Řadící páky v Nivě
Moderátor: Moderátoři
Re: Řadící páky v Nivě
To záleží na tom, jestli máš v předu volnoběžky a jestli jsou zapnuté. Pokud volnoběžky nemáš nebo pokud máš auto/manuál, ale jsou zaplé, tzn. se je přední kardan hnaný od kol, připojíš předek vpohodě. U terána klidně i v 70km/h, samozřejmě ne pod zátěží, ale s vyšlápnutou spojkou nebo jen lechtáním plynu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Řadící páky v Nivě
tak jasne, ked to "nezachrci" tak sa prakticky nema co poskodit, ono vsetci "prezivaju" aj uzavierku na nive a ja ju kludne vrazim aj za jazdy pod plynom pri 130ke
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páky v Nivě
apotom pozbieram kolecka z dialnice a idem domov stopom
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Re:
zdravím, co znamená ten neutrál u redukce? Auto normálně jede, ale s vyrazenou redukci jede rychlejc? Má se uzávěrka a redukce řadit s vyšlápnutou spojkou, nebo to jde i bez ní?(aby to nešlo přes zuby)Raduz píše:Přečti si toto pořádně:
myslím že to lépe vysvětlit nejde!Michael 4x4 píše:malá páka, to je tá dalej od teba, tou sa zapína/vypína uzavierka:
- smerom od teba - vypnutá uzávierka - na cesty
- smerom k tebe - zapnutá uzávierka - do terénu
väčšia páka - tá bližšie k tebe, tou sa zapína/vypína redukcia
- smerom k tebe - redukcia vyradená
- smerom od teba - neutrál
- ešte viac od teba - redukcia zaradená
Re: Řadící páky v Nivě
neutral je proste neutral. tobe auto jede na neutral??? z kopce ano...
pri razeni uzaverky jsem spojku mackal. aby nebyly prevodovky v tahu. Ucite se najdou taci, co nemackali
pri razeni uzaverky jsem spojku mackal. aby nebyly prevodovky v tahu. Ucite se najdou taci, co nemackali
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Řadící páky v Nivě
len doplnim vika, ze pri radeni redukcie sa spojka stlaca, je to ako ked radis normalnu rychlost, v redukcii nie su synchrony takze musis stat. Preto keby si na ten neutral z toho kopca isiel, musel by si zastat aby si zaradil.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
pomooc-nejaky problem u nivy
tento tyden jsem koupil nivu 1,6 rok95 a cely tyden jezdila bez problemu ale dneska zaradim 1 a nic,pokud nedam uzaverku-kratkou paku k sobe tak nejede,do tedka jezdila bezproblemu můžete mi někdo napsat co s tim,,nebo není tady někdo z okoli ostravy kdo by to spravil??dik
Re: pomooc-nejaky problem u nivy
nepleties si paky? redukcia ma v strede neutral, na ktory auto nejde, rovnako ako na neutral na normalnej prevodovke. Dozadu je do rychla, v strede neutral, dopredu redukcia...
Ak je to skutocne tou pakou, ktora je viac v predu a auto ide iba po jej potiahnuti dozadu, tak to vyzera na zlomenu polos alebo podobnu zaludnost. Ovsem bez vyskusania, ani nevieme na ktorej naprave, ci prednej alebo zadnej, ci je to kardanom, polosou, homoklbom..... Ale nic z toho sa nestane len tak z nicoho nic pri stati v garazi...
Ak je to skutocne tou pakou, ktora je viac v predu a auto ide iba po jej potiahnuti dozadu, tak to vyzera na zlomenu polos alebo podobnu zaludnost. Ovsem bez vyskusania, ani nevieme na ktorej naprave, ci prednej alebo zadnej, ci je to kardanom, polosou, homoklbom..... Ale nic z toho sa nestane len tak z nicoho nic pri stati v garazi...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- MomoTeam69
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob pro 27, 2014 15:57
- Bydliště: Slovensko
uzavierka medzinapravoveho diferencialu
Zdravim, chcel som sa opytat ze preco nemozem niekedy vypnut uzavierku medzinapravoveho diferencialu.
