Paliho 2103
Moderátor: Moderátoři
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paliho 2103
Tak nevim, co jsem slyšel od lidi z bmwklubu a co jsem i četl, tak pokuď chceš normalní naftu, tak jedině 330d, 320d rozhodně není dobrá volba v e46
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Paliho 2103
E46 neviem to je na mňa moc staré. ale v E92 v F30 s tým problém nie je.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paliho 2103
nafta patří do kamen a ne do aut!Když traktora tak si koupím zetor muhehe a ne kasičku na peníze .Jináč ladu máš pěknou a je to hezčí než bramborák.
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Re: Paliho 2103
od e46 cez e90 po F30 su 4rozne verzie motorov a to hovorim iba o 320d. A verte, ze tie rozdiely su vacsie nez u Zigula od 1200 po 1700. Ja by som nechcel ani ten najnovsi, ale to je ine kafe. Doba naftakov je prec. LPG je podstatne lacnejsie a servis benzinaka je predsa vzdy lacnejsi...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Paliho 2103
I když je to OT a vím, že určitě rozpoutám vášnivé diskuse, ale můj názor je, že auta s moderními dieselovými motory nejsou o nic víc na nic než auta s moderními benzinovými motory vybavenými turbem, kompresorem a dalšími hračkami. Největším problémem je to, že ta auta, která se se... jsou většinou krásný, leč vylítaný lundry. To že dnes motor již nevydrží půl miliónu km je prostě fakt a daň za náš konzum.
Má služební auta jsou vzhledem k nájezdu km diesely a dávám ho pryč s min. 140tis.km, max. jsem měl asi 230 a u žádného nebyl problém s motorem (na rozdíl od jiných komponent). Pokud vlastní motor nemá přímo konstrukční vadu (viz některé motory Fordů nebo VW), jsou při rozumném užívání bezproblémové. Co se týká servisu, nemohu posoudit (u soukromého si měním i olej sám), možná je trochu dražší olej a navíc se musí občas měnit naftový filtr (na mém jednou za dva servisy), jinak vše ostatní stejně jako benzín. U žádného auta mi neodešlo turbo, vstřikovač, ani se nepoškodil filtr pevných částic. Prostě ta auta neměla najeto moc km.
Je jasný, že asi nejlepší je jednoduchý 8-mi ventilový benzin 2-3L objemu + LPG. Ale těch ubývá. Ani obyčejný atmosferický čtyřválec nemusí být ideální a úsporný při provozování na LPG. Některé značky, viz Ford, Hyundai a další musí k plynu přivstřikovat benzín kvůli chlazení ventilů. To samé platí o TSI a podobných hračkách. A pokud tam spolu s plynem musíte dávat 20-35% benzínu, pak se rentabilita oproti dieselu posouvá jinam.
S dieselem 2L jezdím v dlouhodobé průměrné spotřebě 4,5L nafty, s benzínem 1,6L za 8-9L LPG + první studené kilometry na benzín, pak je to provozně cenově naprosto vyrovnané. A bohužel ten diesel díky krouťáku "jede" a není velký rozdíl,pokud šlapu na plyn víc, nebo míň.
Takový rádoby řeči lidí že nafta je jen do traktoru, kamen a pod., to jsou Žigule s prominutím hospodský neopodstatněný kecy plynoucí z toho, že jen málo lidí (a nejen tu na fóru) má tu možnost jezdit s nejmodernějšími diesely a to od nova a zároveň poměrně velké porce kilometrů. Pokud budu jezdit jen okolo komína, stačí mi starší či staré (viz žigulík) benzínové auto, o tom žádná. Tak to mám doma taky. Na můj soukromý nájezd do 25tiskm/rok jsem si taky nikdy diesel nepořídil, měl jsem buď čistý benzín (protože v té době stála přestavba na LPG u tehdy moderních aut 35-45tis), nebo LPG. Až si asi za 5 roků budu domů pořizovat nové nebo zánovní auto, budu mít asi problém, co pořídit, protože těch jednoduchých benzínů ubývá.
Teď jsem zvědav na smršť reakcí
Má služební auta jsou vzhledem k nájezdu km diesely a dávám ho pryč s min. 140tis.km, max. jsem měl asi 230 a u žádného nebyl problém s motorem (na rozdíl od jiných komponent). Pokud vlastní motor nemá přímo konstrukční vadu (viz některé motory Fordů nebo VW), jsou při rozumném užívání bezproblémové. Co se týká servisu, nemohu posoudit (u soukromého si měním i olej sám), možná je trochu dražší olej a navíc se musí občas měnit naftový filtr (na mém jednou za dva servisy), jinak vše ostatní stejně jako benzín. U žádného auta mi neodešlo turbo, vstřikovač, ani se nepoškodil filtr pevných částic. Prostě ta auta neměla najeto moc km.
Je jasný, že asi nejlepší je jednoduchý 8-mi ventilový benzin 2-3L objemu + LPG. Ale těch ubývá. Ani obyčejný atmosferický čtyřválec nemusí být ideální a úsporný při provozování na LPG. Některé značky, viz Ford, Hyundai a další musí k plynu přivstřikovat benzín kvůli chlazení ventilů. To samé platí o TSI a podobných hračkách. A pokud tam spolu s plynem musíte dávat 20-35% benzínu, pak se rentabilita oproti dieselu posouvá jinam.
S dieselem 2L jezdím v dlouhodobé průměrné spotřebě 4,5L nafty, s benzínem 1,6L za 8-9L LPG + první studené kilometry na benzín, pak je to provozně cenově naprosto vyrovnané. A bohužel ten diesel díky krouťáku "jede" a není velký rozdíl,pokud šlapu na plyn víc, nebo míň.
