JmJ píše:Ja bych navrhoval to cidlo bez milosti odpojit. Pocitam, ze RJ si s tim poradi lepe kdyz nebude mit zadna data z cidla, nez kdyz bude mit data spatna, ale v ramci korektniho rozsahu hodnot.
Tim odpojenim nic nepokazite a nic to nestoji. Pri nejhorsim to nepomuze
A kde je to čidlo ?? máš nějakou fotku ?? Já bych to skusil odpojit se nemůže nic stát ne ?? max to nenastartuje ...
čidlo detonací se nachází zepředu na bloku motoru, mně k němu vede modrý vodič, táta má r.v. 2006 a je tam jiný, připojený 3mi piny plus má ještě otřesové čidlo za baterií. Já ho odpojil, ale význam to žádný nemělo, jinak si myslím, že by to nemělo mít vůbec vliv na likvidaci čehokoliv. Já už odpojil kromě čidel teplot snad všechny:-D
tomassva píše:Já už odpojil kromě čidel teplot snad všechny:-D
Nojoo, ale pak se nemůžeš divit, že Ti to nejede
Někde na fóru jsem to už psal, ale nemohu to najít a doporučuji dát podbarvené do FAQ.
[glow=yellow]Po každé výměně čidla, ale i po jeho odpojení a následném připojení je nutno resetovat řídící jednotku.[/glow] Jinak se po zapnutí zapalování neuvede ŘJ do korektního stavu a zůstane tam zapsána závada tohoto čidla.
A ještě k mému příspěvku z 31.12.2010 (zejména pro Erika, Tomasesva a Jjeníka):
Prohlížel jsem dokumentaci ke "stříkačkám"a podle chybových hlášení P0327 - nízký signál čidla klepání a P0328 - vysoký signál čidla klepání, je zřejmé, že tento signál je jako dobrý vyhodnocen t.zv. okénkovým diskriminátorem pouze v mezích mezi nízkým a vysokým signálem . Pak není vyloučeno, že algoritmy některých ŘJ blokují chod motoru, pokud je signál mimo meze (a tedy i při vadném, povoleném nebo odpojeném čidle, evtl. při "vylágrované" klice).
jjenik píše: ...mám stejný problém při -7 sem to ještě nastartoval ale ted přišel mráz -17 a ladovka ani netne... ...vůbec nevím co stím je ted už to zase startuje normálně
Voda v benzinu . Velfobin (nebo min.90% líh) do nádrže s minimem benzinu a projet.
jjenik píše: ...mám stejný problém při -7 sem to ještě nastartoval ale ted přišel mráz -17 a ladovka ani netne... ...vůbec nevím co stím je ted už to zase startuje normálně
Voda v benzinu . Velfobin (nebo min.90% líh) do nádrže s minimem benzinu a projet.
To: Petr HC, Plavec
problém vyřešen, udělal mi diagnostiku, na které našel pouze 3x bloklý imobilizér, což se nejspíš stalo jemu, protože nevěděl, jak na něj a volal mi kvůli němu, jinak vyměnil ty moje nové svíčky bosch super yttrium za jiné, též nové a jede to jako předtím, je něco takového možné? Jezdím na ten tvůj blok i s kabely Pepo a jede OK
tomassva píše:Jezdím na ten tvůj blok i s kabely Pepo a jede OK
To jsem rád
Na ten Tvůj blok to tedy nejede, rozumím tomu správně? Nebo jsi ho vyměnil a neřešil?
Nějak se mě to celý nezdá. V tom čuju ňákej podraz od lady. Závady který se "vyřeší samy" většinou se vrátí po čase v ten nejmíň vhodnej okamžik. A pak už nastupuje banda krumpáčobijců aby dílo dovedlo k dokonalosti.
Co na tom imobilizeru nevěděl? Dyk se jen přiloží ten přívěšek.
to právě nevím, jestli jede nebo ne, těžko říct, ale snad pojede pokud jsem ho neoddělaj tenkrát já:-D ale myslím si, že je ok. vyměšnil jsem ho tedy a neřešil to... No tátovi se to aky nezdá a mně taky ne, protože stejně to bylo i posledně - vyměnil jsem svíčky za ty původní, které tam byly bůhvíjak dlouho a s nima mi to poprvé udělalo, dal jsem nové ty bosch a jelo to a vydrželo ani ne měsíc:-D Dal to prý na diagnostiku a našel prý 3 bloknutí imobilizéru, nejspíš to špatně načetl nebo vůbec, ale co jsem četl tady, tak prý imobilizér blokuje palivo, nikoliv zapalování. Včera mi ještě volal, nevěděl, jak tenhle imobilizér funguje, tak sem se mu to snažil po telefonu vysvětlit a nakonec si poradil sám, měřil i tlaky v ve vstřikovačích, prý dva horší, ale nic strašného i přesto, kolik to má najeto tak říkal že tady problém nebude. A dneska mi volal, že to má hotový, tak jsme se domluvili a přivezl mi to domů. Fakt nemám tušení, proč dělaj svíčky takovýhle problémy, to abych si koupil několik sad nových abych měl co měnit:-D Já se spíš bál, že to bud muset táhnout do Příbrami do značkovky, stačily mi tyhle 2 km v tomhle počasí a ještě večer:-D
tomassva píše:měřil i tlaky v ve vstřikovačích, prý dva horší, ale nic strašného
Že by odborník na benzínové motory nebo oslnivý výčet (ne)provedených v tomhle případě neproveditelných úkonů .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!