Lada 2101 tuning project by Yellow01
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Bavil jsem se o tom trochu s Vaškem, co má 124 Spidera a ta fiaťácká hlava na turbo prý není moc vhodná. Lancie má ventily plněný sodíkem, kdežto fiat ne, takže by to dost rychle odcházelo. Navíc ten motor už má prej trochu líznutej blok a hlavu, takže na turbo už by to mělo asi vysokej kompresní poměr. Potom s turbem jsou spojený další věci jako zástavba olejovýho chladiče a intercooleru, což není moc kam dát... Já půjdu atmosférickou cestou, zatím přes jeden karburátor. To auto už mám rozdělaný 5 let a už mi tak ukrutně chybí, že tam ten motor dám klidně v sérii a až pak někdy časem bych se vždycky přes zimu zabýval jeho úpravama. Navíc s tímhle motorem když bude v sérii mám velkou šanci, že mi to schválí a zapíšou do techničáku.Little Red Riding Hood píše:vem z toho hlavu a dej ji na turbo..
Asi 35 minut jsem telefonoval s hlavním technikem ze schvalovací zkušebny. Abys to mohl vést jako přestavbu (abys musel plnit předpisy jen z roku výroby auta), tak nesmí být žádný zásah do karosérie, tj. neřezat do motorový přepážky apod. Dále musíš splnit měření zpětnýho tlaku výfuku, tzn. použít třeba sériovej výfuk z toho auta z kterýho máš motor. Potom elektromagnetická kompatabilita, nesmí ti to rušit okolí. Potom by to chtělo taky dát dokupy brzdy a podvozek. No a v neposlední řadě to vyleze minimálně na 30-50 tisíc za provedení všech zkoušek.