Dmatejova Laďka - krize
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Rok vydání, když je pod tím napsáno Bechyně VI ?
Pak by to měl být podzim 2005, stačí se taky podívat sem: http://www.ladaklub.com/srazy.php
Pak by to měl být podzim 2005, stačí se taky podívat sem: http://www.ladaklub.com/srazy.php
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Dmatejova Laďka - krize
Já to tam schválně nechal, zda si toho někdo všimne. Jde vidět, že jsi chytrý hoch
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
2006, řekl bych. A ještě měla trojúhelníčky, nebyla natřená štětkou, disky nebyly rezavé jako dneska, ale byly stejně šišaté, nárazníky byly o několik poločasů rozpadu mladší ... hehe, ale koukám, že vyžraně jsem vypadal už tehdy, přitom jsem měl o 10 kilo míň
EDIT: Seknul jsem se o rok. Zvláštní, už si nepamatuju ani rok nejzásadnějšího rozchodu s babou. I když, po druhém rozchodu mi zbyl barák, hypotéka, a spousta práce přede mnou, zatímco po prvním bylo prostě jen prázdno
Každopádně debata "co je horší" nemá smysl. Krumpáč a lopata ale smysl mají
EDIT: Seknul jsem se o rok. Zvláštní, už si nepamatuju ani rok nejzásadnějšího rozchodu s babou. I když, po druhém rozchodu mi zbyl barák, hypotéka, a spousta práce přede mnou, zatímco po prvním bylo prostě jen prázdno
Každopádně debata "co je horší" nemá smysl. Krumpáč a lopata ale smysl mají
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Další problém - auto škytá. Nedávno jsme měnili benzínové čerpadlo, kde jedna "pecka" vyletěla a vzpříčila se.
Když jedu na plný plyn, auto tahá perfektně, ale pak při vyšších otáčkách NEBO i po ubrání a udržování rychlosti, třeba jednou za půl minuty škytne. Nejvíc se to projevuje po tom ubrání plynu, to škytá i při menším přidání, pak se to srovnává.
Dneska jsem zvednul předstih, ale měl by být pořád v toleranci, bohužel to teď nemám jak změřit. Když jsem jel v pondělí, po jednom ostrém rozjezdu bylo slyšet cinkání výfuku, po ubrání to po chvíli přešlo a už to nedělá.
Než jsem zvednul předstih, bylo na ohřátém motoru taky slyšet hvízdání, asi jako když VFTS hvízdá převodovka. Teď po jízdě to už nedělalo.
Předek motoru je taky docela mastný, ale nevím odkud (od vodní pumpy? nebo jsem posledně někde nedotáhnul víko ventilů?).
Trochu jsem se bál, jestli se to někde nepřidírá, ale to by přece netáhlo jako dobytek (než to škytne).
Olej pálím od začátku, co mám tenhle motor, spotřeba je cca 5l na 10000km, emisemi jsem prošel bez problémů legálně jako vždy.
Vím, že by se měly změřit tlaky, určitě by se měly vyměnit simerinky a možná i kroužky, navíc už při sestavování ventily byly pěkně zasrané, ale byl jsem líný to brousit.
Sprinty jste viděli, málem jsem dostal motor 1.5 (chybělo půl auta)
Kde je problém?
Přicpávají se trysky a vzdušníky? To by ale přece dělalo i při malé zátěži, ne?
Zasekává se plovák?
Propálený ventil?
Co ten zvuk?
Kladívko, svíčky, cívka, kondenzátor, kabely, vše je nové, tam bych problém nehledal.
Dneska jsem natankoval k 1/4 nádrže s Shell N95 3/4 nádrže ONO Nýřany. Krom toho, že to po zastavení nehvízdalo, jsem žádný rozdíl nepozoroval.
Přemýšlím, že Laďku svěřím pánovi z Košutky, když už Jarda má dobré reference (jeho motor zní pěkně), klidně tam nechám desítku, nemám čas to řešit, co by bylo třeba:
- kontrola tlaků + náprava
- kontrola vůlí na klice (než se mi zase sekne píst a koukne se na vzduch).
- kontrola a možná výměna vodní pumpy a olejového čerpadla
- výměna zadních ložisek (hučí jako dobytek), možná i poloosy?
- výměna zadních prasat, brzdovky a zadních trubek - jedno prase teklo, ale pak s tím přestalo (dokonce úplně) a brzdí, kostka se rozpadá, byť obsah drží.
- výměna horních čepů - buď mám velkou sílu, nebo se mi zdá, že Fenoxy už po těch nějakých 30000 km mého řízení mají dost - na TK ale byly bez problémů.
- výměna alternátoru - vyžvejkaná spodní osa, je vyvložkovaná, ale stejně jde šejdrem. Musím pořád hlídat napnutí.
- výměna pružin (kde je mez, kdy zrezlá pružina praskne? Zatím jsem viděl prasknout pružinu jen na Pažoutovi a Felicii - u obou ale novou!)
Taky jsem chtěl u řidiče a spolujezdce vylaminovat lavor pod nohama ... což bych asi měl udělat před zimou ... není čas a tak 3 roky nebude.
Jo, jinak na benzínce za mnou stála felda, který hvízdala úplně stejně ... co to je?
Jinak spotřeba 10,23 - a to jsem předmin. víkend jezdil s dvěma tunami písku na káře dvě hodiny po trávě po zahradě (takový malý psychonápad; bylo to 25 plných koleček mokrého betoňáku ), jinak jezdím převážně po dálnici 130 km/h + Plzeň.
Když jedu na plný plyn, auto tahá perfektně, ale pak při vyšších otáčkách NEBO i po ubrání a udržování rychlosti, třeba jednou za půl minuty škytne. Nejvíc se to projevuje po tom ubrání plynu, to škytá i při menším přidání, pak se to srovnává.
Dneska jsem zvednul předstih, ale měl by být pořád v toleranci, bohužel to teď nemám jak změřit. Když jsem jel v pondělí, po jednom ostrém rozjezdu bylo slyšet cinkání výfuku, po ubrání to po chvíli přešlo a už to nedělá.
Než jsem zvednul předstih, bylo na ohřátém motoru taky slyšet hvízdání, asi jako když VFTS hvízdá převodovka. Teď po jízdě to už nedělalo.
Předek motoru je taky docela mastný, ale nevím odkud (od vodní pumpy? nebo jsem posledně někde nedotáhnul víko ventilů?).
Trochu jsem se bál, jestli se to někde nepřidírá, ale to by přece netáhlo jako dobytek (než to škytne).
Olej pálím od začátku, co mám tenhle motor, spotřeba je cca 5l na 10000km, emisemi jsem prošel bez problémů legálně jako vždy.
Vím, že by se měly změřit tlaky, určitě by se měly vyměnit simerinky a možná i kroužky, navíc už při sestavování ventily byly pěkně zasrané, ale byl jsem líný to brousit.
Sprinty jste viděli, málem jsem dostal motor 1.5 (chybělo půl auta)
Kde je problém?
Přicpávají se trysky a vzdušníky? To by ale přece dělalo i při malé zátěži, ne?
Zasekává se plovák?
Propálený ventil?
Co ten zvuk?
Kladívko, svíčky, cívka, kondenzátor, kabely, vše je nové, tam bych problém nehledal.
Dneska jsem natankoval k 1/4 nádrže s Shell N95 3/4 nádrže ONO Nýřany. Krom toho, že to po zastavení nehvízdalo, jsem žádný rozdíl nepozoroval.
Přemýšlím, že Laďku svěřím pánovi z Košutky, když už Jarda má dobré reference (jeho motor zní pěkně), klidně tam nechám desítku, nemám čas to řešit, co by bylo třeba:
- kontrola tlaků + náprava
- kontrola vůlí na klice (než se mi zase sekne píst a koukne se na vzduch).
- kontrola a možná výměna vodní pumpy a olejového čerpadla
- výměna zadních ložisek (hučí jako dobytek), možná i poloosy?
- výměna zadních prasat, brzdovky a zadních trubek - jedno prase teklo, ale pak s tím přestalo (dokonce úplně) a brzdí, kostka se rozpadá, byť obsah drží.
- výměna horních čepů - buď mám velkou sílu, nebo se mi zdá, že Fenoxy už po těch nějakých 30000 km mého řízení mají dost - na TK ale byly bez problémů.
- výměna alternátoru - vyžvejkaná spodní osa, je vyvložkovaná, ale stejně jde šejdrem. Musím pořád hlídat napnutí.
- výměna pružin (kde je mez, kdy zrezlá pružina praskne? Zatím jsem viděl prasknout pružinu jen na Pažoutovi a Felicii - u obou ale novou!)
Taky jsem chtěl u řidiče a spolujezdce vylaminovat lavor pod nohama ... což bych asi měl udělat před zimou ... není čas a tak 3 roky nebude.
Jo, jinak na benzínce za mnou stála felda, který hvízdala úplně stejně ... co to je?
