Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Ten toho umí v jeden moment ! Ještě by přitom mohl ladit rádio, ovládat topení a bylo by to všechno.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Autobusy a vše okolo - part two
http://www.youtube.com/watch?v=3hz3aTAZx-g Jak se vyrábí karosa. Spíš vyráběla.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Kámoš tam minulej rok pracoval jako svářeč, teď už dělá radši v jiný firmě, která dělá pro karosu nápravy
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
http://www.youtube.com/watch?v=-_qgeFgmVMU
Málokterý autobus má v modelovém roce 2013 karburátor, motor v kabině a možnost startování klikou.
I přesto nějak splňuje Euro 3 a 4.
Málokterý autobus má v modelovém roce 2013 karburátor, motor v kabině a možnost startování klikou.
I přesto nějak splňuje Euro 3 a 4.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Autobusy a vše okolo - part two
No, není to tak úplně pravda, tahle bude jezdit minimálně ještě rok a půl:
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
[quote="zelvotron"]No, není to tak úplně pravda, tahle bude jezdit minimálně ještě rok a půl:
A pak věř novinářům To je jako s Ladou, že neexistuje.........
A pak věř novinářům To je jako s Ladou, že neexistuje.........
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
http://spz.logout.cz/mhd/mhd_simf1.html
Stojí za přečtení, jestli se do té oblasti někdy dostanu, musim se svézt.
Přecejen, 2,5 hodiny jet 80 km v 14Tr se mi ani v Hradci, ani v Brně nepodařilo. A jestli tam ještě jezdí 9Tr....tak to musí být zážitek.
Stojí za přečtení, jestli se do té oblasti někdy dostanu, musim se svézt.
Přecejen, 2,5 hodiny jet 80 km v 14Tr se mi ani v Hradci, ani v Brně nepodařilo. A jestli tam ještě jezdí 9Tr....tak to musí být zážitek.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Neváhej a vyraž tam. My jeli ze Simfu do Jalty s 9Tr a zpátky 14Tr. Hlavně ta devítka byla vzhledem k akčnímu stylu jízdy zážitek. Navíc poslední kilometr jsme plachtili s kopce dolů se staženými sběrači. Ono ale už éra devítek téměř skončila, zvlášť na celé trase jsou nasazovány nové Bogdany.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Větší už to nešlo? Ale ten trolejbus je krásnej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Taky jsem na něj koukal, protože něco takovýho jsem u nás neviděl. Ale když jsem pozval kolegu (s řečí, že DPMB obnovuje vozový park ), tak mi potom říkal, že tyto trolejbusy údajně jezdily ve Zlíně (tehdejším Gottwaldově). L.Laďuša píše:Vět... Ale ten trolejbus je krásnej.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
To nevim, jestli ikaří trolejbusy jezdily u nás. To ale určitě ví Michal
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Vetčí to nešlo, to je nativní rozlišení foťáku 4MPix JmJ by mohl zkusit nainstalovat ten doplněk na automatický zmenšování fotek, páč (nejen já) sem vždycky línej ty fotky zmenšovat a ukládat zvlášť.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.