Nejspíš, nebo zrovna došly tlumiče 1118, tak brali co zrovna bylo po ruce, jak je jejich zvykem ... a trubka jako trubka ... hlavně když se to vohne (definice vohnouta?)tavri píše:no asi je to fuckt fuck vyfuck z Togliatti http://www.avtovazagregat.ru/muffers.htm
možná u toho chlastali
Nový výfuk 2110
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
no potes koste, takze bud mas vysypany i jiny dil nez posledni, nebo tahle zmena zvuku postijuje nejen tlumice pro krabice. nechapu co je kurva na tom, udelat vyfuk takovy jaky na to auto davaji ve fabrice. navic po snad 40 letech u krabic by jim to mohlo jit i se zavazanyma ocima. nechapu, fakt nechapu. tahle informace me docela odrazuje o pripadneho porizeni nove plachetnice, protoze abych po 4 letech mel z auta nejaky pazvuk, to fakt nechci. zvlast, kdyz si koupim dil primo od dovozce.dmatej píše:Aha, sem jsem to ještě nenapsal. Krom toho, že to podle označení není správný výfuk, vadí taky to, že hučí. Hučí to skoro jako ten děravý, co tam byl předtím. Při jízdě po obci to moc znát není, ale jak se jede 80 a víc, připadám si jak (ne)úspěšnej tuzer.plavec píše:Mě stáile nějak uniká v čem je problém.Má zavěšení na stejných místech a podle fotky je i stejně dlouhý, akorát tlumič je kratší. A to tam nepasuje? Však kratší tlumič nevadí ne?
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Mám novinky z dnešní reklamace:
- dostal jsem správný výfuk 1118
- vrátili mi 587 Kč coby slevu/bolestné
Čili když nebudu počítat žárvzdorný lak za 200 Kč, nějaký ten tmel na dotěsnění a promrhaný čas (lakování, montáž a demontáž, cestování po Praze), vlastně se mi ta chyba i celkem vyplatila. Čas ale "zdarma" není, byť nesouhlasím s tím, že "čas jsou peníze". takže bych si to pro příště radši ušetřil ...
[shadow=cyan]
Každopádně CS AutoLada u mě má za tohle jednání velkou pochvalu [/shadow]
P.S.: Prý jim teď začaly chodit prostřední výfuky na Samaru s navařeným tlumičem 2101.
- dostal jsem správný výfuk 1118
- vrátili mi 587 Kč coby slevu/bolestné
Čili když nebudu počítat žárvzdorný lak za 200 Kč, nějaký ten tmel na dotěsnění a promrhaný čas (lakování, montáž a demontáž, cestování po Praze), vlastně se mi ta chyba i celkem vyplatila. Čas ale "zdarma" není, byť nesouhlasím s tím, že "čas jsou peníze". takže bych si to pro příště radši ušetřil ...
[shadow=cyan]
Každopádně CS AutoLada u mě má za tohle jednání velkou pochvalu [/shadow]
P.S.: Prý jim teď začaly chodit prostřední výfuky na Samaru s navařeným tlumičem 2101.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
No čeho se ještě nedočkáme.Snad až tam pujdu koupit ten kroužek výfuku, tak snad to bude pasovat.dmatej píše:Prý jim teď začaly chodit prostřední výfuky na Samaru s navařeným tlumičem 2101.
TAk to jsou dobří.dmatej píše:vrátili mi 587 Kč coby slevu/bolestné
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tady je vidět, že odklon od krabic byla chyba VAZu, neb evidentně se přichází na to, že jsou nejlepšíP.S.: Prý jim teď začaly chodit prostřední výfuky na Samaru s navařeným tlumičem 2101.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
tavri píše:Jestli myslíš ten první mezi parohy a katem
Ano přesně ten myslím. Jsou prej dva druhy jeden grafitovej a ten rád praskne a nepasuje, pak je asi něco jako drátěnka(ta má vydržet víc podle pana N.)
Jednou jsem si objednal v autodílech tady ve městě a když to přišlo tak na tom obalu bylo Citroen - pežot a byl menší, čili se tam nedal narvat.Už se mě to moc nechce zkoušet. A prodavač tvrdil, že to je přesně na muj typ. Asi to popletli.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Pamatuji si to přesně: vnitřní průměr je 55mm
Pasuje i z Opla Vectra I generace.
Na Koněvce mají grafitový, pasuje ale nevydrží, proprdí se.
Teď tam je polský drátěný, zatím OK.
více o kroužku zde:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sal#243682
Pasuje i z Opla Vectra I generace.
Na Koněvce mají grafitový, pasuje ale nevydrží, proprdí se.
Teď tam je polský drátěný, zatím OK.
více o kroužku zde:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... sal#243682
Dodge Avenger 2.0 VVT
¨tavri píše:a Koněvce mají grafitový, pasuje ale nevydrží, proprdí se.
