Karoserie je však problém. Pokud ti klempíř říká "výměna blatníků a prahů", máš dvě možnosti. Buď to bude hovado a přivaří nové plechy na shnilou karoserii, nebo tě to v reálu vyjde mnohem dráž. Věř či nevěř, pod blatníky i prahy (pokud jsou už teď prohnilé) to bude rovněž prohnilé a bude na tom více práce, než na samotné výměně oných povrchových dílů.
V první řadě bych ti tedy doporučoval projít si pořádně celou karoserii a zkontrolovat korozi. V sekci FAQ jsem dával návod na odhalení nejčastější koroze, podívej se na to.
Zda šrotovat či opravovat? .... co nevidím, to nesoudím
A Dušíne, když jsem ti to tak nějak počítal na srazu, připadal jsem ti drahý, co. A vidíš, jaká je realitadusin píše:Je pro tvou informaci,já koupil 1500S za 11000 bez eko daně.Je pravda,že bez větší investice ujela 15000 km,teď je na dílně u šroťáka s tím že se vyvaří,z počátku to ani nevypadalo nějak hrozně,odhad tak 15 tis.kč a teď jsme u 30tis kč a ještě nejsme na konci......Vím že ti to v rozhodování nepomůže ale každej hřebík do rakve dobrej ne?