Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já taky ne. Zítra tam stejně jedu, tak se podívám, co s tím provedl a pošlu ho do kouta, klečet na hrách.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ihned po "incidentu" kdyz jsem sundal ventilova vika, zdal se mi olej nezdrave ridky a bubulinky ktere se tam nachazely, mi vnutily predstavu, ze je motor plny vody. Coz mi dnes muj otec vyvratil, ze v tom nevidi nic vazneho.Koko Loko píše:Počkej, hlava byla plná vody ... já nerozumět .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem si uz vzal na pondeli v praci dovolenou ze pojedu dat posledni pomazani ty masine a ted tohle... Beztak chtel jen ozivit tema a povedlo seIvo píše:To mi jako chceš říct, že ta stránka a půl příspěvků byla jenom kvůli toho, že se ti nějaký plech opíral o rozvodové kolo? Tak se zvyšuje návštěvnost tématu .
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Oziveni se povedlo, motor se toci hezky, jen nedrzi volnobeh. Mozna je to mensim kompresnim pomerem, mozna dotazenym rozdelovacem, ktery se predtim tocil volne. Zrovna ted jen netrpelive koukam z okna, a cekam az prestane na chvili prset, abych mohl tu bestii provetrat
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje mi obijeni. Ted mi nekdo polopate napiste. Hnede kabely na ocko, tam neni co splest. Ted zluty jde do relatka kde sepne do cerneho a ten jde do kontrolky. Sasa psal ze relatko se ma vyradit, takze zluty jsem propojil s cernym. Zaroven jsem odpojil regulator napeni, ktery ma alternator z Lancie uz v sobe. Nedobiji, kontrolka nesviti ani pri zapnutem klicku.
Poradte mi jak s tema kabelama, protoze na tohle ja nervy nemam .
Poradte mi jak s tema kabelama, protoze na tohle ja nervy nemam .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
v 06 ide od relatka, ktore spina kontrolku, "spinane" plus do ziarovky a ziarovka je ukostrena. Ak sa nemylim, alternator by sa mal budit cez ziarovku, to znamena, ze ziarovku musis odkostrit a priviest na nu spinackove +.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Spinackove + by mel byt oranzovy drat, ktery je do relatka ne? To znamena, ze pokud tento oranzovy propojim se zlutym do alternatoru, bude to dobijet bez kontrolky.Cory píše:v 06 ide od relatka, ktore spina kontrolku, "spinane" plus do ziarovky a ziarovka je ukostrena. Ak sa nemylim, alternator by sa mal budit cez ziarovku, to znamena, ze ziarovku musis odkostrit a priviest na nu spinackove +.
Nebo oranzovy propojim s sedym (regulator napeti), tim ho vyradim, a sedy dale spojim s zlutym. Pri zapnuti klicku mi pujde do altiku budici proud. Je tak?
Je tak. Rekulator jsem vyradil, oranzovy s sedym jsem spojil, sedy natahl do altiku, jako budici proud a funguje to.
Staci mi jen budici dratek prerusit kontrolkou a je to.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Jde o to jaký altík máš . Jestli starý šestidiodový (s reglerem mimo) nebo devíti diodový (desíti) s reglerem uvnitř . Pokud ten "9" a odstranils regler nepude jen tak bez další úpravy zapojit . Bude nutné použít nějaký jiný vnější regler (třeba Škodovácký) , jinak bez něj bude altík přebíjet .Atex píše:Ted mi nekdo polopate napiste
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Hotovo, jak pise Sasa, pozval jsem si na to elektrikare, strcil hlavu mezi draty, zarval "dej mi nejake civilizovanejsi relatko", dostal ho... Otocil jsem klickem, kontrolka se rozsvitila, nastartoval jsem, zhasla... Konecne mereni v poradku, parada
Asi pritahuju zadrhely, jeden se vyresi a hned po nem nasleduje dalsi
Ani ted tomu neni vyjimkou. Motor jede, turbo tlaci ale motor s tim nic nedela. Celkove to jede mene nez na uplnem zacatku. Motor si sedne? Predstih, svicky, kabely?
Po projizdkach jsem odkradloval 2 svicky, dal jsem tam nejake brisky, pak jsem zkousel Brisk Extra se trema elektrodama, tam sla jedna okamzite o kytek a nakonec BOSCHky ktere tam byly puvodne. Kdyz jsem zaparkoval do garaze, tak jsem nasel dalsi znicenou. Svicky se uvolnily v miste mezi kovovou casti a porcelanovou. Dodavam, menil jsem je az po vychladnuti motoru!
Dalsi vec, takove to "lupani" viz video, to se mi taky moc nelibi, vychazi z mist ventilu.
http://www.youtube.com/watch?v=tvaw_zFbDiY
Asi pritahuju zadrhely, jeden se vyresi a hned po nem nasleduje dalsi
Ani ted tomu neni vyjimkou. Motor jede, turbo tlaci ale motor s tim nic nedela. Celkove to jede mene nez na uplnem zacatku. Motor si sedne? Predstih, svicky, kabely?
Po projizdkach jsem odkradloval 2 svicky, dal jsem tam nejake brisky, pak jsem zkousel Brisk Extra se trema elektrodama, tam sla jedna okamzite o kytek a nakonec BOSCHky ktere tam byly puvodne. Kdyz jsem zaparkoval do garaze, tak jsem nasel dalsi znicenou. Svicky se uvolnily v miste mezi kovovou casti a porcelanovou. Dodavam, menil jsem je az po vychladnuti motoru!
Dalsi vec, takove to "lupani" viz video, to se mi taky moc nelibi, vychazi z mist ventilu.
http://www.youtube.com/watch?v=tvaw_zFbDiY
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takovy podobny zvuk mi vydavaji ventily na 1500 motoru co mam tedka v aute, mozna to jde u me jeste z rozdelovace, ale kdyz dam ucho v ventilovymu deklu je to hlasitejsi, nekdy se to zmeni v takovy slabejsi cinkavy zvuky. Mozna by se podle frekvence cinkani, kdyz znas otacky volnobehu cca 900-1000 dalo poznat jak rychle se ta soucast toci, nebo kona pohyb u ventilu. Od kliky spocitas prevod a mas toAtex píše:Dalsi vec, takove to "lupani" viz video, to se mi taky moc nelibi, vychazi z mist ventilu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nakonec po rozhovoru s Ivem jsme dosli k tomu, ze mam zdrejmne posunute rozvody... Proto ma asi motor maly vykon a turbina mu moc nepomaha, tlak se zdrejmne staci ztracet ve vyfuku. To je zatim moje domenka, az budu mit cas, podivam se na to a hned testnu. Snad to je i problem, ktery mi ke dnesnimu dni znicil 4 svicky, vsechny stejne.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn