od Yellow01 » pon črc 15, 2013 06:43
Proč to zase přepočítávat na cenu jednoho důlku? Prostě kdyby se to mělo opravovat normálně, tzn. obrousit lak, kitovat celý auto a nový lak, tak to vyšlo minimálně na 100 tisíc, trvalo by to 3 týdny a auto by ztratilo polovinu na ceně. Takhle je neporušený, na ceně neztratilo vůbec nic a bylo za 2 dny hotový. Pojišťovna ušetřila několik desítek tisíc, všechno vyřízeno za chviličku a spokojení jsou všichni.
Čas na opravu jednoho důlku je různý podle toho, kde důlek je, taky na jeho hloubce. Důlky v ploše třeba na střeše se opravujou celkem dobře, ale když je třeba na rámu střechy blízko hrany nebo je u nějakýho lemu, kde je dvojitý plech, tak je to hodně problém opravit. Naučit se tuhle metodu je těžký, když ten plech přetáhneš nahoru, tak si docela v prd..li, kompletní vybavení stojí přes 100 tisíc, k tomu si připočti pronájem dílny, energie, platy zaměstnanců...