bude nejspíš o málo menší. Je to fakt měřicí metodou.vik2 píše:ze bude hodnota kroutaku o hodne mensi????
Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Musíš pozorně číst. Na dálnici v obci platí 80, takže 85 tacho je tak akorát.zelvotron píše:85 je docela dost pod dálničním limitem, jako 85 po dálnici jezdím tak maximálně se stovkou, vozejkem nebo naposled když sem měl utrženej tlumičveliz píše:85 po dálnici, nemusím moc myslet na spotřebu. Maximálně využívám povolený limit.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Proste Veliz se snazi z daneho "materialu" vyzdimat co jde. A celkem se mu to daří. skoda ze si nekoupil lepsi zaklad. Verim ze jsou benzinova auta ktera jezdi jeste usporneji.
Takhle se dostal na spotrebu, za kterou by jeho stylem jezdila i Priora
Takhle se dostal na spotrebu, za kterou by jeho stylem jezdila i Priora
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Úspornější a současně svižnější auta rozhodně jsou. Kupříkladu Toyota Yaris 1,0 VVTi (ale ne tříválec, nýbrž původní čtyřválcový motor) - to je velmi příjemné svezení za lepší spotřebu.
Yaris - 998 ccm, 50kW (Euro2) resp. 47kW (Euro4) / 6000 rpm, 90 Nm / 4100 rpm.
Fabia - 1198 ccm, 51kW (verze II) resp. 47kW (verze I) / 5200 rpm, 112 Nm / 3000 rpm.
Když porovnáme výkonové parametry motoru Yaris R4 1,0 16V VVTi a Fabie R3 1,2 12V HTP, je až s podivem, že Fabia papírově vítězí. Má vyšší hodnotu točivého momentu o 24%, navíc maximální hodnota je v nižších otáčkách. Přesto je Yaris citelně svižnější vůz. Najezdil jsem s ním nějaké kilometry a vím, že tento malý dravec spolehlivě konkuroval Felicii 1,6 AEE. Co se týká spotřeby, pak Yaris uměl město 5,5-6 litrů, dálku bez dálnic pod 5 litrů a dálku s dálnicemi do 5,5 litru. Fabia se ani v jednom parametru nemůže chlubit lepšími výsledky (možná na papíře - v reálu nikoli).
Yaris - 998 ccm, 50kW (Euro2) resp. 47kW (Euro4) / 6000 rpm, 90 Nm / 4100 rpm.
Fabia - 1198 ccm, 51kW (verze II) resp. 47kW (verze I) / 5200 rpm, 112 Nm / 3000 rpm.
Když porovnáme výkonové parametry motoru Yaris R4 1,0 16V VVTi a Fabie R3 1,2 12V HTP, je až s podivem, že Fabia papírově vítězí. Má vyšší hodnotu točivého momentu o 24%, navíc maximální hodnota je v nižších otáčkách. Přesto je Yaris citelně svižnější vůz. Najezdil jsem s ním nějaké kilometry a vím, že tento malý dravec spolehlivě konkuroval Felicii 1,6 AEE. Co se týká spotřeby, pak Yaris uměl město 5,5-6 litrů, dálku bez dálnic pod 5 litrů a dálku s dálnicemi do 5,5 litru. Fabia se ani v jednom parametru nemůže chlubit lepšími výsledky (možná na papíře - v reálu nikoli).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Já myslím, že říkat o technologii TSi krok správným směrem, je možná ještě poněkud předčasné. Z hlediska snahy o úspory fosilních paliv je to beze sporu... Nicméně je to technologie nová, v plenkách. Doufejme, že po pěti letech masívního provozu motorů TSi budeme moci říci - ano, TSi je krok správným směrem. Nezpochybňuji výkonové parametry a spotřebu paliva - tam je TSi naprosto na špici. Mám na mysli životnost pohonné jednotky, resp. jejích dílů. Přece jen - s malolitrážními motory s přímým vstřikem benzinu, přeplňováním a vysokými výkony nemá koncern dosud z minulosti zkušeností tolik, jako třeba s technologií přímého vstřiku nafty.
Zatím se motory TSi jeví jako relativně málo poruchové. Samozřejmě tu a tam se něco najde, ale to je všude. Uvidíme, jak na tom milá té-es-íčka budou třeba po ujetí čtvrt milionu kilometrů.
Ale jinak bych rád souhlasil s názorem, že je to krok správným směrem (snad).
A, viku, nehaníme škodofku, haníme HáTéPé . A myslím, že zcela po právu.
Zatím se motory TSi jeví jako relativně málo poruchové. Samozřejmě tu a tam se něco najde, ale to je všude. Uvidíme, jak na tom milá té-es-íčka budou třeba po ujetí čtvrt milionu kilometrů.
Ale jinak bych rád souhlasil s názorem, že je to krok správným směrem (snad).
A, viku, nehaníme škodofku, haníme HáTéPé . A myslím, že zcela po právu.
Naposledy upravil(a) Marek dne úte led 18, 2011 18:49, celkem upraveno 2 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
mno ja som si navolil RS za 610 000cz za to by som mal uz 3 priory
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
O tomhle autě jsem v roce 2001 docela výrazně uvažoval. Krátce mi ho půjčil pedagog a muzikant profesor Milan Škampa. Nakonec jsem podpořil tuzemský průmysl a koupil Fabii Comfort 1,4MPi_44kW za 321900,-Kč. Neměla klimatizaci ani ABS (ABS bylo za příplatek 20000, klimatizace snad 35000). Dnes bych za to měl Golfa, který má v základní výbavě dokonce ESP. Takhle se změnily ceny za 10 let.Marek píše:Úspornější a současně svižnější auta rozhodně jsou. Kupříkladu Toyota Yaris 1,0 VVTi (ale ne tříválec, nýbrž původní čtyřválcový motor) - to je velmi příjemné svezení za lepší spotřebu.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Naši kupovali v prosinci 1994 Twingo. Oproti základní výbavě to mělo přední okna v elektrice, elektrická zrcátka a centrál. Cena na pultě 315.900 Kč. Za to je, jak píšeš, dneska kára o dvě třídy vyšší s výbavou možná lepší než mělo před lety to Twingo.
Nemusíme chodit tak daleko a ani do nových aut. I ojetiny jsou jinde. Já kupoval v únoru 2007 Galaxy jako osmiletý vůz se stavem tachometru 167.000 km za 180.000 Kč. Dneska za ty peníze mám model 2005.
Nemusíme chodit tak daleko a ani do nových aut. I ojetiny jsou jinde. Já kupoval v únoru 2007 Galaxy jako osmiletý vůz se stavem tachometru 167.000 km za 180.000 Kč. Dneska za ty peníze mám model 2005.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
TSI byl predvidatelnej krok. Koho dneska zajima zivotnost. komu se chce piplat s atmosferou.
turbo je starej vynalez a funguje. a na papire to hezky vypada kdyz ma 1.4 - 180koni.
ALE
takova Audi S5. 4.2FSi to je male umelecke dilo. to musi bejt neco to řídit.
(Audi uvadim abych nebyl napadanej ze vidim jen BMW)
turbo je starej vynalez a funguje. a na papire to hezky vypada kdyz ma 1.4 - 180koni.
ALE
takova Audi S5. 4.2FSi to je male umelecke dilo. to musi bejt neco to řídit.
(Audi uvadim abych nebyl napadanej ze vidim jen BMW)
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009