nazdar nazdar
takze novinky, motor siel dnes von, rozborka, cely problem bol vsak v neicom uplne inom, nikdy som si nevsimol ze piesty su az o 2mm excentricke a dva sa mi podarilo namotovat naopak, dozvedel som sa aj ze ojnice musia byt otocene mezacim kanalikom otocenym k rozvodom, dalsia vec co sa mi podarilo je ze som si vymenil poradia 1 -4 ojnic, som proste idiot ale to nevadi, takze prelisovanie dvoch piestov zlozenie motoru (spodku bez hlavy) a ide s nim tocit , nie uplne lahulinko jak 1200vku co som daval do srotu ale ide s nim tocit, cos je zaklad, zajtra ho nahodim do auta a dufam ze trnavu stiham
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
ojnice musí být správně na svých místech, stejně jako písty. Nevím jak si montoval setrvák, měl by být také na stejném místě jak byl. Motory sestavené v továrně jsou vyvažovány společně se setrvačníkem, domnívám se, že i u lady. Nové setrváky jako náhradní díl jsou už vyvážené samostatně.
tak to zřejmě znamená, že motor z výroby je vyvažován s namontovaným setrvákem, pokud by byl setrvák vyvážený samostatně, tak by bylo jedno v jaké poloze bude namontován. Takto se montovaly motory i u škodovek.
Je to take mylne povedzme, lebo nerozumiem celkom tomu preco sa to ma tak montovat, ked v knihe je doslova napisane, ze nie su vyvazovane spolu... Ale to je jedno, robime tie auta sebe, tak si to spravime najporiadnejsie ako sa da, no nie?
tak vcera motor prvy krat bezal, zivijooo!
zajtra mu doladim predstih a necham ho vrcat tak dve hodinky na prazdno nech si to fajn posada a ja to nebudem muset startovat len z kopecka alebo na lane
dnes som na nom spravil jedinu vec a to ze som konecne vymenil zadne lampy za jedny pekne a nove od Coryho
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25