nie?DJW píše:Čo sa týka spoľahlivosti, nebolo to dobré, ani vyslovene zlé auto




Moderátor: Moderátoři
Zkusím si tipnout. Že by obstarožní stojedenáctka měla problém?DJW píše:Ja som mal možnosť ísť Banská Bystrica - Praha HTPčkom aj krátko na to aj mojou 2111-kou a hádajte ktoré auto malo/nemalo problém udržať si 130 km/h v tiahlych kopcoch?
LOL ! na to nic jine napsat snad ani nejdeveliz píše:Nevzpomínám si ale, že by mě někdy předjela Lada. Jak je to možné?
takovym argumentum zjevne nelze jinak, nez podlehnout. a ten borec v F II HTP, se kterym jsem prodelal primy souboj stroj proti stroji na rovne ceste, kdy borec delal velkem potize, choval se jak hovado a nechtel se za zadnou cenu nechat predjet a ktery byl nakonec na hlavu porazen mym 21 let starym werglem s kubaturou 1.3 LTP (low torque performance), se nam s kolegou zrejme jen zdal v nejakem pomatenem opileckem snu.veliz píše: Já jsem strávil ve fabii HTP na českých, ale i zahraničních silnicích (včetně Slovenska) docela dost času. Nevzpomínám si ale, že by mě někdy předjela Lada. Jak je to možné? Nechápu. Leda že by jela tak rychle, že bych ani nezaregistroval značku...
Je víc, než jasný, že se tu tahle myšlenka neujme. Kór když tu pár lidí přiloží své zkušenosti, které se dokonce výsledkem shodují (ve prospěch Lady).JmJ píše:Co cekas ze budem delat? Rika ti, jak mas pravdu, jak je lada hrozna, neda se s ni jezdit, motory jsou na hovno, horsi jak HTP atd. ? To asi neudelame, nemyslis?
Ano, taky mě udivuje posedlost některých neustále srovnávat s HTP, na druhou stranu asi je to tím že z HTP se už stala "legenda diskuzí" a asi to k tomu patří a nezbyde než se s tím smířit.veliz píše:Je zajímavé, že se v tématu o Prioře hovoří o HTP.
No někdy mě tohle přesně sedí na majitele HTP, kteří tak nějak vnitřně nejsou úplně přesvědčení, že udělali s nákupem htp dobře a tak se o tom potřebují přesvědčeovat sebe i okolí, ano sice to vůbec nejede, není v tom místo, stálo to raketu, ale má to supr jízdní vlastnosti a má to levný díly a je to spolehlivá kvalitní škodovka. A má to vynikající dílenský zpracování a kvalitní plasty.veliz píše:Jako by se někdo utěšoval: Ta má Lada sice není dobrá, ale to HTP také není žádné štěstí.
Taky jsem něco najel s HTP, ale za celou dobu mě nikdy nepředjelo žádný Ferrari, jak je to možné? Nechápu, leda by htp bylo rychlejší jak ferrari...veliz píše:Já jsem strávil ve fabii HTP na českých, ale i zahraničních silnicích (včetně Slovenska) docela dost času. Nevzpomínám si ale, že by mě někdy předjela Lada. Jak je to možné? Nechápu. Leda že by jela tak rychle, že bych ani nezaregistroval značku...
A to jako má být nějaký překvapení, že trochu lehčí auto s o 25% větším počtem válců a výkonem jede líp? To je snad samozřejmost.DJW píše:Ja som mal možnosť ísť Banská Bystrica - Praha HTPčkom aj krátko na to aj mojou 2111-kou a hádajte ktoré auto malo/nemalo problém udržať si 130 km/h v tiahlych kopcoch?
veliz píše:Je zajímavé, že se v tématu o Prioře hovoří o HTP.
Já nemám závodní auto a ani nemám potřebu závodit. Navíc jsem nikdy netvrdil, že HTP je silnější motor než priorácký. Plně respektuji hodnocení, že motor Priory je zdařilý. Já jsem pouze řekl, že Priora je výrazně přemotorovaná, tj. schopnosti podvozku neodpovídají schopnostem motoru.DJW píše:Veliz: zožente si HTPčko, napíšte kde sa stretneme a kludne sa postavíme vedľa seba. Stávka o 1000€, platí? No čo, stále taký istý názor? (Čakám na výhovorku...
Ano, to je pravda. Když vezmeme v úvahu tempo, s jakým Lady mizí z registru a s jakým do registru přibývají, bude za chvíli pravděpodobnost potkat Ladu na silnici mizivá.DJW píše: PS: to že Vás Lada nepredbehla, znamená len jedno: že VAZ-ov je na Č/S čestách málo, zato tých zdochliakov HTPčiek ako nasraných.
DJW píše: Moj názor je, že autá s 51kW by vôbec nemali púštať na dialnice. Konkrétne tiahlom stúpaní R1 pri Hronskom Beňadiku (smer Nitra) museli presne kvôli takým stavať tretí pruh. Dnes som tade šiel na Lade, 130 pod kopcom a 130 si udržala az na vrchol kopca. Pritom bezpečne viem, že HTP rýchlosť nielenže neudrží, ale dokonca nie je schopné vyjsť ten úsek na päťke !!!
Ja s timhle souhlasit prostě nemužu ! Řekl bych, že narozdil od Tebe mam s Priorou zkušenosti a když by podvozek nestihal, tak už davno je Priora na odpisveliz píše:Priora je výrazně přemotorovaná, tj. schopnosti podvozku neodpovídají schopnostem motoru.
Nečekám, že se v diskuzi o Prioře bude kritizovat Priora. Trochu soudnosti a smyslu pro realitu od majitelů Prior bych přecejen očekával. Třeba jak napsal Želvotron: Upřímně ty jízdní vlastnosti samozřejmě z dnešního měřítka nejsou žádnej zázrak, spíš budou asi i podprůměrný, ale že bych kvůli tomu to auto nekoupil? Mějte se.JmJ píše: Zkus nejake rozumnejsi argumenty, nez tu zbytecne rozdmychavat bludne debaty bludnymi argumenty.
Trochu mi to pripomina jisteho Anonymouse. Ten pred par lety nepochopil, ze na foru o ladach, se tezko ujme myslenka o tom, ze lada je spatne auto. Co cekas ze budem delat? Rika ti, jak mas pravdu, jak je lada hrozna, neda se s ni jezdit, motory jsou na hovno, horsi jak HTP atd. ? To asi neudelame, nemyslis?
Dobrý nápad, zatímco ho budeš zneužívat, tak já se s tou priorou projedu, eventuelně se pak můžeme vyměnit (ale závisí kdo s tou priorou přijede - nemusím vyzkoušet všechno).radek mb píše:Priora by měla být zlepšením desítky.Sám nemám možnost posoudit do jaké míry neb Prioru nevlastním.Ale na srazu hned někoho zneužiju,pokud někdo Priorou dorazí.