Těsnění pod hlavou

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Těsnění pod hlavou

Příspěvek od žež »

Najeto mam 103 tis a měnil jsem těsnění pod hlavou. Dostával se mi olej do vody. Těsnění měněno v domácích podmínkách. Odkaz na pár fotek
http://picasaweb.google.com/11006989424 ... PodHlavou#
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Jsi pašák 8)
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Pěkná práce, tak hlavně ať to dlouho vydrží :)

čim se ti podařilo tak pěkně vyčistit dosedací plochy?
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvek od žež »

Díky, taky jsem na tom pár hodin strávil :)
Na dosedací plochy jsem použil škrabku, odstraňovač těsnění, smirk papír a na konečné odmaštění čistič brzd. Jo a hadru :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

žež píše: ... smirk papír ...

:koko: Vím, že to tak lidé běžně dělají, ale představa brusiva zapadlého mezi píst a válec je pro mne nepřijatelná.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

mozno mla vonku piesty .... a ked nie dufam ze aspon natrel kraje vazelinou aby sa dali prachove ciastocky zotriet prec....res kraje pietu namazat vazelinou..
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvek od žež »

mozno mla vonku piesty .... a ked nie dufam ze aspon natrel kraje vazelinou aby sa dali prachove ciastocky zotriet prec....res kraje pietu namazat vazelinou..
Vím, že to tak lidé běžně dělají, ale představa brusiva zapadlého mezi píst a válec je pro mne nepřijatelná.

Písty zůstaly v bloku. Vazelínu jsem taky neaplikoval. Když je kvalitní smirek tak tam toho moc nenapadá. Co tam napadalo tak to jsem vyfoukal kompresorem, vystříkl čističem a zas vyfoukal takže tam zapadlo 0000 nic :)
Jinak písty jsou jen otřené hadrou.
Uživatelský avatar
kumir
Příspěvky: 7
Registrován: pon dub 26, 2010 16:13
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kumir »

:( Neporadite nekdo, kdyš edu na LPG rozsvitilla se kontrolka CHEK engine co to znamena estli mam vymnenit tesneni pod hlavou motoru,benzin to dela take, nevi nekdo o tom byl jsem s tim v servizu-tesnenim to nebude mate nekdo skušenosti s tim?Dekuji za odpoved všem :idea:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

kumir píše:kdyš edu na LPG rozsvitilla se kontrolka CHEK engine co to znamena estli mam vymnenit tesneni pod hlavou motoru,

Nic proti , ale až tuhle závadu bude umět odhalit ŘJ , nebudou mít v servisech co dělat .
Nech si v servisu vyčíst chybové kódy a pak budem chytřejší .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
kumir
Příspěvky: 7
Registrován: pon dub 26, 2010 16:13
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kumir »

:shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

kumir píše::shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:

Toto je normální. Rozsvítí-li se CHE při přechodné chybě neohrožující motor a chyba se po několikerém nastartování (obvykle 3x) neobjeví znovu, CHE zhasne. V paměti ŘJ však chyba zůstane zapsána až do odpojení baterie nebo do softwarového výmazu.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

kumir píše::shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:
Seš moc fajnovej :P .
Při instalaci systému pro pohon alternativním palivem (o kterém navíc můžeme říct, že je univerzální pro více automobilních značek) se nemusí zcela vždy a zcela všude toto setkat se 100% kladnou odezvou od původního systému.
Dokud bylo dávkování směsi řízeno karburátorem tak nás nějaká kontrolka C-E netrápila (notabene ani nebyla) a nějaké odchylky od optimálního složení a dávkování směsi nebyly rozpoznatelné.
Avšak pokrok nezastavíš (můžeš křičet, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš udělat). Od doby, kdy je dávkování směsi řízeno elektronikou, tak každý stav, který je rozdílný od optimálního nastavení je signalizován rozsvícením červené kontrolky.
Některé vozy (obzvláště renomovaných značek) značek na tuto závadu (rozuměj rozsvícení kontrolky) okamžitě "umírají".
Jak správně podotkl PetrHC - ve Tvém případě se jednalo o nějakou nestálou závadu, která se sama odstranila. Většinou jde o signál z Lambdy, že do motoru jde chudá/bohatá směs ... což ostatně nelze ani požadovat za závadu. Ale je to prostě hodnota, která je mimo nastavené pole ŘJ a ta musí nějak reagovat (proto se aspoň rozsvítí).
Jsi zbytečně citlivej :D ... řeknu to jinak: vyhodíš jídlo do popelnice jen proto, že jsi je trochu přesolil?
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“