od Cory » sob zář 28, 2013 20:03
To auto som videl na zivo v Trnave 2012 a nema 2 KATy ale 2 lambda sondy, bolo upravovane v Nemecku z E2 na E4 preprogramovanim RJ a dodanim druhej lambdy, ktorej umiestnenie vyzyvalo k utrhnutiu zlym pohladom. RJ to ma Bosch 21067, cize motor 1,6, o com svedci aj modry blok a naliatok na bloku 2106,no v papieroch ma 1,7. Je to omyl, ktory som videl aj na ruskom fore, kde si bielu 2107 kupil nejaky nemec a v papieroch mal 1,7, ale blok bol 1,6. Inak to prerabanie na E4 - original systemy Bosch v Ladach s E4 sa vyznacuju snimacom vacky, detonacnym cidlom a podobne. Myslim ze to E2 na 1,6kach nema ani detonacne cidlo.
A Kaliny a Priory E4 nemaju 2 katy, len Jeden velky kat hned za "parohami" do ktoreho sa montuje riadiaca lambda a kontrolna lambda. Ibažeby tie dva katy boli sucastou jedneho obalu. Ale ta prva lambda je uplne tesne pri vstupe zvodov do celeho toho ozrutneho vehementu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)