Pomaličky nastáva čas znovuzrodenia 05ky Výfuk Stinger 4-2-1, priemer 51mm a plnopriechodny tlmic. Týmto môžem pomaly započať práce na remenovej hlave.
sú k tomu aj nejaké tesnenia do spojov? lebo pozerám že šeck diely sa do seba šrubujú a nie zasúvjú. kto ho vyrába?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
S tímhle systémem spojování mám strašný zkušenosti, tedy jen mezi svody a prvním dílem. Mám výfuk Janodob a ty těsnění mezi svody a první díl, který k tomu dávají vydržely asi tak první jízdu. Potom shořely a vydrolily se pryč. Pořád jsem to nemohl utěsnit, i když jsem to každou chvíli dotahoval. Tak jsem si nechal udělat těsnění na zakázku, vypadalo to fakt kvalitně, tak jsem myslel že to bude dobrý. A teď jak rozebírám 2107, tak jsem rozpojil výfuk a těsnění je taky shořelý na troud. Tak jsem se rozhodl, že ten první spoj předělám, aby se zasouval do sebe a jistil se tažnýma pružinama. Na konci prvního dílu výfuku mám taky udělaný vlnovec a za ním mám přírubu, mezi středovým a koncovým dílem mám taky příruby, těsnění jsem použil od Bosalu a jsou tam už 4 roky a pořád vypadají jako nový. Ale mezi svodama a prvním dílem nevydrží nic.
Tenn problem vacsinou zmizne v momente, ked upravis uchytenie o prevodovku, pripadne pouzijes uchyt z 1,7i, proste zabranis tomu aby to bolo v mieste spoja bolo namahane na ohyb. Pruzny clen nestaci, o prevodovku to proste musi byt uchytene. Ale tiez mi je tento stinger vyfuk vrcholne nesympaticky
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4