Zdravím všechny, měl bych takový dotaz. Včera jsem konečně vyřešil problém s horkým vzduchem stoupajícím od výfuku přímo do otevřeného vzduchového filtru, udělal jsem tam odstínění z tepelně odrážejícího plechu, co kryje výfuk u nákladních vozů Daf. Z jedné strany je pochromovaný a z druhé je něco jako alobal... Hned při první cestě jsem pocítil rozdíl na teplotě motoru a zdál se mě i takový víc pružný. Chtěl bych to dovést k dokonalosti, a to že vyřadím vyhřívání sacího potrubí i karburátoru. Na zakázku bych nechal udělat nové těsnění pod sací potrubí, které by znemožnilo proudění vody mimo motor.
TAKŽE moje otázka zní: Je v motoru kanál, kterým voda bude proudit z přední části moru do zadní i bez sacího potrubí??
Díky všem za odpovědi... Jinak účel je dostat se s teplotou nasávaného vzduchu co nejvíce dolů, bez přidělávání dalších systémů, jako chladiče a takových chujovin:) z důvodu výkonu, ale hlavně teplotní rezervy, kvuli zvýšenému výkonu...