VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Majo »

spracovanie 1*, vysledny image tak za 2 ale s prihliadnutim na pouzite komponenty a funkcnost by som kludne udelil 1tku :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mě se to tedy po stránce estetické moc, vlastně vůbec nelíbí :-), ale muselo to dát zabrat, to jo. Řemeslné zpracování je moc pěkné.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Cory- U vypínačů musím vycházet z toho kčemu budou sloužit a co se dá koupit.
Vašátor-Já už jsem z toho"tuningu" vyrostl spoustu věcí bych znova nedělal (křídlo, podsvícení podvozku,parkovací asistent...). Vím o co mi jde a mám to promyšlené chci staré auto s původním motorem(vylepšeným) a moderní interiér. Dobudoucna přijde ještě nový středový panel pro autorádio s GPS aby to ladilo s palubkou. Na autě pracuju s tátou a oba se schodujeme natom že všechno se musí dělat do detailu ikdyž ty jsou nejnáročnější. Lakýrníka z Polničky neznám, když se bude někdo chtít pokochat nejní problém :)
Yellow01-U otáčkoměru je palubní pc spotřeba, venkovní teplota... ovládá se těmi červenými spínači nalevo. U tachometru se zobrazují Km. A pak tam jsou kontrolky některé jsem musel vyřadit třeba hladina chladící kapaliny opotřebení destiček...
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

.... a je to! :twisted: , jezdí to dobře :)
Přílohy
DSC00464.JPG
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Panthymaeus (Honza) »

A teď na STK :D
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Pája »

K mé spokojenosti chybí už jen graf z výkonové brzdy, ale i tak klobouk dolů před tolika hodinami hezky provedené práce.
VAZ 1800kk na prvočinitele
last.degen
Příspěvky: 71
Registrován: sob říj 29, 2011 13:09

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od last.degen »

Prace na motoru a technice obecne fakt mazec :) dat tam jinej motor umi kazdej, ale tohle je jina liga... co se tyce vzhledu tak to je absolutne mimo muj vkus,takze nehodnotim. Ale zpracovani je taky skvely a volant z malucha velice potesil :)
Fiat 126, 1988 - low daily
Fiat 126, 1982 - barbie car
Vaz 2102, 1980 - pi-vaz
Vaz 2103, 1978 - expediční speciál
Vaz 2103, 1973 - rat rod
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Technickou mam.
Graf z brzdy bude asi příští rok.
Oto mi právě jde o puvodní motor.

Musím to pořádně zajet měl jsem problém s čidlem polohy vačky snat uz je to ok. Nato že byl motor v nouzovém režimu to jelo dobře a spotřeba 10l dle palubního pc na ten styl jízdy paráda :D Tohle vstřikování z oktávky si s motorem rozumí líp jak to z feldy, rj je víc adaptivní .
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Majo »

A chipnut sa Ti to nakoniec nepodarilo?
A jak si vyriesil vackovy snimac? Cez rozdelovac?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Pokud myslíš chipnout RJ z felicie tak ne nepodařilo je to nějakej problematickej krám nemohl sem najít mapu paliva.
Chipovat to co mám tet zatím nemá smysl, motor šlape daleko líp jak s tou feldou volnoběh přechodové stvy a tak... je to dané tím že tahle jednotka je daleko víc adaptivní učí se s motorem pracovat.
Ano vačkový snímač je přes rozdělovač montáž bezproblému.

Po sezóně dám do nádrže plovák z octávky protože mi nefachčí palivoměr a musím to měřit jak u trabata :D
Svařím novej vejfuk 50mm a dám větší turbo :evil: stávající je do 120Hp přetlak jsem nastavil na 0,4bar.
:wink: Jede to dobře
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Marek »

Přetlak 0,4 Bar? To je tak nějak trochu málo, ne? Při standardním stupni komprese a robustnosti kliky je klidně možné plnit dvojnásobkem. Já mám "jenom" 81kW a plním v sérii tlakem 1,2 Bar.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

TDI které je na to stavěné je jedna věc a žigulí benzín je věc druhá. Motor ze kterého mám vstřikování je 1.8L přetlak 0,5-0,6Bar (podle papíru) a 110kW/150 koní. Jak sem psal musím dát větší turbo a v vejfuk.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Jak jsem řekl tak se stalo http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Vstrikovani/
Turbo je z motoru volkswagen 1.8T stejně jako vstřikování, vyfuk je 50mm.
(na svaření výfuku jsem použil svářečku vlastní konstrukce http://lubos202.rajce.idnes.cz/Svarecka_CO2/ :D)
I s tím menším turbem to jezdilo moc dobře najel sem 1000km, jediný problém byl při cestě z Jedovnice. Došel benzín :D naštěstí se to stalo 100m od pumpy. Nefungoval palivoměr uže je to opravené.
Přílohy
CIMG2818.jpg
CIMG2805.jpg
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od dvk »

Pěkná práce :thumbleft: Máš nějakou fintu na výrobu těch přírub ? Odvrat nahrubo a co dál ? To brousíš ručně pilníkem ? Taky jsem to totiž řešil a vnitřky jsem pak zkoušel na přesno obrousit brusnýma kamenama na trnu ve sloupovce, ale práce dost hrozná a výsledek nic moc.

Svářečka ve mě evokuje přenosné chlazení na pivo :D Obdivuju, že se někdo do něčeho takového ještě dneska pustí, klobouk dolů.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Yellow01 »

Já jsem si příruby na výfuk dělal taky. Středovou díru jsem nechal vytočit na soustruhu, díry na šrouby vyvrtal ručně a plechy kolem ořezal a dobrousil flexou.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“