da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
karcis
Příspěvky: 11
Registrován: úte říj 25, 2011 20:57

da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od karcis »

Zdravim. Da sa prerobit sytic automaticky, na manualne ovladany ??? Ako funguje automaticky sytic-teda kedy sa vypne? Pri akej teplote motora,alebo na com to zavisi ? Dakujem
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od Luděk Musil »

Koko Loko píše:Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.

Koko - zapomenout nemusí, má to ale své ale ... :lol: .
Musela by to být o trochu větší prerábka - vyměnit celou elektroniku za mechaniku :idea: , tzn. vyměnit vstříkování za karburátor, elektronické zapalování za rozdělovač a cívku ... takže ať radši zapomene :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
karcis
Příspěvky: 11
Registrován: úte říj 25, 2011 20:57

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od karcis »

Ok. Zabudnem na to :roll:
Pytal som sa preto, lebo mam pocit, ako by mi zbytocne dlho isiel motor na sytic. A este jedna vec, pocas jazdy ked vyradim rychlost, tak mam otacky volnobezne okolo 2000ot a klesnu na normal az ked zastavim auto. Proste pocas jazdy su vyzsie, ale ked zostanem stat na mieste, okamzite su normalne. Dakujem
Kolben
Příspěvky: 136
Registrován: pát říj 14, 2011 12:04
Bydliště: Střední Čechy, okr. Benešov

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od Kolben »

Tak mě napadá, nemůže to dělat čidlo otáček motoru? Check engine svítí, chyby máš vyblikané?
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od Majo »

to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
karcis
Příspěvky: 11
Registrován: úte říj 25, 2011 20:57

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od karcis »

Tak potom je to asi normalne :D . A chyba motora nesvieti..
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od veliz »

Majo píše:to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...


Mě otáčky klesají na volnoběžné i za jízdy, jakmile vyhodím kvalt.

Jinak z hlediska spotřeby - někdy je lepší vyhodit kvalt, jindy zase brzdit motorem. Motorem brzdím tehdy, pokud brzdit skutečně potřebuju, což je obvykle z prudšího svahu, před zatáčkou apod. Někdy ale potřebuju využít potenciální energii a dojet co nejdál. Používám tedy obě techniky - jak brzdění motorem tak jízdy na neutrál.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98

Příspěvek od Majo »

Ale Ty mas MPI, rovnako ako ja, tam je to uz normalnejsie urobene/hlavne preto ze je to BOSH :-D
Jednobod je vlastne GM upravovany rusmi, tam je to co kus to ine spravanie, ale spravidla plati, co som pisal.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“