Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Skladam 07kovy interier a nie som si isty v jednej veci. Ide o tie male krytky B-stlpikov. Krytky mam s oznacenim 2103-xxxx,ale zda sa mi, ze k plastovym prahovym listam velmi nepasuju...nemaju tam ist nejake ine s cislom 2107???
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Bych řekl, že budou mít číslo 2105- .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

A já bych řekl že nikoliv. Hodil jsem čučku do katologu a malé krytky spodku B sloupků (taková téčka) mají i v katalozích na hranatce číslo: 2103-5004068 I horní část krytu sloupku má číslo 2103-5004071 ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tajfun má pravdu http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0 , to je absolutně nechutné, chce se mi zvracet! :puke:

Edit: Ale stejně mám pocit, že toto platí jen pro interiéry co mají ještě hliníkové lišty nad prahy, ty celoplasťáče to mají možná odlišnější ... jak bude čas mrknu do kombajna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Mne sa zda, ze interiery s plastovymi prahmi maju take hranatsie, aj ked namontovat sa tam da aj diel s cislom 2103
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Saša píše:Buzení alternátorů se zabudovaným regulátorem probíhá ve dvou fázích . Po otočení klíčku je alternátor buzen jen přes kontrolku dobíjení malým proudem který v altíku vyvolá slabé magnetické pole . Po roztočení altíku se začne zvedat napětí na pomocných diodách které začnou naplno dodávat proud do regulátoru , který byl původně napájen pouze přes žárovku a tudíš + proti + z pomocných diod zhasne kontrolku .
Bez vykuchání elektroniky se nedá použít "staré" regulační relé .
A kebyže kúpim komplet alternátor aj s reglérom ktorý je k tomu a dorobil by som aj výstup na kontrolku, fungovalo by to nejako ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Marek89 píše:A kebyže kúpim komplet alternátor aj s reglérom ktorý je k tomu a dorobil by som aj výstup na kontrolku, fungovalo by to nejako ?
Teď nevím který altík máš na mysli - starý bez regleru nebo s reglerem uvnitř ?
Dle mne je lepší zajít do kovošrotu a "ulovit" doslova za pár kaček jiný s regulátorem uvnitř a řemenicí na klíňák a třeba upravit závěs . Altíky jsou ve většině případů mechanicky a elektricky stejné .
Elektricky je mnohem jednodchší zapojení altíku s vnitřním regulátorem , ten potřebuje jen kontrolku z klíčkového + a je to . K altíku z 01 potřebuješ ještě regulátor a specielní relé pro kontrolku .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Mam teraz v aute alternátor G222 s reglérom na alternátore. Je to 55A alternátor, novší alternátor čo sa dával do I-čiek, je myslím 70 alebo 80A. Ten by som mohol použiť namiesto G222 ?

V tomto odkaze je ten alternator čo mám. http://www.alibaba.com/product-gs/28832 ... image.html . Je tam vývod na batériu a na regléri je vývod na dobíjanie.

V tomto je navyše výstup blízko stredu alternátora, no neviem, na čo je to.
Obrázek
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

altik v ickach je taky 55A
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

A ten 70A je potom nezmysel ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ja mel magneton 70A z nejakyho auta upravenej. patrac, ludek m. a asi jeste nekdo maji magnetony primo na ladu, ted nevim jestli 70A nebo 80A
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

nivacky altik je tusim 80A
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Narazil som na tuto úpravu palivomera. Bohužiaľ Google to preložil dosť zle a neviem, že kvôli čomu tam je ten prepoj s drôtom.

http://www.myautotun.ru/tuning/tuning-v ... n_170.html
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Marek89 píše:V tomto je navyše výstup blízko stredu alternátora, no neviem, na čo je to.
D+ je vývod na kontrolku dobíjení . Na tu musí být z jedné strany přovedeno klíčkové + a druhou stranou připojena právě na D+ . Jiné dráty krom propojení toho vývodu s maticí s + baterijí (to je u všech altíků stejné) už není zapotřebí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Čiže ten zabudovaný regler je pripojený už vo vnútri. Kontrolka sa zapája iba tak jednoducho ? Jeden koniec dám na kľúčové + a druhý koniec zapojím do alternátora a je to všetko ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“