Moderátor: Moderátoři
JmJ píše:zelvotron píše:JmJ píše:zkousel jsem klapku 38 rucne pritlacit a stejne to uplne nepomohlo. takze tam bude je umysl, nebo nejaka prekazka. pri nejhorsim hodim na ty vydechy hadr, kdyz me to bude pri jizde stvat. jak sem uz psal, nevadi mi, ze tam fouka, ale primo me sere, ze je ten vzduch vyrazne chladnejsi.
No takže jsem to zkoušel a funguje mě to stejně, pokud jde topení na plný kule (tzn buď ovladač doprava, nebo zezačátku ve studeným autě i při nastavený běžný teplotě třeba 22), tak jde teplej vzduch podle polohy páčky + na okno. Při částečným otevření klapky jde na okno vlažnej vzduch, do výdechu nebo na nohy teplej.
Takže je to asi spíš normální vlastnost, než chyba. Popravdě doteď jsem o tom ani nevěděl, protože to je cítit jen kousek od okna. Asi máš moc citlivej nos
ja nevim, jakou mas vysku postavy, ale ja bych rekl, ze kdybych byl o neco mensi, tak mi to tak nevadi. protoze mam ale kebuli u stropu, tak mi to jde na ksicht. nevim, co si tim soudruzi chteli dokazat.
JmJ píše:Kdo rika, ze pro rozdelani ventilatoru topeni na prvni verzi ventilace je potreba rozdelat dekly pod sklem a sterace, tak nema pravdu
Petr HC píše:JmJ píše:Kdo rika, ze pro rozdelani ventilatoru topeni na prvni verzi ventilace je potreba rozdelat dekly pod sklem a sterace, tak nema pravdu
Poraď (pokud mluvíš o 211x) - mně vrčí motorek ovládání klapky topení při změnách nastavení teploty. Hadice jsou horké, takže radiátor funguje, ale vůz téměř netopí. Předpokládám, že jsou nějak poškozeny převody (táhla) od motorku ke klapce. Pokud jste to někdo demontoval, poraďte jak na to jít co nejjednodušeji.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků