pozinkovanie karoserie

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9319
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Vašátor »

Hurikáne, já bych si dovolil s tebou nesouhlasit a naopak souhlasím se Sidem. Výfuk rezne nejvíce zevnitř, pošopování mu zas až tak moc nepomůže. Nevím co jsi koupil za výfuk, že ti vydržel jen 2-3 roky, nicméně co jsem tak zjišťoval od lidí, co mají zkušenosti s obojím, tak standart výdrž výfuku 4 roky, našopovaný 6let. Když si vezmu, že po mě chtěli za našopování fungl nového výfuku 1500kč, tak to ho radši 2 vyměním. Otázkou je, za kolik se dá sehnat šopování jinde.
Jiná věc je výfuk na veterána, tam našopovaný samozřejmě ano.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Saša »

Na cenu se u nás zeptám . Samo že na Laďácký . To žesi to o svačině našopuji sám se nepočítá .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Roman »

V okoli Ba som nasiel dve firmy, ktore sopuju, v prvej mi povedali cenu 30 - 40E podla velkosti (za stredny a zadny diel), v druhej 20E, ale ked videl toho macika co je na Sharanovi, tak to bolo za 25E.
Roman
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9319
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Vašátor »

V Brně toto dělá tuším pouze Kroma a ta si automaticky připočítá pískování 250kč za jeden díl a to ať se jedná o malý jednoduchý díl či větší složitý. Potom ještě cena za šopování... Koukám, že v BA máte slušný ceny. To je cena za komplet? Čili donesu výfuk a vrátí se mi pošopovaný? Nebo se musí pískování zařizovat externě.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Yellow01 »

Já jsem si tady u nás nechal šopovat kompletní 50mm výfuk. systém a chtěli za to 1100,- Kč. Svody a první díl jsem si opískoval v práci a střední a koncovej díl jsem nechal jim.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Roman »

Komplet, dva diely, opieskovanie a nasopovanie.
Přílohy
DSC00468_rs.jpg
Roman
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Sid »

Normálny klasický výfuk ako bol na ladu odjakživa stojí u nás jak zadný, tak stredný cca 30 eur. Výdrž má tak 2 až 5 rokov. Záleží od toho, ako auto jazdí a kde parkuje. Zvažoval som šopovanie, ale Vašátor mi povedal, že sa to neoplatí, ppokiaľ nejde o veterána. Keď na to idem logicky, tak výfuk hnije zdnuka von. Preto by som ho musel v prvom rade našopovať zvnútra. A teraz trocha kalkulácie. U nás ani v blízkosti to nikde nerobia. Čiže niečo by stála cesta, počítajme dvakrát, lebo na počkanie to asi neurobia, niečo by stálo požičanie vozíka, aby to bolo na čom odviesť, niečo stojí prá2a samotná a jeden zabitý deň voľna. Takže v mojom prípade sa to neoplatí a myslím, že predošlé riadky hovoria súdne. :wink: A tak je to aj s tou karosériou. Keď si zrátaš všetky položky prídeš ku astronomickej čiastke. A aj tak z toho nebude kasňa, ktorá vydrží 20 rokov neustálej prevádzky ako nová. A ešte ber do uvahy fakt, že nechať dnes nalakovať ladu aby to za niečo stálo je skoro nemožné a nikto si nevezme takýto experiment na triko.
Naposledy upravil(a) Sid dne ned lis 06, 2011 18:57, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mé zkušenosti jsou takové, že se šopování vyplatí velice. K šopování ještě přidávám nátěr silikonovou stříbřenkou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Hurikán »

Koko Loko píše:Mé zkušenosti jsou takové, že se šopování vyplatí velice. K šopování ještě přidávám nátěr silikonovou stříbřenkou.

Tak aspoň jeden souhlasný názor. :lol:

Vašátor píše:Nevím co jsi koupil za výfuk, že ti vydržel jen 2-3 roky, nicméně co jsem tak zjišťoval od lidí, co mají zkušenosti s obojím, tak standart výdrž výfuku 4 roky, našopovaný 6let.

Tehdy jsem koupil značkový Bosal. A za dva, nejdéle tři roky byl shnilý úplně na prach. Všechny díly. Jinak právě letos uplynuly čtyři roky od doby, kdy jsem nainstaloval kompletní nový a našopovaný výfuk (všechny tři díly) a stále je jako nový. Na jiném autě mám zkušenost s našopovaným dílem taky velmi dobrou. Je to už přes deset let a stále velice pěkný. Takže já mám v tomto směru jasno. 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Roman »

"Tak aspoň jeden souhlasný názor."
Moj nazor je samozrejme tiez suhlasny, inac by som o sopovani nepisal :lol:
Roman
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od dvk »

Ono asi taky dost záleží, v jakém režimu se auto provozuje. Pokud jezdí auto kratší trasy, kdy se ve výfuku kondenzuje obrovské kvantum vody a nestihne se dlouhou jízdou odpařit, nemá podle mě cenu šopovat - výfuk stejně zhnije zevnitř. Pokud se jezdí příležitostně a ještě navíc delší trasy, pak to asi cenu má. Osobně jsem ale ten první případ, takže kdyby to bylo možné, radši bych si třeba i něco ještě připlatil a šel do nerezu. Nezaregistroval jsem ale, že by tady někdo na Ladu dělal v nerezu krom Maďarů.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Cory »

Dedova felicia jazdila malo a skor na dlhsie trate, min 50km, ked sa niekam islo a vyfuk odisiel po 24 000 km (po 10 rokoch)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Dedova felicia jazdila malo a skor na dlhsie trate, min 50km, ked sa niekam islo a vyfuk odisiel po 24 000 km (po 10 rokoch)


sopovany nebo tak jak byl z vyroby?

proste vyfuky u zigula jsou des. fakt jdou do kytek po cca 3 letech. myslim hlavne posledni dil. at se jezdi jak se jezdi, stejne je v perdeli ;-)

jestli u zadniho dilu ma sopovani velky vyznam se ukaze. minimalne snad tak rychle neureznou ty kryci plechy :-) a pokud rekneme 1/4 tlousky plechu pohlti vnejsi rez a 3/4 vnitrni, pak by mohl vyfuk vydrzet aspon o 1 rok dele :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od Cory »

Tak ako bol z vyroby. Na zigulaku mi zadny diel vydrzal 22 alebo 23 rokov. A to odhrdzavel kryci plech a asi po roku sa odlomil na spoji tlmic-trubka. Stredny a predny diel boli menene viackrat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: pozinkovanie karoserie

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Tak ako bol z vyroby. Na zigulaku mi zadny diel vydrzal 22 alebo 23 rokov. A to odhrdzavel kryci plech a asi po roku sa odlomil na spoji tlmic-trubka. Stredny a predny diel boli menene viackrat.


dost vydrzely ty masivnejsi posledni dily. pry to vyrabel kamaz. melo to vyrazne vetsi (vyssi) a tezsi tlumic. bohuzel pres veskerou snahu se to nepodarilo asi pred 2 roky sehnat. jinak jsem nezazil za 15 let posledni dil vyfuku, ktery by vydrzel spolehlive vice jak ty 3 roky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“