mají barvu?
VAZ 1117
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: Pomoc volnoběh

Příspěvek od Veteranista »

Ten vysoký volnoběh je vlatnost, kdybys jen kapku hledal hned bys to našel.

viewtopic.php?f=79&t=18745
viewtopic.php?f=79&t=20522
stačí si projít
viewforum.php?f=79

a zkusit se zamyslet kam píši dotaz
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
druid-druid
Příspěvky: 5
Registrován: ned bře 22, 2015 18:13

Re: Pomoc volnoběh

Příspěvek od druid-druid »

drží to kolem 15-1600
kontrolka nesvítí
Kola a svíčky vyskoušim
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1500
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc volnoběh

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Volnoběh je v pořádku. Pokud je auto v pohybu tak má držet kolem 1600 ot. po zastavení musí klesnout na cca 800 ot.
Podívej se ještě jestli se Ch.E. rožne po zapnutí zapalování před nastartováním motoru. Pokud ne tak zkontroluj žárovku.
VAZ 1117
druid-druid
Příspěvky: 5
Registrován: ned bře 22, 2015 18:13

Re: Pomoc volnoběh

Příspěvek od druid-druid »

jo to se rozsvítí, po nastartování normálně zhasne
ale proč to žere 20l benzinu,
občas se ještě stane že když na to víc šlápnu a viřadím tak to drží stejně otáčk jako to mělo než jsem vyřadil(třaba i 3000-3500ot.a drží to dokud nespomalim, pak to spadne na tich cca800)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“