Svíčky
Moderátor: Moderátoři
Brisk LR 15 YC- 1
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
DJ Majk píše:Okrem Brisk LR 15 YC- 1? niečo ine lepšie aj viac bodove..
nemá smysl
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
plavec píše:DJ Majk píše:Okrem Brisk LR 15 YC- 1? niečo ine lepšie aj viac bodove..
nemá smysl
To bych zase až tak netvrdil. Je pravda, že LR 15 YC jsou osvědčené, ale to neznamená, že stejnou službu, nebo možná i lepší, neudělají i jiné svíčky. Já třeba ve svojem autě mám Brisk LOR15LGS a to už skoro 40 tisíc km a nemám žádný problém. Ve druhém autě máme Ngk a podle katalogu se hodí NGK BPR6ES-11 a taky bez problémů už asi 20 tisíc km.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
ať jsem tam měl jakýkoliv svíčky, nikdy jsem nic nepoznal. Brisky doporučujou a prodávaj v ladakrámech, tak proč je tam nedat?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
plavec píše:ať jsem tam měl jakýkoliv svíčky, nikdy jsem nic nepoznal. Brisky doporučujou a prodávaj v ladakrámech, tak proč je tam nedat?
Ale jo. Nejsem proti. Taky jsem je používal dost dlouho. Fungujou dobře a jsou levné. Ale když jsem koupil auto a byly tam ty lepšejší Brisky, tak proč je tam nenechat, když fungujou.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
zelvotron píše:Jinak používání jinejch i vícebodovejch svíček v desítce se probíralo pokud vím v jednom z nesmrtelných témat Poruchy nebo 211x, pokud vím tak se nějaký zásadní změny neděly.
ony se asi nikdy na zadnem aute zadne zasadni zmeny nestanou. zmena je myslim vice mene nepozorovatelne. proste jiskra v jistych nevlidnych podminkach ma vetsi sanci nekam hupsnout, coz se projevi tak mozna pri studenych startech, kdy motor bude mit treba nepatrne klidnejsi chod, vetsi vykon atd. ale nic z toho nebude zazrak ze pribude 5 kW. mozna by se dalo neco namerit na emisich pri studenem motoru.
mozna kdybyste motor drzeli stale pod krkem, tak se rozdil svicek projevi take. kazdopadne pri bezne jizde s teplym motorem rozdil nebude.
svice z vice elektrodami maji dost mozna tu jednu vyhodu, ze se nemusi tak casto menit
spocital bych si cenu na km pro triple svickach (cena svice + 1 hod vymena) / km a na obyc svickach a uvidelo by se, co se ciste ekonomicky vyplati. vic bych v tom nehledal
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
JmJ píše: ...svice z vice elektrodami maji dost mozna tu jednu vyhodu, ze se nemusi tak casto menit spocital bych si cenu na km pro triple svickach (cena svice + 1 hod vymena) / km a na obyc svickach a uvidelo by se, co se ciste ekonomicky vyplati. vic bych v tom nehledal
V tom je více ekonomiky než by se zdálo. Někdo ten můj příspěvek zase smazal.
Tedy znovu:Pokud se upálí elektroda jednoelektrodové svíčky, jde u MPI (i dalších podobných systémů) "do kytek" velice drahý zapalovací transformátor nebo v lepším případě jeho spínací tranzistor. Bylo to znázorněno a vysvětleno i na grafu průběhu napětí na svíčce.
U víceelektrodových svíček by se musely upálit všechny elektrody.
K tým sviečkám mám otázku. Farba izolátora by mala hovoriť o "kvalite" spaľovania. Mám NGK... nepamätám si presne typ ale boli niekde na tomto fóre doporučované. Majú asi 20000 km a izolátor je biely ako list papiera Motor ide bez problémov (75000), vždy sa stihne prehriať (2x denne cca 6km po výpadovke a 7km cez BA). Predtým som mal izolátor na iných sviečkách vždy nejaký tmavší. Je to normálne?
joles píše:K tým sviečkám mám otázku. Farba izolátora by mala hovoriť o "kvalite" spaľovania. Mám NGK... nepamätám si presne typ ale boli niekde na tomto fóre doporučované. Majú asi 20000 km a izolátor je biely ako list papiera Motor ide bez problémov (75000), vždy sa stihne prehriať (2x denne cca 6km po výpadovke a 7km cez BA). Predtým som mal izolátor na iných sviečkách vždy nejaký tmavší. Je to normálne?
Chudá směs. Poněvadž jsi neuvedl co máš za auto - více konstatovat nelze. Normální to (obzvlášť při "couračkách") není. Normálně vypadají ty dvě prostřední na 1.jpg
- marian2110
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
- Bydliště: Dubnica nad Váhom