v tom případě může odcházet baterie. Jestli se stav prostě v čase bez zjevných příčin zhoršil... Potřeba vyzkoušet.peet2101 píše:Saša, myslíš kostru na zesilovači, nebo kdekoli v autě?? Zesilovač je napojen přez vypínač přímo na baterii, jak + tak -.
Mix otázek a odpovědí III
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
A co se stane v případě že odpojíš signálovou cestu z rádia ? Rádio je kostřeno jinde , a tím mohou vznikat "zemní" smyčky a to již zdroj rušení je .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
MartasBrno, Saša, Přetlumočím, vyzkoušíme.... ještě mě napadá že když sem skusmo napojil napájení zesilovače na jinou baterku, bylo vše v pořádku
Edit? Sašo, tvůj nástin problému vyřešíme ukostřením rádia přímo na baterku?? Jestli to teda dobře chápu.
Edit? Sašo, tvůj nástin problému vyřešíme ukostřením rádia přímo na baterku?? Jestli to teda dobře chápu.
Naposledy upravil(a) peet2101 dne pát říj 08, 2010 17:05, celkem upraveno 1 x.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
A byla zapojená v autě nebo jen venku pro zesik ?peet2101 píše:ještě mě napadá že když sem skusmo napojil napájení zesilovače na jinou baterku, bylo vše v pořádku
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak to je jasné , "bordel" v kostrách .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Proč je u traktora možnost brzdit jen jedním kolem (buď se dá "rozpůlit" brzdovej pedál, nebo je pod sedačkou přepínač.) ? Nevím nač bych to v praxi využil.
Je-li tam ta přepínací páčka (má na sobě odvzdušňovák) , je nějakej speciélní postup odvzdušňování tohoto systému?
Je-li tam ta přepínací páčka (má na sobě odvzdušňovák) , je nějakej speciélní postup odvzdušňování tohoto systému?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
to je z důvodů zmenšení poloměru při otáčení (zatáčení) traktoru.
Příklad: jedeš traktorem v řádcích cibule a plečkuješ, dojedeš na konec a potřebuješ se vrátit zpět hned následujícími řádky vedle a nechceš (nemáš místo na otočení) se zdlouhavě obloukem točit nebo i couvat, a tak na konci řádků ve vhodný okamžik ubereš plyn!, a sešlápneš jeden brzdový pedál toho kola, kolem kterého se potřebuješ na fleku, nebo s meším poloměrem otočit zpět. Starší zetory neměly dva brzdové pedály, ale jeden, tak se tlak z brzdového válce rozělil přepínačem pod sedačkou na to které kolo bylo potřeba přibrzdit (zabrzdit).
Jinak také lze touto metodou přibrždění jen prokluzujícího kola častečně nahradit činnost uzávěrky, ale to brzdy dlouho nevydrží a zvláště u zetoru nejsou ani moc účinné.
Při této akci je potřeba zvláštní počáteční opatrnost, protože zabržděním jednoho kola se druhé automaticky vlivem činnosti diferenciálu točí dvojnásobnou rychlostí a traktor se pak otáčí velmi zprudka. Pozor tedy na to, jestli náhodou někdo nesedí v zadu za traktorem například na řiditelné plečce, či jiném stroji v závěsu. Již několik ulétnuvších závozníků z plečky jsem viděl.
Jinak odvzdušnění je stejné, traktory co mají dva pedály mají také dva HBV, každý tedy brzdí jednu stranu - kolo. Ty traktory s přepínačem pod sedačkou mají logicky jen jeden HBV.
Příklad: jedeš traktorem v řádcích cibule a plečkuješ, dojedeš na konec a potřebuješ se vrátit zpět hned následujícími řádky vedle a nechceš (nemáš místo na otočení) se zdlouhavě obloukem točit nebo i couvat, a tak na konci řádků ve vhodný okamžik ubereš plyn!, a sešlápneš jeden brzdový pedál toho kola, kolem kterého se potřebuješ na fleku, nebo s meším poloměrem otočit zpět. Starší zetory neměly dva brzdové pedály, ale jeden, tak se tlak z brzdového válce rozělil přepínačem pod sedačkou na to které kolo bylo potřeba přibrzdit (zabrzdit).
