Prešiel som tu všetkých 15 strán, ale nenašiel som vhodné riešenie. Nepomohol ani Túma ani Škoda.
Motor sa pri zošliapnutí plyn. pedálu najprv akoby pridusí a potom ťahá. Robí to za tepla i studena, za jazdy aj v garáži. Nejde o prechod na druhú komoru, ale pridusí sa v momente, keď by mal začať zľahka ťahať na prvej komore. Celé to trvá max. sekundu. Pri vyšších otáčkach pri prechode na druhú komoru sa správa ako má. Karbec som prečistil, dal som novú membránku akceleračnej pumpičky, nastavil hladinu v plavákovej komore. Klapky reagujú tak ako majú, minimalizoval som vôle na tiahle ovládania (s tými plastovými členmi) a nezasekávajú sa. Nie je počuť, že by prisával falošný vzduch. Skúšal som aj novú hlavu rozdeľovača, ale ani to nepomohlo. Všetky trysky a vzdušníky sú pôvodné, žiadne experimenty.
Jazdiť sa s tým dá, ale je to nepríjemné a nepohodlné.
Ešte doplním, že ide o klasickú 1200, ročník 1974 s pôvodným karbecom Weber