Výfuk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nechci vás nějak otravovat, ale potřebuju pomoct s dalším faux pais CS AutoLada (a mým taky, páč jsem si to nezkontroloval včas):
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=293046

Výfuk je originál. 2110-1200010 B10 (to "b" je fonetický přepis z azbuky :) )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Sehnal jsem na Koněvce ten kroužek výfuku mezi KAT a svody. cena 160kč. Ovšem na účtence čtu "Těsnení výfuku Euro3+Kalina 21100120302112 "
Je tedy Euro2 i Euro3 kroužek totožný? Zítra to tam zkusím .
Měli jeden starší (ten jsem si koupil) a jeden novější.Rozdíl je v tom že z toho staršího čuměj ještě nějaký drátky, kdežto novější vypadá uhlazenější a jako čistej grafit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Euro 3 má mezi svody a katem přírubu na 3 šrouby a mezitím plochý těsnění.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Inu dal jsem tam ten kroužek a nestačil se divit. Trubka měla průměr 54,1 mm a kroužek měl vnitřní průměr 55,5 mm , takže tam šel docela navolno. Tak jak oni to vyrábějí, když jednou tam ten kroužek nejde vůbec narvat (u hradní střely) a podruhý je volnej? :roll:
Obrázek Obrázek
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

jo, ruční práce, každý kus originál, jednou jsem takhle běhal po skladu s trubkama a zkoušel najít tři, co do sebe pasujou (na 2102). Aspoň byli ochotní.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Mně tam sednul úplně přesně, ja ten z Koněvky, tak polský drátěný. 55 mm
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

plavec píše:Tak jak oni to vyrábějí, když jednou tam ten kroužek nejde vůbec narvat (u hradní střely) a podruhý je volnej? :roll:

No vidíš. Statisticky vzato je výroba zcela přesná. :mrgreen: :lol:


:oops:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:

Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:


Když to nejde silou, chce to větší kladivo :lol:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

když je kroužek menší než roura

Příspěvek od plavec »

dmatej píše:
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:


Když to nejde silou, chce to větší kladivo :lol:

Ano v prvním případě jsem to zkusil i kladívkem, ale tak dlouho jsem to taˇm naťukával, až to ruplo vejpůl. :D
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tobě prostě manuální práce nejsou souzený :lol:
Já u toho jen vypadám směšně, ale toto :twisted:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

dmatej píše:Tobě prostě manuální práce nejsou souzený
no řekl bych že by to tam v mínus 15ti a tmě narvalo jen pár vyvolených kouzelníků, navíc v případě když ten kroužek měl malej průměr... :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Petr HC píše:
plavec píše:Nojo statisticky vzato ano, ale co potom s těmi zmetky má prostý ladista dělat? :lol:

Podobné problémy jsem měl u Jawy 350. Nakonec jsem je vyřešil tak, že jsem na křížové navíječce navinul "cívku" potřebného tvaru z velmi tenkého samopájitelného lakovaného Cu "dynamodrátu" 0,05-0,1 mm . Po stažení mezi příruby se lak "speče" ,drát se vytvaruje a výfuk ani nekápne (u dvoutaktu) . Dříve i s originál těsněním byly převlečné matice i válec téměř vždy "zablity" spáleným olejem.

Dalo se to poté demontovat?
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Veverka píše: ...Dalo se to poté demontovat?

Nejen to, ale i opakovaně použít. A fungovalo to i jako těsnění pod hlavou u Pionýra.
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“