Obecně platí, že WEBERy 32DSR měly ve volnoběhu dovoleno až 4,5% CO, novější WEBERy 32DSR do 3% (někde se udává 3,5%). OZONy mají ve volnoběhu CO do 1,5%.
HC u WEBERů do 1200ppm, u OZONů do 800ppm.
Pozor!!! Hodnoty emisí se řídí rokem výroby vozidla, nikoli karburátorem, jaký máte na motoru. Čili pokud někdo má nulasedmičku, kde původně byl OZON 2107, ovšem místo toho tam má starého WEBERa, protože OZON z nějakého důvodu odešel a jiný nebyl, má trochu blbou pozici, neb jeho WEBER musí splnit emise OZONu (a to není taková sranda). Mnohem lepší pozici má opačná situace (jakou jsem měl třeba já) - na staré nulatrojce z roku 1975 (viz WEBER 32DSR) je namontován OZON 2107 a rozdělovač R125D - pak jsou emise luxusní
.
V případě vozidel s KATem jsou hodnoty přirozeně přísnější. Tam jde ovšem o to, zda KAT je na řízeném, či neřízeném systému. Pokud se jedná o neřízený systém, pak se emise měří dvakrát - před KATem (je pro to speciální vývod na potrubí) a za KATem. U řízených systémů, kde funguje lambda regulace, se přihlíží jen k emisím na konci, samozřejmě musí být správně fungující lambda regulace.
Obecně platí, že CO za KATem je ve volnoběhu do 0,5% (v otáčkách do 0,3%), emise HC do 100ppm. Toto ovšem při lambda 1,00 a kyslíku na nule.
Dlužno říci, že pokud motor je v dobrém stavu, správně seřízený a nastavený, plní všechny Lady emise s naprostým přehledem a rezervou.