Kur.., zmazalo mi príspevok. Takže už len v skratke:
Prevodovka riadenia: Mal som Golf IV a keď mni počas jazdy
v zákrute zblbol imob. a vypol motor, verte že pretláčať 15" kolesá, krátku prevodovku riadenia a posilovač cez malý volant nebola žiadna sranda, už som myslel že skončím v priekope.
Pre starších ľudí - ok, ale ja aj na desiatke bez serva krútim volantom jednou rukou a vôbec mi to nevadí.
Len tak BTW, mám v okolí dve Fábie, ktorým sa tiež serú posilovače. Jednej ho zasekáva, druhej zas "posiluje" samovoľne do ľubovoľného smeru. Ceny ND Škoda asi poznáte..
Bočné ABG:
Patrac píše: ale když je v ostatních autech za stejný peníz máš..
Priora Ice vs. Fabia 1.4 16V Classic
9490€ vs 9229€ (s tým, že Priora bola donedávna v akcii za tuším 7490€)
Fabia má sice bočné ABG,
ale nemá:
- taký silný motor
- centrál, o DO ani nehovoriac (v roku 2011)
- klimatizáciu
- elektrické okná vpredu
- elektrické a vyhrievané zrkadlá
- palubný počítač
- parkovacie senzory
- tónované sklá
To stavia cenu Lady do úplne iného svetla, nie? Áno, aspoň za príplatok by bodli, ale neviďme to tak čierne. Kto chce bezpečné auto, kupuje Volvo alebo Mercedes, a nie lacné entry level autá..
Ako človek pracujúci zo zvukom si
hlučnosť súdiť nedovolím ale myslím si, že tak ani nemôže robiť nikto, kto tie autá nemal vedľa seba a hodnotil subjektívne + objektívne meral.. 2-3dB nikto nerozozná a zas 10dB rozdiely v rovnakej cenovej kategórii nebudú.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.