Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Shackey1
Příspěvky: 60
Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od Shackey1 »

:lol:
S Ladou na vzdy [color=#0000BF] [/color]
tomass
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od tomass »

Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel. :D
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé. :( Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od JmJ »

tomass píše:Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel. :D
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé. :( Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.


Tak ho zkorigujes levou rukou. U toho si hnaty krizit nemusis.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od Vašátor »

Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od valda1971 »

Vašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům :wink:

r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačem :wink:
Naposledy upravil(a) valda1971 dne pon led 12, 2015 18:17, celkem upraveno 1 x.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od flamo »

Mal som 03ku ročník 74 a sytič bol nalavo. A neprišlo mi to nijako nepohodlné, hnáty som si krížiť nemusel. A páčilo sa mi na tom, že bol bližšie k vodičovi. Teraz v tom mojom bastle mám sytič napravo a ten je moc utopený pod palubkou.
Každopádne práca parádna, s tým posilovačom musí byť radosť parkovať.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od Marťas »

valda1971 píše:
Vašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům :wink:

r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačem :wink:

' 72 též.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Shackey1
Příspěvky: 60
Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od Shackey1 »

mne sa tiez zda ze na tej lavej strane sa ten sitic lahsie ovlada,teraz je trochu blizsie k vodicovi a nemusim sa nan pocas jazdy pozerat ked ho treba korigovat . Akurt som si musel zviknut ze aj lavu ruku treba sem tam pouzit a to nie len na otvaranie dveri ,startovanie a drzanie volantu :lol:
S Ladou na vzdy [color=#0000BF] [/color]
Uživatelský avatar
Shackey1
Příspěvky: 60
Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)

Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .

Příspěvek od Shackey1 »

Po par stovak prejazdenych so servom musim povedat ze to je jedno podarene male gizmo :D . Spolocne s kratkym radenim ktore uz v tom aute je od vyroby sa rider citi ako maly boh a to sedi vo veterane :wink: . Jedna ruka volant druha paka to je vsetko . Je dobre pri instalacii serva vymenit aj alternator pretoze som zacal mat problemi s dobijanim ktore boli uz aj pred tym ale teraz sa to stalo akutnejsim hlavne pri jazde v noci a silnej muzike ( mam tam 1800 W subwoofer :D ) . Najlepsie co som nasiel na trhu je Rusky alternator vyraba sa v Cine . Original stranka vyrobcu je www.startvolt.com . Maju v ponuke alternator LG 01214 120 A (21214-3701010) . Ja som kupil cely set na ebay z Donbasu a problem sa vyriesil :!:
S Ladou na vzdy [color=#0000BF] [/color]
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“