Mírův Láďa 21053

Moderátor: Moderátoři

RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od RIKIJAN »

koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

To že je voda ve vyrovnávací nádržce neznamená že je v chladiči , natož v motoru .
RIKIJAN píše:koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím
Tak a jsme u "jádra pudla" . Buď rád že zamrzl jen reduktor a zabránil "uvaření" motoru .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Nikdy jsem s tímhle problém neměl a v zimě to nezamrzalo.Jezdil jsem v pohodě v těch -20 mrazech.Nicméně o tom karburátoru taky nic nevím, ten mi tenkrát seřizoval jeden člen tohoto fora a od té doby jsem do toho nešahal, jelikož vše fungovalo, tak jak mělo.
Tak snad se to dá do kupy.A pokud vím, tak u toho reduktoru jsou dvě kolénka, které drží segrovky.Stačí povolit ty imbusy a dát nové kolénka a znova hezky utěsnit.A pak by to mělo být dobré.Je tam jenom vodní okru a jde to sundat na autě, nemusíš vyndavat reduktor.Jinak ten reduktor je BRC TECNO, kdyby jsi na to kupoval někdy díly.
Hlavně ať slouží, jsem rád, že pořád jezdí žígo :wink:
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

autičko bylo vyzvednuto od doktora

Příspěvek od RIKIJAN »

tak jsem byl nucen nechat vyměnit těšnení pod hlavou protože to starý bylo malo dotažení a tak foukly olejove kanály a přitom mně vyměnil tešnění na ventilech a zbytek zkontroloval a tak ted bude zase auto jezdi jak za stara akorat jsem mu to bohužel dovezl bez plynu v nadržy tak ten si už musim zítra šestelovat sám
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
RIKIJAN
Příspěvky: 374
Registrován: pon črc 05, 2010 18:55
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

vaření

Příspěvek od RIKIJAN »

tak jsem kvuli technicky vaříl autíčko ve jak je ten sekyrovej díl k tomu dílu co vede nahoru to šlo pěkne ale pak jsem se ješte nastval protože jsem měl schnilej ten držak na hever u zadního kola tak jsem řezal až jsem uřížl cca 30cm prahu abych se dostal na jadro věči a vyztuzil tu vyztuhu v prahach a i prách se mně povedl docela pěkne vytvarovat že to si sedí a není to moc moznat
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak to gratulace k povedené práci. Sám jsem přes léto vyvařoval práh + zadní podběh u mercedesa a vím, co to dá práce, aby to sedělo ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“