corsair píše:Merane to bolo na baterke
Promiň, ale toto není správná odpověď. Respektive je to nic neříkající věta. Nebylo by od věci se občas trošku rozepsat a pomoci nám správně diagnostikovat problém. Chceš pomoci - specifikuj problém.
Takže znovu a po milion prvé ... dobíjení se měří na autobaterii, při
zapnutých potkávacích světlech a v režimu otáček cca 1000ot/min a výše. Pak by měl voltmetr ukazovat 13,5V (min.), 13,8V-14,2V (ideální stav), 14,5V (max.). Autobaterie by měla být nabitá
Napětí nesmí kolísat
Takže se opět táži, měřil jsi takto
Pokud ano a naměřil jsi kolísání nabíjení 12,6V - 13,7V, je buď vadný alternátor, vadný regulátor, vadná autobaterie, či je na některém kontaktu (kostře, plusovém kabelu) nedokonalý spoj v podobě přechodového odporu - to lze vyloučit stejným měřením na alternátoru.
Kostřící kabel mezi převodovkou a karoserií jsi kontroloval? Není volné lisované očko?
Stěrače s tím nejspíš nic společného mít nebudou.