od Jakub Metelka » sob kvě 14, 2011 20:02
Přípravy na sraz jsou v plném proudu a na zeleném došlo zase na pár změn.Po 9 měsících kdy stál v suché garáži jsme jej minulou neděli převezli domů.Naskočil na 3 otočení motoru.Čekal jsem ,že bude vše zatuhnuté ,ale opak byl pravdou.Brzdiče ,které loni prošly repasí chodí výborně řízení také a o motoru ani nemluvím
.Teprv včera byl čas začít vychytávat mouchy ,které by cestu na sraz mohly znepříjemnit.Úplnou náhodou jsem se podíval na poslední díl výfuku a hnedka bylo jasno ,že musím dát novej.Původní se doslova rozpadnul dále byly doplněny potahy ,které mě konečně ladí s barvou interiéru.Dnes jsme rozchodili akcelerační pumpičku + samozřejmě nová membrána.Původní byla naleptána nekvalitním benzínem
,také se dočkal prvního letošního naleštění a vypadá opět skvěle
.V pátek pokud něco nezmaří plány ,tak pojedu koupit plastové podběhy ,které planuju koupit od loňského roku
.
Aby to nebylo pouze tlachání ,tak zde pár fotek z dnešní jízdy.Omluvtě prosím kvalitu fotografií
http://somali.rajce.idnes.cz/2101/
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)