Moderátor: Moderátoři
Petr HC píše:Dík za informace - ještě se dotáži, jestli na výměnu mrázpojistky bude dost místa,aniž by se muselo nějak hýbat s motorem. Teď ještě sháním vhodnou zátku na natlakování.
Paradoxem je, že voda v chladící soustavě neubýva (alespoň ne znatelně).Ale je to asi "časovaná bomba".
Na fotografii MP jsem viděl jakoby "naseknutý křížek" - takže to může být další z ruských šlendriánů.
dmatej píše: ... Průplach jsem dělal myslím jeden, bez pořádného odvzdušnění...
Petr HC píše:dmatej píše: ... Průplach jsem dělal myslím jeden, bez pořádného odvzdušnění...
Průplach jsem dělal na běžícím motoru, ohřátém na cca 75 st.C, horkou vodou z bojleru,dokud odtékala zabarvená. Nějaké zvláštní odvzdušnění není třeba, poněvadž nejvyšší bod chladící soustavy je těleso topení a to má přepad do expanzní nádržky. Proto stačí po projetí vozu (do otevření termostatu) dolít cca 0,3 litru a je odvzdušněno.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků