Little Dark Blue Riding Hood - oldschool star - chronicle
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Tak další závody za náma, jel se Valašský rally-slalom, na startovní listine skoro 70 aut, ve skupině cca 15.. Byla to celkem silná akce.. Vyjížděli sme už o 6 ráno aby sme tam zavčas dojeli, po majálesu se opravdu dobře vstávalo.. Ze začátku sem byl tak nějak nešťastnej z té rally části bo sem myslel že tam zlomíme auto vejpůl, přece jen to mam připravené spíš na rovnej asfalt, než na rozbité cesty, bláto a přejezdy (většinou vymlácená cesta v zatáčce, nebo změna povrchu).. Ale naštěstí sme to ve zdraví přežili, sice skoro co kolo, to výjezd mimo trať, příšerný škrtance podvozkem, ale bylo kolem vetšinou měkké bláto, takže žádná nehoda se nakonala, karkulka je statečná slečna.. Ondra jednou ssebou do cile přivezl půl 15" plné mokrého bláta, říkal že se s tím ani na 3 nedalo jet jak volant házel.. Tak sme to vydloubali tyčí od hevéru a jelo se dál..
Ale je na čase si od závodění chvili odpočinout, pomalu se začínaj hromadit věci, které je potřeba udělat, tak bych nerad aby tahle časovaná bomba někde příště vybouchla.. V prostředním kříži se udělala vůle, ale né ve směru otáčení, že by kardan cinkal jak lahváče v kufru, ale tak že se vůči sobě ty dva díly prostě posouvaj do strany (nevím jak to líp popsat), takže občas při prudkém brždění, nebo akcelerací zahází a zaklepe.. Dál navíc už druhej závod jezdíme s vypadlou poloosou na levé straně (drží to na brzdovém kotouči), takže připravuji novou sadu brzd dozadu, kterou bych nejradši už rovnou namontoval s hydraulickou ručkou).. Dál se připravuje samosvor s lehčím převodem, takže se musí dát zpět 5q, kterej se nám vrátil po generálce (díky maniac ).. Zkrátka celá hnací soustava projde zase takovím další levelem..
Ovšem jenden problém co mě trápí je že se mi tlačí voda do expanzky, místo ní je v chladiči vzduch, ale ne zase uplně moc, ještě nikdy expanzka nepřetekla, jen se naplní, při chladnutí mi voda steče postupně zpet... Voda jinak neubejvá, nebo pokut ano, tak jen málo.. Bílej kouř z vejfuku nějak moc nepozoruju.. Co to může být??.. Prasklá hlava, nebo se to tlakuje přez těsnění??.. Nebo by se to mohlo tlakovat přez těsnění pod svodama a sáním??.. Ucpal sem kanálky v sání, ale ne v hlavě.. Nebo by na to mohla mít vliv expanzka, kerá je nepatrně níž??.. Samozřejmě se motor kvůli tomu víc hřeje..
Nakonec jedna veselá příhoda: Po cestě na závody, jsme docela zpěchali abychom tam dojeli včas, bylo to přez 100 km.. Jelikož tam mam ted jen 4q, tak se jelo docela v otáčkách, nezůstalo auto co by jsme nepředjeli.. Když tu najednou čuchám pálící se zimní směs z chladiče, za autěm bílej dým jak sviňa, teplota začala stoupat, tak sme honem zastavili, v nasráním že fouklo těsnění a vše je v hájí, nemluvě o tom že by nás zařadili na black list a bylo by příště obtížné se příhlásit.. No nakonec s ukázalo že sme jen ztratili zátku, která je na T-kusu na hlavě místo odbočky k termostatu, takže skoro všechna voda vychcala na svody.. Dokonce i zátku jsme našli, tak se dolila voda, kterou vozím ssebou a fičelo se dál... Nejlepší na tom byli troubící kamijoňáci, který sme předtím předvalili..
Nějakej matroš na shlédnutí zkusim dodat později..
Ale je na čase si od závodění chvili odpočinout, pomalu se začínaj hromadit věci, které je potřeba udělat, tak bych nerad aby tahle časovaná bomba někde příště vybouchla.. V prostředním kříži se udělala vůle, ale né ve směru otáčení, že by kardan cinkal jak lahváče v kufru, ale tak že se vůči sobě ty dva díly prostě posouvaj do strany (nevím jak to líp popsat), takže občas při prudkém brždění, nebo akcelerací zahází a zaklepe.. Dál navíc už druhej závod jezdíme s vypadlou poloosou na levé straně (drží to na brzdovém kotouči), takže připravuji novou sadu brzd dozadu, kterou bych nejradši už rovnou namontoval s hydraulickou ručkou).. Dál se připravuje samosvor s lehčím převodem, takže se musí dát zpět 5q, kterej se nám vrátil po generálce (díky maniac ).. Zkrátka celá hnací soustava projde zase takovím další levelem..
Ovšem jenden problém co mě trápí je že se mi tlačí voda do expanzky, místo ní je v chladiči vzduch, ale ne zase uplně moc, ještě nikdy expanzka nepřetekla, jen se naplní, při chladnutí mi voda steče postupně zpet... Voda jinak neubejvá, nebo pokut ano, tak jen málo.. Bílej kouř z vejfuku nějak moc nepozoruju.. Co to může být??.. Prasklá hlava, nebo se to tlakuje přez těsnění??.. Nebo by se to mohlo tlakovat přez těsnění pod svodama a sáním??.. Ucpal sem kanálky v sání, ale ne v hlavě.. Nebo by na to mohla mít vliv expanzka, kerá je nepatrně níž??.. Samozřejmě se motor kvůli tomu víc hřeje..
Nakonec jedna veselá příhoda: Po cestě na závody, jsme docela zpěchali abychom tam dojeli včas, bylo to přez 100 km.. Jelikož tam mam ted jen 4q, tak se jelo docela v otáčkách, nezůstalo auto co by jsme nepředjeli.. Když tu najednou čuchám pálící se zimní směs z chladiče, za autěm bílej dým jak sviňa, teplota začala stoupat, tak sme honem zastavili, v nasráním že fouklo těsnění a vše je v hájí, nemluvě o tom že by nás zařadili na black list a bylo by příště obtížné se příhlásit.. No nakonec s ukázalo že sme jen ztratili zátku, která je na T-kusu na hlavě místo odbočky k termostatu, takže skoro všechna voda vychcala na svody.. Dokonce i zátku jsme našli, tak se dolila voda, kterou vozím ssebou a fičelo se dál... Nejlepší na tom byli troubící kamijoňáci, který sme předtím předvalili..
Nějakej matroš na shlédnutí zkusim dodat později..
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Tak nějaké nové info, konečně se ke mě dostal samosvor.. Jedná se o typ TORSEN s hodnotou svornosti 5.0, na OFICIÁLNÍCH stránkách sem zjistil že se tento typ samosvoru dělá v rozmezí od 3.5-8, co to přesně pro mě znamená zatím nevim.. No jinak ještě k tomu musim splašit vhodněj převod a to buď 4.3, nebo 4.44, nějak se sám furt nemužu rozhodnout kterej, takže uvítám veškerej váš názor názor, momentálně jezdím kola 15" se semislickem (pro slalom-rallyslalom), časem si chci připravit sadu 13" se slickama (určenou pro vrchy, nebo taky na slalom), s 5q zatím počítám (doufám že nebude potřebovat repasovat vic jak jednou do roka).. Tady je nějakej REPORT z rozbalování..
No druhou novinkou, se kterou už sem teda stihl zajet i jeden závod je stabík zadní náprávy. Jedná se o stabík z ukrajiny, jen s tím rozdílem že sem úchyty přivařil napevno k mostu, zkrátil držáky se silenblokama a vyvrtal v nich 12mm díru pro pevnostní šrouby.. No práce to byla celkem náročná, zvlášt, když sem to "lepil" přímo na autě večer před závodem.. Zajimalo by mě co dělal olej v nápravě, když sem se do toho opřel svářečkou.. No nakonec se to tam podařilo celkem pekně napasovat, tak aby to nečouhalo pod auto.. No pak bylo potřeba doladit zavěšení nápravy, zkrátil sem lanka (ale zaroveň ve finále prodloužil, tak aby na nich náprava nedržela a mohl fungovat stabík) a přidal karabiny, pro lepší manipulaci.. No a když už sem pod tim ležel, nemohl jsem si odpustit řiznout aspoň malinko do pružin.. Tak teď už sem se vymačkl, tak nějaké FOTKY z večerní montáže..
No druhou novinkou, se kterou už sem teda stihl zajet i jeden závod je stabík zadní náprávy. Jedná se o stabík z ukrajiny, jen s tím rozdílem že sem úchyty přivařil napevno k mostu, zkrátil držáky se silenblokama a vyvrtal v nich 12mm díru pro pevnostní šrouby.. No práce to byla celkem náročná, zvlášt, když sem to "lepil" přímo na autě večer před závodem.. Zajimalo by mě co dělal olej v nápravě, když sem se do toho opřel svářečkou.. No nakonec se to tam podařilo celkem pekně napasovat, tak aby to nečouhalo pod auto.. No pak bylo potřeba doladit zavěšení nápravy, zkrátil sem lanka (ale zaroveň ve finále prodloužil, tak aby na nich náprava nedržela a mohl fungovat stabík) a přidal karabiny, pro lepší manipulaci.. No a když už sem pod tim ležel, nemohl jsem si odpustit řiznout aspoň malinko do pružin.. Tak teď už sem se vymačkl, tak nějaké FOTKY z večerní montáže..
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
neoznačuje sa ta svornost 10-80% v percentach,kolko krutiaku prenesie na druhe koleso???
-asi maš 50 % samosvor ,no a kolko stal,ked to nie je tajne
-medzi 4.3 a 4.4 na maximalke(pri 6000 ot 13/165/80 0.82 V rychlost) je rozdiel nejakych 4 km/h taže bral by som 4.3(je ich viac a niektore v lepšom stave ako 4.4)
-no a jak sa ide s tym zadnym stabilizatorom??
-asi maš 50 % samosvor ,no a kolko stal,ked to nie je tajne
-medzi 4.3 a 4.4 na maximalke(pri 6000 ot 13/165/80 0.82 V rychlost) je rozdiel nejakych 4 km/h taže bral by som 4.3(je ich viac a niektore v lepšom stave ako 4.4)
-no a jak sa ide s tym zadnym stabilizatorom??
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
stabik sa da dat aj ponad napravu...tak ho naisto nikde neurves
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
na detaily sa ma nepytaj, je to kamosove, nakolko ja uz nic ruske nemam
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Dle obrázku mi není funkce zadního stabilizátoru jasná - kde je uchycen ke karoseriji aby plnil funkci ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!