Koroze

Moderátor: Moderátoři

Tak co, jak jste na tom?

Mám Prioru a hnije mi.
3
12%
Mám Prioru a hnije mi, ale zatím to není vidět, nebo jsem to ještě nenašel.
1
4%
Nehnije mi to, poněvadž nemám Prioru.
21
84%
 
Celkem hlasů: 25

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze

Příspěvek od Majo »

kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Koroze

Příspěvek od Mičun »

Vono asi ani nejde o to, že bych ji chtěl vyměnit. Neb sem srdcař, ale ona se mi vymění sama...
Sem zvědav, jak dopadnou ostatní...
Aspoň nebude pak problém s hledáním Priory v bazaru. Protože, jestli se ňáká ve zdraví dožije druhého prodeje, bude jisté, že je to dobrý kus...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Koroze

Příspěvek od Cory »

No, ja uvažujem o novej Lade...viac ma Laka Kalina kombi ako Priora...ale v ponuke su len Kaliny s motormi 1,4 16V...a to ja s prepáčením nechcem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

Re: Koroze

Příspěvek od Fišer Jiří »

Majo píše:kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil :-D
taky už jsem to slyšel a myslím,že je to fakt, Kalina bude mít lepší lak, Priora má nekvalitní lak jako byl na desítce. Nevím jak na tom bude třeba Valdova Priora 2012,věřím že lepší! Při leštění chromu zadní lišty,jsem též objevil malé puchýřky v laku :( Jsem zvědavý co na to dealer, na lak jsou tuším 3 roky? Teda doufám! Nakonec to vidím stejně na nějakou autofólii, jako mám na haupně a dnes od ježíška i na lemech,vše zatím bylo vždy řešeno jen preventivně a na okrasu,aby nedošlo k omylu :)
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Koroze

Příspěvek od Mičun »

Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Koroze

Příspěvek od JmJ »

Ljoňa píše:Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...



ja to nechci nejak hajit, jen zkusim trochu vysvetlit, jak si myslim, ze to je a proc to i presto lidi kupuji.

to auto stoji v prepoctu proti zigulu z doby pred 20 lety vlastne par korun. asi tak neco mezi 1/3 - 1/2 ceny bych hadal. motorove je to auto pomerne spolehlive, podvozkove myslim take. dnes se vetsinou hodne jezdi, zvlast asi v rusku maji vetsi vzdalenosti na cestovani, takze to auto treba za 5 let namota tech 200 000 km. takze jestli to za 5 - 8 let najede 250 000 a zhnije zaroven, tak to stejne musi majitel hodit do smelcu a jit pro druhe auto. a opakuju, to auto stoji snad mene jak polovinu toho, co auta, ktera vydrzela v beznem provozu rekneme 10 - 15 let (take se ale jezdilo o dost mene), takze za polovinu ceny tu mame neco, co vydrzi polovinu doby a je to pohodlnejsi a spolehlivejsi na cestovani. takze ekonomicky vzato, co jeste chcete? :lol:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Koroze

Příspěvek od Cory »

Auto ma ist do šrotu zhuntovaný :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Koroze

Příspěvek od Mičun »

Když se to bere takto, tak to celkem chápu a souhlasím...
Ale nic to nemění na tom, když už si našetřím na nové auto, chci, aby mi vydrželo.
Jestli pominu to, že na jiné "nové" už nikdy nenašetřím. Pak je tu můj, možná "staromódní" důvod a to ten. Že si chci s autem vyhrát, mít z něj radost a udělat ho vyjímečným. A ne ho po pěti letech zahodit
. Ale na takové jako já, asi dnešní spotřební doba nebere ohledy...bohužel...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
sarusian
Příspěvky: 168
Registrován: pon dub 23, 2012 09:25

Re: Koroze

Příspěvek od sarusian »

podla mna auto bez akelkolvek korozie by malo vydrzat aspon 5-7 rokov - nemyslim teraz koroziu vyfuku, koroziu ramien a pod. - beriem, ze to je normalne - ale myslim hlavne na podbehy a karoseriu - prve priory mozno mali aj dobre plechy, ale nemali ich osetrene proti korozii kataforezou, od 2012 by mali mat, aspon podla toho clanku, co som tu dal link, je mozne, ze ladu do toho dotlacil renaut. Pokial sa uz korozia ukaze na karoserii po 2 rokoch, tak je to jednoducho zle - to auto nestoji par korun, aj ked je lacnejsie, ako ine auta - no inac napr. peugeot dava 12 rokov zaruku na prehrzdavenie karoserie, ale ked si precitate podmienky, tak zistite, ze na to aby platila zaruka, musite si zaplatit 4 prehliadky v peugeote na lak + zaplatit do 2 mesiacov od prehlaidky take opravy laku, ktore nepodliehaju zaruke, a ak na nieco zabudnete, tak zaruka pada - minule som bol na fore suzuki a napr. na suzuki sx4, ktore malo nejakych 5 mesiacov a cca 8 tis. km majitelia mali koroziu pod tesneniami okien - spominal to chlapik, co dava folie a ze to malo 4 z 5 - z toho mi vychadza, ze uz tak na znacke nezalezi, pokial to nie je celozinkovana kasna, moja osobna skusenost - menil som celne sklo na felde - stara znama vec skorodovany zlab a zapchate odtokove kanaly a chlapik co to robil mi hovoril, ze by som bol prekvapeny, ako skorodovane maju tie zlaby pod oknom dvojrocne passaty :(
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Koroze

