chyba moze byt aj v opalenych kontaktoch na vypinaci, zrovna som tento problem riesil na Elisinom svištovi, ty chuji totiz nemaju ovladanie okienok cez relatko ale priamo cez vypinac takze sa kontakty na vypinaci zaseru, takze rozobrat ocistit kontakty to je najlahsia cast operacie a ked to aj nevide aspon si vylucil jednu moznost
Be better, not second best if not better, be different LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
První vážnější závada: Svítící kontrolka motoru motor šel na dva válce, nepálil první a čtvrtý válec, po postupné výměně svíček, zapalovacích kabelů a zapalovacího modulu závada stále trvala. Opraveno v Jedovnici rozebráním a vysušením ř.j.
V kalině je zapalovací blok jen cívky a výkonová část je přímo v řj, takže je to i logický, že tomu voda vadí, ty to fakt vymňoukli, jen by mě zajmalo jestli už to má granta a kalina 2 vychytaný.
Dnes dostala Kalina nový přední tlumiče, přední brzdový kotouče, destičky a zadní prasátka. Ještě mě čeká v dohledné době výměna spojky. Najeto má 89 985 km.
Ano, z ničehonic zhasl displej a přestaly jít všechny budíky, zůstaly funkční pouze kontrolky. Po otevření jsem našel poškozenej IO kterej ovládá krokový motorky budíků a zobrazovač displeje. Zajímavý je, že novější verze štítu má v zadní stěně větrací mřížky zatímco stará měla plný dekl.