Automatická regulace sklonu xenonových světel reaguje pouze podle zatížení vozidla, v žádném případě nestíhá vyrovnávat nerovnosti vozovky nebo akcelerační a decelerační náklony. Už z principu to není možné, neboť sklon světla se reguluje motorkem, který nemá rychlou odezvu.DJW píše:....s automatickou reguláciou sklonu svetlometov by sa to nestalo....
Xenony(HID sady)
Moderátor: Moderátoři
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Nikdy jsem regulaci naklápění xenonových světel neviděl , pouze normálních s elektromotorkem a převodovkou ALE není žádný problém udělat naklápění velmi rychlé . Stačí k tomu šnek s větším stoupáním a krokový motor pak mohou být reakce okamžité .Čahoun píše:Už z principu to není možné, neboť sklon světla se reguluje motorkem, který nemá rychlou odezvu.
Je to pouze doměnka , ale proč by to tak nemohlo bejt . Skusím se kouknout v servisu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To bys pak musel mít v autě "check list" a dělat před úkony před vyjetím .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Kdyby byla věnována při výrobě trocha péče šneku tak není žáden problém .Krokové motory neutaháš . Například osazovací automaty třeba součástek na desky tištěných spojů zvládají běžně nepřetržitě pokládat součástky tempen 30 000 ks/h a to "jezdí v třech osách !Pája píše:ty motorky bys asi brzo utahal, kdyby lítaly furt sem a tam. Proto tam bude nějaký zpoždění...
Máš ovšem pravdu že v autě se bude asi "brát" poloha světel z jakéhosi průměru . Asi jako "hydra" u Citroenu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Napriek tomu ja im blikám - a s radosťou.zelvotron píše: Nojo lidi už otupěli, ono to stejně nemá cenu blikat...
Súhlas - v prístrojoch ktoré používam sú krokové motory, ktoré bežne fungujú cca 8 hodín nonstop pri teplote cca 65°, najstaršie mám 9 rokov a fungujú bezchybne. Pochopiteľne sú Made in Denmark, nie China.Saša píše: Kdyby byla věnována při výrobě trocha péče šneku tak není žáden problém .Krokové motory neutaháš . Například osazovací automaty třeba součástek na desky tištěných spojů zvládají běžně nepřetržitě pokládat součástky tempen 30 000 ks/h a to "jezdí v třech osách !
Inteligentné xenóny su napr. v posledných Mercedesoch E a S klasse, doba odozvy 40ms. Údajne nedochádza k oslňovaniu, no ak má niekto iné dôkazy, rád prehodnotím moju dôveru k nemcom
Kto má xenóny a má ich sklopené - moja úcta, no žiaľ podstatne viac je arogantných tuzingových prasiat.. Preto môj názor - xenón by mal byť od výroby na aute, kde je to zvládnuté.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Ja ich mam tiez v 2101-ke a mam ich sklopene nizzsie, neblikaju mi , ale cakam kedy ma zastavia prislusnici VB, davnejsie som ich mal v predoslej 2101-ke, konecne som sa dostal k namontovaniu. Najskor som mal 6000k-cky a teraz mam 4500K-cky a silne (6W parkovacky) tak ze sa to svetlo trochu miesa, ale zamaskovat sa to neda.DJW píše:Kto má xenóny a má ich sklopené - moja úcta, no žiaľ podstatne viac je arogantných tuzingových prasiat.. Preto môj názor - xenón by mal byť od výroby na aute, kde je to zvládnuté
HID, aneb jak si nahonit ego na silnicích, o tom pojednává kniha "K orgasmu za volantem snadno a rychle, část druhá" Autor Julius Kolomajzna Doporučuju přečíst
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
HID neni oznaceni prestavbovych sad, ale technologie xenonu. Lidi si pletou pojmy. Sam mam 4300K v cockach a sviti to jako origo xenony. Jen k tomu nemam automaticky naklapeni. Pokutu uz jsem za to platil a neprotestuju proti ni. Jen s tim proste jezdim, protoze s xenonama vidim vic nez s halogenama. Driv jsem mel xenony v parabolach a uz bych to neudelal
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Beztak nejlepší jsou petrolejky. Občas dolejeme petroleje a dáme novej knot
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Nejlepší sou takový, co jim člověk napere dálkový nebo zabliká zadníma mlhovkama a oni se ještě strašně diví proč. HID* je prasárna, čočka je ještě polehčující okolnost, ale v parabole je to ultraprasárna, kor pak takový hitparády jako fabka 1 s HID, to je chuťovka
Ale musím říct, že se mi zdá, že hidařů oproti loňsku ubylo, jednak to asi fakt pokutujou a jednak se na tom patrně podepsala mizerná kvalita a životnost stánkovejch sad.
*) vím že HID je obecnej název pro všechny výbojky, i originál, ale vžilo se to lidově pro ty prasopřestavby
Ale musím říct, že se mi zdá, že hidařů oproti loňsku ubylo, jednak to asi fakt pokutujou a jednak se na tom patrně podepsala mizerná kvalita a životnost stánkovejch sad.
*) vím že HID je obecnej název pro všechny výbojky, i originál, ale vžilo se to lidově pro ty prasopřestavby
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Potkával jsem často jednoho passatistu , kterej tim taky oslňoval, tak sem proti němu jezdil zásadně se všema světlama zaplýma.Přídavný dálky a přídavný mlhy . A nikdy mu to nevadilo, už byl otrkanej. Asi na něj blikali a svítili každou chvíli.zelvotron píše:Nejlepší sou takový, co jim člověk napere dálkový nebo zabliká zadníma mlhovkama a oni se ještě strašně diví proč
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Pozeral som sa v sklenenom vyklade a vsade kde som sa videl, ale volajako to nejako moc neoslnuje, hocjake zle nastavene halogenky oslnuju viac. Mam HID 4500k a mam na samotnej xenonke kryt do uhla a v parabole mam este to clonidlo, nie polobluk ale cely obluk. Nehovorim ze v cirej optike by to bolo este lepsie, ale neoslnujem nejak moc. Mam este znizene od minima nizsie. Ak budem mat foto, pripojim.