Jo takhle se používá ten Tvůj přípravek! Já to pořád nechápal. Nicméně já nehodlal sundavat vačku, tak z toho bylo trochu hodinářské odpoledne ...
Nakonec jsem přelouskal čísla ze všech podložek, změřil několikrát všechny vůle, přehodil 2 a 5. Objednávat budu 3,70, 3,75 a 3,80, ale nic z toho není akutní, krom ventilu 8, ten má vůli 0,27, což je o 0,03 pod povoleným minimem výfukového. Otázkou je chyba měrek, vůle se ale časem spíš zvětší než zmenší, takže to snad bude ok.
Jinan
nedoporučuji měřit vůli hned po vyndavání a znovuosazování podložek, chyba je plus mínus 0,10mm. Chce to nechat trochu zaběhnout motor, podložky se zaklepou, vytěsní se olej pod nimi (takže pak zase nepůjdou odlepit
), pak se teprv dají měřit vůle na setiny.
Před vyndaváním podložek doporučuji "žanetou" vytáhnout olej z hlavy, je to jen 50ml, pak aspoň uvidíte, jestli vám přípravek nehnípe na podložce (jako mně
)
Tloušťky podložek zapíšu Berušce do deníčku, později mi už bude stačit měřit už jen vůle, snad. Jinak materiál podložek je velmi odolný, nedokázaly jim ublížit ani "vzteklé kombinačky"
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).