Jinak spotřeba 10,23 - a to jsem předmin. víkend jezdil s dvěma tunami písku na káře dvě hodiny po trávě po zahradě (takový malý psychonápad; bylo to 25 plných koleček mokrého betoňáku ), jinak jezdím převážně po dálnici 130 km/h + Plzeň.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
No jestli myslíš mého opraváře z Bolevce, tak by se ti určitě na Laďku podíval, ale chtělo by se to u něho objednat a zařadit na "čekací listinu". Ten chlap totiž neví, co dřív dělat. Když jsem teď u něho byl, tak měl na seznamu dobrých 20 lidí, kteří se k němu chystají s autem a další volají. Takže určitě do konce roku má co dělat......dmatej píše:Přemýšlím, že Laďku svěřím pánovi z Košutky, když už Jarda má dobré reference (jeho motor zní pěkně), klidně tam nechám desítku, nemám čas to řešit, c
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Hlásím, že houkání se vysvětlilo - včera se rozsvítila kontrolka dobíjení, dom jsem dojel, ale na volnoběh je na svorkách baterky "krásných" 20,00V.
Asi 7 let čekám, až ten alternátor konečně umře
Asi 7 let čekám, až ten alternátor konečně umře
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Eh, 12,00V, samozřejmě. Prostě málo
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Původní alternátor vcelku a Mušketýrův alternátor rozebraný jsem dnes předal elektrikáři, ať se na to koukne a kdyžtak se pokusí složit z toho jeden funkční, s tím, že diody příp. seženu, když bude nejhůř.
A je to.
A je to.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Laďka žije!
Mušketýrův altík byl ve velmi dobrém stavu, zatímco mému umřely uhlíky.
https://plus.google.com/photos/10346472 ... 2607531889 ... někde kolem 230. obrázku jsou fotky
Mušketýrův altík byl ve velmi dobrém stavu, zatímco mému umřely uhlíky.
https://plus.google.com/photos/10346472 ... 2607531889 ... někde kolem 230. obrázku jsou fotky
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Sakra, to je náhoda, mě taky nedávno umřel altík, teď umírá něco se spojkou . No ale kvůli uhlíkům si snad nemusel kupovat alternátor ne?
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Viděls fotku? Ten starý má v háji i ložisko a hlavně - poškozené pouzdro, se kterým já jezdil 8 letMacGyver píše:Sakra, to je náhoda, mě taky nedávno umřel altík, teď umírá něco se spojkou . No ale kvůli uhlíkům si snad nemusel kupovat alternátor ne?
Proto jsem chtěl nový.
Jinak včera měla Laďka Mission Impossssssible - přivezl jsem na káře asi 800kg pytlovaného betonu, v autě záchod a půdní schody a velký nákup jídla
Sníh nesníh.
Mám ale problém - auto někdy škytá. Asi si koupím ještě karbec, s tímhle jsou trable od začátku. Minulou zimu chcípal volnoběh, nakonec jsem z volnoběžné trysky vytáhl na špičce přilepenéhol červotoče
Teď mám podezření, že je to někde u první komory, škytá, střílí do vejfuku, ale volnoběh běží vzorově a když se dostane do otáček, druhá komora to nakrmí a jede. Když se to ohřeje, je to už celkem v pohodě.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Konzultace a rychlý průzkum:
- škytání: po chcípnutí jsem jednou viděl bublinky utíkající mezi půlkami karbecu. Nejspíš přisává.
- hvízdání: zřejmě simerink v prsech.
Až přestane mrznout, bude rozborka
Simerinky bych asi ještě měl mít, ale nevím, jestli bych neměl koupit nové: nebudou staré zásoby simerinků ztvrdlé?
Jinak jsem si koupil taky stroboskop a tlakoměr. Předstih je dobrý, tlaky 8,8-10,0-10,2-8,8 - což není žádná sláva, ale ani tragédie; jestli jsou to kroužky, jsem ještě nezkoušel, byla už tehdy zima a skoro tma.
- škytání: po chcípnutí jsem jednou viděl bublinky utíkající mezi půlkami karbecu. Nejspíš přisává.
- hvízdání: zřejmě simerink v prsech.
Až přestane mrznout, bude rozborka
Simerinky bych asi ještě měl mít, ale nevím, jestli bych neměl koupit nové: nebudou staré zásoby simerinků ztvrdlé?
Jinak jsem si koupil taky stroboskop a tlakoměr. Předstih je dobrý, tlaky 8,8-10,0-10,2-8,8 - což není žádná sláva, ale ani tragédie; jestli jsou to kroužky, jsem ještě nezkoušel, byla už tehdy zima a skoro tma.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Simerink v prsech jsem onehdá vyměnil ... a hvízdá to zas a víc, a celý předek je zasraný od oleje ... zdá se, že ten "nový" simerink (podobný ze syslátů) nebyl úplně dobrá volba ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
To byl nove koupenej, nebo starej syslat?