Mě nevydržel, když jsem ho tam dával, normálně prasknul vejpůl. a to jsem trubku hezky očistil. Zkusim tam ukecat drátěnej.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Aha, to asi mluvíte o nějakým kroužku, kterej u Kaliny není. Já mám akorát před koncovým dílem kroužek podle všeho kovovej. Jestli je to grafit, tak zatraceně tvrdej, protože už mi několikrát padl na zem a nic se mu nestalo - pravda je, že ani nereziví, tak představa, že je to grafitový, mě poněkud děsí ...
Kalina má výfuk jen dvoudílný, resp.:
parohy - katalyzátor - přední díl s výpletem asi po půl metru a tlumičem - zadní díl s tlumičem.
Kalina má výfuk jen dvoudílný, resp.:
parohy - katalyzátor - přední díl s výpletem asi po půl metru a tlumičem - zadní díl s tlumičem.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Olovo? Neřekl bych ... no, i když ... hypoteticky ... váhově by to na to olovo sedělo, ale ještě jsem nikdy neviděl na olovu rez - je jí tam malinko, ale trošku přece.
Ale - tak jako tak - to řešení mi přijde pořád nějak zvláštní. Proč myslíš, že je to olovo? K čemu? (netvrdím, že to není pravda, jen mi to vrtá hlavou )
Ráno jsem osadil nový výfuk, kroužek dotěsnil tmelem (příruba předního dílu už je vařená). Další háček - nová spona je mohutnější, ale díky tomu jsem jí nedokázal nasadit tak, aby přesáhla obě příruby. Nakonec jsem tam dal zase tu starou, s prorezlou dírkou , protože s tou to šlo. Do té nové asi jednou, až se budu nudit a stará definitivně odejde, budu chvíli mlátit kladivem ... velkým kladivem
No a cestou na západ jsem si užíval jízdu "na spotřebu" (50/90, nakonec 5.7 dle kompjútru) a cestou zpátky domů pošťuchování s nějakou Primerou. Původně jsem chtěl jet taky na spotřebu, pak mě pomalu dojížděl, až mě dojel, po asi 10km předjel, po dalších 10km jsme dojeli nějakého Rencka, který šlapal na brzdu v každé zatáčce, což jsem nakonec psychicky nevydržel a šlápnul na to ... no a jak jsem byl už rozjetej, Primerák to rozjel taky, tak jsme jeli chvíli "tryskem", než jsme dojeli další auta. Já je předjel, on ne, ale to už byly Křimice a já jel zase "předpisovku", protože tam jakýkoliv spěch nemá smysl - všechno by mě stejně dojelo na prvním semaforu .
Ale ten zvuk, ten zvuk ... jojo, to je zase Beruška
Nevím, do jaké míry je to zdání, ale mám pocit, že to trochu líp tahá. Tak mě napadá, že to asi zdání není, páč stovku jsem měl v černošínských serpentýnách už v půlce kopce.
Ale - tak jako tak - to řešení mi přijde pořád nějak zvláštní. Proč myslíš, že je to olovo? K čemu? (netvrdím, že to není pravda, jen mi to vrtá hlavou )
Ráno jsem osadil nový výfuk, kroužek dotěsnil tmelem (příruba předního dílu už je vařená). Další háček - nová spona je mohutnější, ale díky tomu jsem jí nedokázal nasadit tak, aby přesáhla obě příruby. Nakonec jsem tam dal zase tu starou, s prorezlou dírkou , protože s tou to šlo. Do té nové asi jednou, až se budu nudit a stará definitivně odejde, budu chvíli mlátit kladivem ... velkým kladivem
No a cestou na západ jsem si užíval jízdu "na spotřebu" (50/90, nakonec 5.7 dle kompjútru) a cestou zpátky domů pošťuchování s nějakou Primerou. Původně jsem chtěl jet taky na spotřebu, pak mě pomalu dojížděl, až mě dojel, po asi 10km předjel, po dalších 10km jsme dojeli nějakého Rencka, který šlapal na brzdu v každé zatáčce, což jsem nakonec psychicky nevydržel a šlápnul na to ... no a jak jsem byl už rozjetej, Primerák to rozjel taky, tak jsme jeli chvíli "tryskem", než jsme dojeli další auta. Já je předjel, on ne, ale to už byly Křimice a já jel zase "předpisovku", protože tam jakýkoliv spěch nemá smysl - všechno by mě stejně dojelo na prvním semaforu .
Ale ten zvuk, ten zvuk ... jojo, to je zase Beruška
Nevím, do jaké míry je to zdání, ale mám pocit, že to trochu líp tahá. Tak mě napadá, že to asi zdání není, páč stovku jsem měl v černošínských serpentýnách už v půlce kopce.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).