Někde jsem četl, že fóbyje 1,2 HTP je vynikající auto .... na pojížďky ve městě = čistě městský automobil a značku _konec obce_ by nemělo nikdy vidět.Koko Loko píše:až bude nálada napíši recenzi
A máš recenzi napsanou . L.
Moderátor: Moderátoři
Někde jsem četl, že fóbyje 1,2 HTP je vynikající auto .... na pojížďky ve městě = čistě městský automobil a značku _konec obce_ by nemělo nikdy vidět.Koko Loko píše:až bude nálada napíši recenzi
Však VWgroup je nej auto na světě, aspoň podle 99% čechačkuMarek píše:Tam je z AZNP jen ten znak na masce, to všechno okolo je FOLCVÁGNGRÚP, to se škodovkou nemá co dělat (a taky to podle toho vypadá).
COŽE?!zelvotron píše:TSI je nová modla, stejně jako předtím HTP a TDI, takže pozor na to
A náhodou htp naprosto spolehlivý motr s nízkou spotřebou, když nepočítám výměnu hlavy v 60tkm
Můžu potvrdit, služebák bráchy na tom bude podobně nájezdem, ale je to pikap a jezdí často dooost naloženej. Je to už děravej pekáč, ale službu udělá dobrou a motoricky je dobrej, jezdí se s tím pravidelně na servis. Jedinou chybu co servis udělal jsme odstranili (neseřídili ventilové vůle po montáži hlavy) a je vyděláno.dmatej píše:Jinak našich Felda 1997 už má hluboko přes 300 tisíc km, dneska se otčím stavil na baráku, tak jsem si v tom tichu vyslechl rozvody ... to je rachot ... převodovka už je prakticky třetí, lak oloupanej, zrezlá na šrot, ale jezdí. Moc se o to nestará, resp. stará se, když auto přestane jezdit. S ohledem na tohle chovám k tej feldě zbožnou úctu.
Jen troška ironie Tak já nevím, mě moc rovnoměrná nepřijde ani ta čtyřicítka, ono to v určitý oblasti zabere a záhy pak umře, jestli to ta jednapadesátka dělá ještě víc, tak potěš pánbůh. Ale spotřeba se drží v rozumných hranicích, a to se obvykle jezdí s plynem v poloze zapnuto. A ten pocit závodníka se jim náhodou poved, přesný řízení, tvrdý podvozek, člověk pořád řadí a motor vyje ve vysokých otáčkách. Jen jednu vadu to má, že Ladou stejným tempem člověk jede v klídečku.dmatej píše:COŽE?!
Tak to jsem asi nafasoval nějakou blbě zajetou, nebo těsně před smrtí ... ta mrcha nemá žádné hup, "táhne" pořád stejně tupě.dmatej píše: Ta 51kW jede jako lemra, ale na 3 tisících ot. udělá hup a zabere, a dál zabírá tempem ...
a zacina politika financa, pridi si kazdy rok vymenit turbo, uz vidime tie tabuleMarek píše: politika atmosférických motorů je u konce.
Podil na tom maji nova turba s kulickovymi lozisky, u kterych je zivotnost trochu jinde nez u kluznych.Marek píše: Turbo běžně vydrží celou životnost motoru.