Závady, údržba, spoľahlivosť... Kúpiť Prioru?
Moderátor: Moderátoři
Teď mi teprve došla ta cena. Na Slovensku se dá koupit nová Priora za 6000 € = 150000 Kč? V Čechách totiž stojí momentálně 220000 Kč, s ABS 227000 Kč, s ABS a klimatizací 237000 = 9480 €. Pokud by Priora stála 150000 Kč, pak by se o ní ještě dalo uvažovat. Za 237000 Kč už moc ne, vždyť Octavia 1,4 Tour Family stojí 270000 Kč (1,6 282000 Kč).
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Okej, tak vytiahni 45 dlžobných úpisov, 28 účtov za telefón, 39 nezaplatených faktúr, 52 upomienok a 36 platobných výmerov a môžeš isť na to.plavec píše:Jasně bejby, vytáhnu z kapsy 200 papírů a proměním to v supere káru, kterou jste ještě neviděli
Ceny PRIORA: (nie kompletný, akciový cenník)
http://www.lada-auto.sk/?menuID=a-0&catID=a-3
Najlacnejší hatch v základnej výbave stojí 5790 pri kúpe cez leasing.
Kto má firmu s odpočtom DPH, vyjde ho na 4865€
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Koukám v hotovosti 6790 x 24,55 = 166695 Kč. To je o 53200 Kč levnější než Praha, Koněvova. Tak za tyhle prachy má Lada právo zúčastnit se výběrového řízení.DJW píše: Ceny PRIORA: (nie kompletný, akciový cenník)
http://www.lada-auto.sk/?menuID=a-0&catID=a-3
Najlacnejší hatch v základnej výbave stojí 5790 pri kúpe cez leasing.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Wolfhunt: nechápem Ťa zle, otec má 64 rokov a je to fakt, že je starý dedo
Vysoký veľmi nie je (cca 172 cm aktuálne - nejak sa nám tí rodičia s vekom scvrkávajú), akurát tučný je dosť. Priora je tuším širšia, takže to by hádam vyhovovalo. Nič proti Kaline, ale to mi pripadá ako väčšia nákupná taška (jednoducho nemám rád malé autá akejkoľvek značky, ani veľké 2,5 tonové kravy nemusím), Priora sa mi zdá taká akurát.
Pán otec si ju už ráčili pár krát ohmatať a nespomínali že by im nevyhovovala.
Vysoký veľmi nie je (cca 172 cm aktuálne - nejak sa nám tí rodičia s vekom scvrkávajú), akurát tučný je dosť. Priora je tuším širšia, takže to by hádam vyhovovalo. Nič proti Kaline, ale to mi pripadá ako väčšia nákupná taška (jednoducho nemám rád malé autá akejkoľvek značky, ani veľké 2,5 tonové kravy nemusím), Priora sa mi zdá taká akurát.
Pán otec si ju už ráčili pár krát ohmatať a nespomínali že by im nevyhovovala.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně před tím,než jsem utopil desítku a dal znovu do pořádku,jsem uvažoval o koupi nové Lady.Po pravdě musím říci,že mě oslovila víc Kalina než Priora.Zvenčí vypadá jako nákupka,ale vevnitř je víc místa než v Prioře.Jsem člověk průměrného vzrůstu,181 cm,85 kg.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
No já bych to neviděl zase tak černě, i když je to fakt, že ta kalina se jeví prostornějc, ona i desítka se jeví prostornějc, ale to mi spíš v tý prioře vadí všude okolo ty hnusný šedý plasty. A u kaliny je zase širokej středovej tunel, kterej omezuje pravou nohu.
Takže z toho plyne, že desítka je v podstatě nejlepší, přiznejme si to otevřeně.
Takže z toho plyne, že desítka je v podstatě nejlepší, přiznejme si to otevřeně.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Především škoda 1000 MBPuhi píše:všetko je lepšie ako krabicaVeverka píše:I než krabice/sedma ?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Puhi, Všakk jasné, nadhled musí být.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- submariner
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát čer 19, 2009 13:47
- Bydliště: Bratislava
to DJW: pokusim sa prispiet aj ja svojimi skusenostami s Priorou, ktoru mam v tychto dnoch 2 roky a najazdenych 36000 km. Sice som uz v tomto fore svoje dojmy pisal a nerad by som sa opakoval. Ked som ju kupoval tak poziadavky boli, aby to bolo auto (v tej dobe pred srotovnym) cenovo do 9000 tis. Eur a pokial mozno so silnym motorom, takze 1,6 a 98k ma zlomilo. Vybava tiez bola taka na aku som do tej doby nebol zvyknuty a 3 rocna zaruka tak si hovorim preco nie. Jedno comu som obzvlast rad je fakt, ze naprava je ozaj masivna a na Slovenske cesty uplne idealna cim sa zial ine automobilky v rovnakej triede chvalit nemozu. Co sa tyka vyrobnych zavad tak tam bolo zopar veci medzi tie lahsie patrilo napriklad, spitockovy snimac, problem s otvaranim zadneho elektricky posuvaneho okna, vypalenej led diody vo svetle vo dverach osvetlujucom priestor na chodniku pri nastupovani. Medzi zavaznejsie by som zaradil napriklad gulovy cap v prednom lavom kolese (pri zastavovani a rozjazdoch rupal), ktory mi vsak na zaruku vymenili ako aj odstarnili vsetky spomenute zavady. Narazil som aj na problem s pravym svetlometom ked mi pri jazde ocividne bolo vidiet kmitajuci luc svetla. Vymontoval som ho a nasadil pohyblivu cast (sklapanie ovladane servomotorom) spat na miesto do capu ktory bol od vyroby zle nasadeny cim kmital. Teraz si trufnem povedat ze moja Priora je odladena. Priemerna spotreba sa pohybyje mimo mesta pri velmi zivej jazde na 6 litroch a v meste 7 litrov. Pri ekonomickej jazde sa da mimo mesta (bez jazdy na dialnici) docielit spotreba 5,5 litra v kombinacii s mestom v pomere 2/3 mimo mesto >>> 1/3 mesto. Co je podstatne je to, ze Priora ma zatial nikdy a nikde nenechala. Ked som ju kupoval bral som co mali vystavene v Slovlade na Poliankach. Absolvoval som s nou dovolenku v Alpach (AT a CH) a nemala problem drzat v kopcovitom terene dych s Volvami, Passatmi Audi atp.Jednoducho je to pomerne silne auto a nevidim dovod ako niekto povie naco by sa tam mali montovat slabsi motor ako to je zvykom u koncernu VW, Skoda, Audi. Na zaver mozem vyslovit spokojnost, pri ktorej hodnotím najskor spoľahlivosť, náklady na údržbu, komfort, spotrebu, výkon a mnohé iné.Ze za peniaze, ktore som vynalozil som dostal auto v adekvatnej triede a moju spokojnost by som ohodnotil na 90 %.