Takový rádoby řeči lidí že nafta je jen do traktoru, kamen a pod., to jsou Žigule s prominutím hospodský neopodstatněný kecy plynoucí z toho, že jen málo lidí (a nejen tu na fóru) má tu možnost jezdit s nejmodernějšími diesely a to od nova a zároveň poměrně velké porce kilometrů. Pokud budu jezdit jen okolo komína, stačí mi starší či staré (viz žigulík) benzínové auto, o tom žádná. Tak to mám doma taky. Na můj soukromý nájezd do 25tiskm/rok jsem si taky nikdy diesel nepořídil, měl jsem buď čistý benzín (protože v té době stála přestavba na LPG u tehdy moderních aut 35-45tis), nebo LPG. Až si asi za 5 roků budu domů pořizovat nové nebo zánovní auto, budu mít asi problém, co pořídit, protože těch jednoduchých benzínů ubývá.
Teď jsem zvědav na smršť reakcí
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paliho 2103
Budu reagovat jako první. Je to pravda.
Sorry za OT. L.
Sorry za OT. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Paliho 2103
Myslím že dnešní benzín neb nafta vyjde nastejno ,dáno cenou paliv ,spotřeba vetšinou taky skoro nastejno ,ale benzín s lpg je takové hezčí poježdění (nevím jak to napsat aby se to vystihlo ) mám doma všechny varianty a nejradši jezdím s tím s čím jsem dlouho nejel ,jinak Žigul je nevyježděný a omezený jen na jedno auto ,až bude za pár let mít nalítáno přes meloun a to s různými povozy tak si udělá trošku jiný obrázek ,pokud nezakrní u jednoho povozu ovšem ,mě se líbí zkoušet a objevovat ,za život jsem si pojezdil se spousty aut a je rozhodně těžké napsat které je nej ,každé má svoje pro a proti ..
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paliho 2103
Taky jsem jezdil z ruznyma autama BMW oplem skodou firemnim hyundaiem novým když jsem byl u RWE a jedno řeknu jsou to nudná auta pro mne a když clovek usina a nudi a nedává pozor tak to pro mne není auto , každymu vyhovuje něco jiného .myslete si co chcete je mi to fuk
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Re: Paliho 2103
Přesně tohle jsem čekal že budu číst.........................zigul01 píše:Taky jsem jezdil z ruznyma autama BMW oplem skodou firemnim hyundaiem novým když jsem byl u RWE a jedno řeknu jsou to nudná auta pro mne a když clovek usina a nudi a nedává pozor tak to pro mne není auto , každymu vyhovuje něco jiného .myslete si co chcete je mi to fuk
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Paliho 2103
Mna by zaujimalo, kolko ma zigul01 rokov a najazdenych km.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Paliho 2103
Nepolemizuju o lásce ke starý Ladě, ale abych se za jízdy nenudil, dával pozor a neusnul, tak abych kvůli tomu jezdil v autě, který je hlučný, musím ho honit po silnici pro udržení přímého směru a při každé snaze předjet náklaďák zažíval adrenalinové šoky?
Těch prekérních situací, které mě udržují trvale ve střehu na našich silnicích zažiju každý týden několik. Taky se těším jak malý kluk na to, až dodělám svoji Ladu a konečně se projedu. Dokonce mi možná bude muset na měsíc nahradit služebáka (starý musí pryč a nového mi o měsíc přepotvrdili).
Těch prekérních situací, které mě udržují trvale ve střehu na našich silnicích zažiju každý týden několik. Taky se těším jak malý kluk na to, až dodělám svoji Ladu a konečně se projedu. Dokonce mi možná bude muset na měsíc nahradit služebáka (starý musí pryč a nového mi o měsíc přepotvrdili).
Re: Paliho 2103
ja mám na bežné jazdenie corsu 1.3 CDTI. je to vlastne multijet od Fiatu a tento motor si neviem v tomto aute vynachváliť. jazdím v priemere za 5 litrov ťažkou nohou obehujem kde chcem čo chcem. Obmedzuje ho malý objem preto ďalšie auto musí mať objem o čosi väčší. ak by som takto ako jazdím teraz jazdil napr. TSI tak mám spotrebu cca 7 a viac litrov. na naftovom motore sa mi páči, že pracuje pri nízkych otáčkach a maximálny krútiak dosahuje dosť nízko. čo sa poruchovosti týka mnoho ľudí nadáva aj na tento motor. ja s ním problém nemám. niekto nadáva na motory od fordu. poznám ľudí čo s nimi problém nemajú a tak ďalej a tak ďalej. benzínový motor je kultivovanejší o tom nie je pochýb ale dnešné naftové motory s moderným vstrekovaním sú kultivované a tiché. žiadne traktory to nie sú.
Jan Váníček: páči sa mi ako si to žigulovi vysvetlil. 100% súhlas.
Jan Váníček: páči sa mi ako si to žigulovi vysvetlil. 100% súhlas.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Paliho 2103
Tak kupoval som to trosku pod vplyvom tak to aj dopadlo auto uz ide, chybny kontakt na jednom relatku k podavaciemu cerpadlu... akoze ten motor co sa jazdy tyka neni to katastrofa, ale diesel ozaj ... nuda
Re: Paliho 2103
čo je viem E46 320D a aj v iných modeloch 2.0 D nie je zlý motor. ale ktoraz nemá rad diesel nezvykne si. ja proti nafte nič nemám
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.