Příspěvek od JmJ »

Ja samozrejme souhlasim s tim, ze po 5 - 7 letech jsem ochotny tolerovat naznaky rzi na choulostivych mistech s tim, ze ta rez se prozere skrz za dalsich 5- 7 let. Pokud to vykvete po 2 letech a po 4 je to durch, je to hodne spatne.

Mimochodem zkousel se s tim nekdo obratit na importera primo a pripadne i primo do avtovazu? ja si nedelam iluze, ze by s tim nekdo neco delal, ale celkem by me zajimalo, jak by se k tomu avtovaz postavil aspon slovne.

kolegovi se na oct II po 220 000 km odporoucel motor, sehnal druhy a napsal nasrany dopis do skody. odpoved znela, ze "i presto, ze vase auto ma jiz 5 let" nas zajima co se presne stalo. Kdyz nic, aspon to. Ovsem to, ze ma auto 5 let, to si kolega dovolil ocividne moc :-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Koroze

Příspěvek od zelvotron »

Ljoňa píše:Myslíte, že linka bude mít vliv na kvalitu laku? Mně přijde, že je to i mizernej plech. Neb sem to zkoumal a ty puchýře nejsou prasklé, takže to asi hníje pod lakem. To nemluvím o chromech...
Jestli měly "desítky" stejný problém, tak proč s tím sakra nic neudělali! Jak sem psal, tohle auto se rozpadne, ať děláte cokoli... Mrzí mě to... Ale tímto způsobem se zákazníci nezískávají...



Myslím, že bude problém v obojím, mizernej plech (nebo možná jen blbej technologickej postup), plus mizernej lak, kterej se pod plastovýma lištama prošoupe až na plech, i když to zvenku není vidět. Čili koukám, vše při starém... :roll:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
+Stano-
Příspěvky: 77
Registrován: stř dub 15, 2009 18:01
Bydliště: Sasinkovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze

Příspěvek od +Stano- »

No ako tu o tom čítam, hned zajtra idem pozrieť na našu Prioru, či takéto nejaké náznaky tam nenájdem aj ja :) Zatial čo bol problém s koróziou, tak to bolo na prednej kapote po odletujúcich kamienkoch, ktoré odlúpili lak, ale to som vyriešil a zatial iný problém s koróziou nie je, ktovie dokedy, že jo. :D
Ford Sierra 2,3D 49 kW
Obrázek Spotřeba FORD Sierra 2,3D 49 kW / 67 HP
Lancia Kappa 3.0i V6, 150kw
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

Re: Koroze

Příspěvek od Fišer Jiří »

Fišer Jiří píše:
Majo píše:kaliny maju novu linku, priora ma linku po 110ke, takze rozdiel tam urcite je, ale stejne by som to nevymenil :-D
taky už jsem to slyšel a myslím,že je to fakt, Kalina bude mít lepší lak, Priora má nekvalitní lak jako byl na desítce. Nevím jak na tom bude třeba Valdova Priora 2012,věřím že lepší! Při leštění chromu zadní lišty,jsem též objevil malé puchýřky v laku :( Jsem zvědavý co na to dealer, na lak jsou tuším 3 roky? Teda doufám! Nakonec to vidím stejně na nějakou autofólii, jako mám na haupně a dnes od ježíška i na lemech,vše zatím bylo vždy řešeno jen preventivně a na okrasu,aby nedošlo k omylu :)
Tak pátý dveře v rámci záruky přelakovány a dle zkušeností z desítky,už by to mělo být na delší dobu než pouhé 3roky od výrobce :( Prioristi,na co ještě čekáte :wink:
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Koroze

Příspěvek od zelvotron »

Nic si z toho nedělej, ona ani ta kalina co jsem viděl není žádnej zázrak z tohodle hlediska, ta nová linka nebude zase až takový terno, jak by se mohlo zdát.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Koroze

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Výfuk vypadá na ruský povoz podezřele pěkně, na výfuku stejně starého Roomstříku jsem dnes viděl již výraznou šupinatou korozi 8) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“