Jinak také lze touto metodou přibrždění jen prokluzujícího kola častečně nahradit činnost uzávěrky, ale to brzdy dlouho nevydrží a zvláště u zetoru nejsou ani moc účinné.
Při této akci je potřeba zvláštní počáteční opatrnost, protože zabržděním jednoho kola se druhé automaticky vlivem činnosti diferenciálu točí dvojnásobnou rychlostí a traktor se pak otáčí velmi zprudka. Pozor tedy na to, jestli náhodou někdo nesedí v zadu za traktorem například na řiditelné plečce, či jiném stroji v závěsu. Již několik ulétnuvších závozníků z plečky jsem viděl.
Jinak odvzdušnění je stejné, traktory co mají dva pedály mají také dva HBV, každý tedy brzdí jednu stranu - kolo. Ty traktory s přepínačem pod sedačkou mají logicky jen jeden HBV.
vintera, Děkuji za vysvětlení. Tohle tedy asi opavdu nevyužiju. Když bych dobejval brambory, tak stejně do další řádky musím nacouvat (na konci se nedá otočit, je tam hned těsně za koncem brázdy plot) . Nejni to blbej pocit v tom traktoru sedět, když se točí "na pětníku" ?
Jinými slovy při odvzdušňování na páčku nesahám.Jen ji odvzdušním?vintera píše:Jinak odvzdušnění je stejné
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
nejlépe na ní nesahat vůbec, když se dlouho nepoužívá, může být pak zbytečný problém. Brzdy normálně odvzdušnit, bez hejbání to musí jít. Tím, že páčku přesuneš a držíš, uzavřeš vlastně přívod kapaliny do jednoho kola.
sedačka traktoristy je téměř nad zadní nápravou, tak ten toho prudkého otáčení právě až tak necítí, ale každý, který je více vzdálen od osy otáčení to cítí mnohem více, například ten na sazeči (babosed), nebo plečce. Ono už stačí stát na schodech traktoru a dá se v pohodě ulétnout, zvláště je-li řidič trochu otrlejší a neubere plyn.
Při takovém točení na "pětníku" však předek traktoru náhle ustřelí do strany a kdo nemá servořízení, může mít plný ruce práce udržet volant.
Chce to nejprv opatrně (skutečně opatrně) nazkoušet na rovném poli bez hrud a kamení a bez závozníka.
sedačka traktoristy je téměř nad zadní nápravou, tak ten toho prudkého otáčení právě až tak necítí, ale každý, který je více vzdálen od osy otáčení to cítí mnohem více, například ten na sazeči (babosed), nebo plečce. Ono už stačí stát na schodech traktoru a dá se v pohodě ulétnout, zvláště je-li řidič trochu otrlejší a neubere plyn.
Při takovém točení na "pětníku" však předek traktoru náhle ustřelí do strany a kdo nemá servořízení, může mít plný ruce práce udržet volant.
Chce to nejprv opatrně (skutečně opatrně) nazkoušet na rovném poli bez hrud a kamení a bez závozníka.
Tu packu pod sedackou som vyuzival prave vcera, ked som oral zahradu do kopca...Na rozoranej zemi sa zataca v kopci tazko, ak traktor nema predny nahon. Ja mam Zetor 4011. Packa sla do strany, na ktoru sa zataca,pridal som plyn rucne a vysliapol pedal brzdy...je to velmi ucinna pomoc. Dedo to kedysi yuzival aj vtedy, ak siel s plne nalozenou vleckou a predna naprava bola vo vzduchu, tak zatacal brzdami Na ten jeho frajersky pohlad nikdy nezabudnem
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
dokaze mi nekdo rict, na kolik prijdou u palickove, ci v jinych autodilech, silentbloky na zadni napravu klasiky/nivy? 6x ty vetsi do panhradky a dlouhych kosti a 4y ty mensi do kratkych kosti?
kdyz nic, tak si zitra zajdu na taborskou nebo do solexu.
kdyz nic, tak si zitra zajdu na taborskou nebo do solexu.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009