2108 Samara
Moderátor: Moderátoři
1994, 1500 AXTEC, před rokem při koupi 16000km. Těší mě Předchozí majitel se zbláznil a v 70 letech si splnil sen, koupil si nový Volvo.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Tak chlapci . UŽ JE DOOOOOMAAAAA!!!! Dneska jsme ji s Rosťou přivezli Dokonce tady prásknu, že Rosťa poprvé v životě řídil žigula s předním náhonem . Když už jsem ho vytáhl v sobotu od ženy a rodiny, tak jsem mu nemohl udělat to, že by si s ní nezajezdil . Tímto Rosťovi veřejně děkuji za spolupráci a spoluúčast při převozu ze Šumperka. Rád mu nechám prostor, ať se s vámi o dojmy podělí sám .
Končím s ladami....
přijel jsem, viděl jsem, řídil jsem(šumperk - voleč)-a musím říct že jsem byl příjemně překvapen-na volnoběh vůbec není slyšet motor-musel jsem kouknout na voltmetr jestli to vůbec vrčí vůbec žádný rachot od ložisek ,převodovky nebo náprav-jen horší brzdy-brzdí rovnoměrně ale jaksi méně,origo gumy měli asi deformaci od dlouhého stání protože při rychlosti cca 100 km/h vibruje volant,a při přidání plynu je slyšet jak motor při určitých otáčkách "klepe"ale jinak to topí jako čert,je v tom hromada místa,a podvozek to má tvrdší než žigul ale zato měkčí než fáčko-čekal jsem že to bude něco jako ve favoritu ale fáčko je proti samaře uplně bokem.......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Dneska jsem spravoval brzdy. Vypustil jsem stejný humus jako Michail nebo Martas z Brna ze svých 2101 a 2102...leč poprvé v životě jsem ze "žigula" sundal zadní bubny rukama bez nářadí. To se mi ještě nestalo ...a brzdový destičky vpředu měly pod pístkama ještě bílou barvu s číslama, asi z fabriky .
Končím s ladami....
- Laďuša
- Příspěvky: 12117
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Martin H. píše: brzdový destičky vpředu měly pod pístkama ještě bílou barvu s číslama, asi z fabriky
To nemusí bejt z fakriky, taky jsem měl nebo možná eště asi někde mam destičky s číslem psaným barvou.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.
Končím s ladami....
Martin H. píše:Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky?
A proč by se neměli dát použít ? Vraž je tam a basta . Motorků jsou všude mraky (zdarma) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Martin H. píše:Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.
Česky nevím, spíš ne, v ruštině je tu odkazů hafo.
Cože tam jsou 4 motorky, co je to za divočinu?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
zelvotron píše:Martin H. píše:Tak Samara je už přihlášená, přezutá na nový gumy .
Chtěl jsem se zeptat, neboť jsem samarista - začátečník, existuje na Samaru nějaká dílenská kniha v češtině jako je na starou řadu např. Tůma apod.?
Krom návodu k obsluze jsem nic nikde nenašel.
A máte někdo zkušenost s ostřikovači? Nejde mi ani jeden. Vedle nádobky jsou tři motorky a pak je ještě jeden jakoby hlavní vedle chladiče. Do kabelů mi elektrika jde, ale nic se neděje. Dají se použít třeba čerpadla ze škodovky? Ty originál jsem nikde zatím neobjevil.
Díky za radu.
Česky nevím, spíš ne, v ruštině je tu odkazů hafo.
Cože tam jsou 4 motorky, co je to za divočinu?
No fakt tam jsou. Tři vedle nádržky na kapalinu-ke všem vedou dráty, a poslední je vedle chladiče jakoby v masce a vede do něj hadička z nádržky. Přiznám se, že jsem zatím ten systém moc nepochopil .
Končím s ladami....
PRi chladici je jeden motorcek a tie 3 valčeky pri nadrzke rozdeluju prud kvapaliny na:
1. predne sklo
2. zadne sklo
3 svetlomety (pri zapnutom osvetleni a ostreknuti predneho skla)
1. predne sklo
2. zadne sklo
3 svetlomety (pri zapnutom osvetleni a ostreknuti predneho skla)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Manual cesky mas v sekci odkazy, pak je jeste jeden docela pekne rozkresleny obrazkovy - ale rusky. Jinak o necem jinem nevim. Ja jsem si u svetlometu sterace i s motorky odstranil a hadicky tam zaslepil - prijde mi to na nasich silnicich zbytecne plytvani. Jinak me take na starych zimakach vibroval volant, pred rokem jsem koupil nove a je to v pohode, bylo to spatnym vyvazenim. Kdyztak pak napis jakou mas spotrebu, docela by me to zajimalo
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...