Ak to nieje normalne tak v com moze byt chyba ?
Dakujem
Ak to nieje normalne tak v com moze byt chyba ?
Dakujem
Lada Niva 1.7i
Re: Řadící páky v Nivě
na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- MomoTeam69
- Příspěvky: 5
- Registrován: sob pro 27, 2014 15:57
- Bydliště: Slovensko
Re: Řadící páky v Nivě
DakujemMajo píše:na to aby si ju vypol uplne hladucko, musis mat rovnako nahustene vsetky 4 kolesa s rovnakym opotrebenim dezenu a ist rovno, idealne s vytlacenou spojkou. Ked stojis na mieste, ani sa o to nepokusaj
Lada Niva 1.7i
Re: Řadící páky v Nivě
a ještě pomáhá maličko couvnout
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva 1.7i packy..
Zdravim, prosimvas mam dotazek na ty packy uzaverka diferencialu ta mala pracka vpredu a trosku delsi tri polohova redukce.
Tak kdyz ted napadl ten snih a clovek pribrzduje, nekdy mu to s uzkyma kolama ujede. Otazka zni da se vyuzit ta redukce a vybrzdovat si motorem? Jestli to dobre chapu tak by mi to brzdilo vsema ctyrma, tedy vezmeme v uvahu ze pritom nezatacim.
Uzaverka diferencialu by asi nemela vliv, tedy pouze pri zataceni?
Prosim objasnete mi to trochu jestli je na kluzke vozovce lepsi jezdit s 4x4 a brzdit motorem, nebo normalne a vic si vybrzdovat nohou. Diky moc
A predm se omlouvam jestli tu melu nejake nesmysly, ale kdyz nevim tak se zeptam...
PF 2015
Tak kdyz ted napadl ten snih a clovek pribrzduje, nekdy mu to s uzkyma kolama ujede. Otazka zni da se vyuzit ta redukce a vybrzdovat si motorem? Jestli to dobre chapu tak by mi to brzdilo vsema ctyrma, tedy vezmeme v uvahu ze pritom nezatacim.
Uzaverka diferencialu by asi nemela vliv, tedy pouze pri zataceni?
Prosim objasnete mi to trochu jestli je na kluzke vozovce lepsi jezdit s 4x4 a brzdit motorem, nebo normalne a vic si vybrzdovat nohou. Diky moc
A predm se omlouvam jestli tu melu nejake nesmysly, ale kdyz nevim tak se zeptam...
PF 2015
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páky v Nivě
Tak, nech tym rozmyslam hociako, nejako nevidim moznost realneho vyuzitia jazdy na redukciu v zime na ceste. O jazde so zaradenou uzavierkou ani nehovorim, to rychlo nieco rupne.
Niva je ide stala 4-kolka, takze nejaki nechapem ako si myslel, ze ci je lepsie jazdit 4x4 na klzkej vozovke, alebo normalne? Pretoze normalne je to 4x4. Ibazeby si myslel zaradenu uzavierku, ale to som uz pisal vyssie, je nezmysel.
Niva je ide stala 4-kolka, takze nejaki nechapem ako si myslel, ze ci je lepsie jazdit 4x4 na klzkej vozovke, alebo normalne? Pretoze normalne je to 4x4. Ibazeby si myslel zaradenu uzavierku, ale to som uz pisal vyssie, je nezmysel.
Re: Řadící páky v Nivě
Aha, ja myslel ze to jede 4x4 jen kdyz je zarazena redukce.. takze pri brzdeni motorem se proste zpomali vsechna kola.
A pri redukci jsou mensi otacky, tak jsem dale myslel ze to bude vic zpomalovat.
A pri redukci jsou mensi otacky, tak jsem dale myslel ze to bude vic zpomalovat.