od Rankl » ned dub 24, 2011 19:31
díky za rady, nebylo to nějak náročné, šrouby šly povolit snadno. Jen to vyndat, jak ježek v kleci- navíc tam mam lambdasondu či co, takže jsem musel startér vyndavat směrem dopředu- tozn. rozpojit chlazení a vytahnout alternátor. když jsem vítězoslavně utahl šrouby, chtěl jsem zapojit ten slabší kablík a ejhle, nemohl jsem nahmatat ten jazyček, na který se kontakt nasunuje- ve sterterech jsou nějaké rozdíly, takže ani po nácviku na tom pokaženém sem se nemohl trefit. tákže šel zas ven. startuje velmi svižne, nezlobí jak ten minulý- ten má dostmožná špatnou tu pružinu, neco v něm křístá a v ose je navíc vůle. podle časových možností ho otevřu a uvidíme co se mu přihodilo.
teď mám jen obavu, zda jsem nepoškodil alternátor, nějak se mi nepozdává ručka nabíjení a kontrolka. pokusím to proměřit. zapojit špatně to nelze, leda bych to skratoval, netuším jak, kostru jsem měl odpojenou.
2107 a 21214