Moja funglovka (a dotazy)...
Moderátor: Moderátoři
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Výfuk
ja mám napr. výfuk na strane vodiča a posledne to "vypálilo" celkom coolovo a výfuk ústi cca 15-20 cm pred zadným lavým kolesom do "zeme" Ak sa zadarí tak nafotím ....Michael 4x4 píše: ale videl som jednu nivu čo mala takto robený plyn a výfuk na strane vodiča. takže dať sa to asi nejako dá, ale - načo si to komplikovať
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Výfuk
Caw, no ono to tak uz bolo keď som auto kúpil - Auto je pôvodne z Belgicka. Výfuk sa tiahne ako také S-ko popod auto a údajne to je z dôvodu, že nádrž je pod autom vzadu a "nejaké smernice" zakazujú viesť výfuk popri LPG nádrži.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
pokial tam nechas kat(co pri nasom systeme s dvomi lambdami musis ak nechces svietit), tak staci jeden tlmic. Zvuk nijak dramaticky nezmenis. Hlavne tam daj ten koncovy a nie ten stredny Pri vyrobe vyfuku hlad najma na to aby si ho niekde neodtrhol, na ktorej strane vychadza nie je podstatne(ale urcite neprospeje zbytocne ho prehanat na druhu stranu ako to ma Pato)....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Foto - výfuk pri LPG
[quote="Michael 4x4"]OK, nafoť to prosím ťa, zišlo by sa mi to.quote]
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Výfuk vs LPG
Takže ešte 2 z iného uhla.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Zdá se mě to až zbytečně komplikované a já bych takto udělaný výfuk asi brzo někde urval. Sám mám zaplynované obě Nivy a na obou mám bombu místo posledního dílu výfuku pod autem. Na zelené 1.6 to mám s vývodem do boku u spolujezdce - použit je jak krátky tlumič tak i koncový díl - je to uděláno takovým esíčkem a z jednoho kusu tzn. na svody je navařen první díl tlumiče (malý váleček - ten je uchycen objímkou k silentbloku přídavné převodovky) potom je udělaná vracečka zpět dopředu a zatočena znovu dozadu a na její konec je navařen tlumič výfuku (poslední díl demontovaný ze zadní části vozu - tento díl je uložen v prohlubni podlahy a nikde moc nevyčnívá) a zakončen vývodem do boku vozidla (na vývodní trubce je očko pro připevnění řetízku - místo originálního gumového držáku - a ten má protiočko navařené na kastly vozu do nehož je řetízek zavěšen.
U červené nivy 1,7i to mám udělané s vývodem do zadu - poslední díl tlumiče se odmontoval hrnec se vyřízl navařil se další první díl tlumiče (z 1,6) a svod upravil tak že vývod je vzadu v pravé časti (místo originální levé) a držák je navařen na vývod (trubku ) na nárazník a výfuk , zase je to očko - očko ,ale tentokrat to drží na gumě. Výfuk je trochu hlučnější něž s originálním tlumičem ,ale není to žádný laďák (laděný výfuk.
U červené nivy 1,7i to mám udělané s vývodem do zadu - poslední díl tlumiče se odmontoval hrnec se vyřízl navařil se další první díl tlumiče (z 1,6) a svod upravil tak že vývod je vzadu v pravé časti (místo originální levé) a držák je navařen na vývod (trubku ) na nárazník a výfuk , zase je to očko - očko ,ale tentokrat to drží na gumě. Výfuk je trochu hlučnější něž s originálním tlumičem ,ale není to žádný laďák (laděný výfuk.
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
výfuk .....
Ahoj hush,
Nooo komplikované by bolo po kúpe auta prerábať niečo čo bolo prerobené a funkčné. Čo sa týka "urvania", neviem aký si "umelec" a aký hard to jazdíš, ale ja už taktiež čo to mám odjazdené a NEurval som ho ani ked bolo auto NEzdvihnuté, nie to ešte takto po liftingu. Takže týmto smerom by som strach nehnal.
U mňa je posledný diel výfuku z moskvitcha a má to vcelku príjemný zvuk. Podľa popisu tvojich úprav ....no skôr by sa hodili fotky ....tie by boli ....
Nooo komplikované by bolo po kúpe auta prerábať niečo čo bolo prerobené a funkčné. Čo sa týka "urvania", neviem aký si "umelec" a aký hard to jazdíš, ale ja už taktiež čo to mám odjazdené a NEurval som ho ani ked bolo auto NEzdvihnuté, nie to ešte takto po liftingu. Takže týmto smerom by som strach nehnal.
U mňa je posledný diel výfuku z moskvitcha a má to vcelku príjemný zvuk. Podľa popisu tvojich úprav ....no skôr by sa hodili fotky ....tie by boli ....
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
diki, super,mám predstavu, ja som v podstate rozhodnutý urezať stredný tlmič výfuku, nechať len koncový prevarený na pravú stranu....najjednoduchšie, najľahšie, tak načo si to komplikovať.
Ešte z offroadforum.cz mám aj takúto foto výfuku:
A toto mi už kompletne hlava nebere, aký má toto praktický význam? Niekto sa asi vyžíval v čo najkomplikovanejšom riešení
Ešte z offroadforum.cz mám aj takúto foto výfuku:
A toto mi už kompletne hlava nebere, aký má toto praktický význam? Niekto sa asi vyžíval v čo najkomplikovanejšom riešení
nejlepsi to je jak ma majo. pod spolujezdcem koncak a nic netahat pod prahem ven, koncovku nechat jen kousek za tlumic ohlou dolu. majo mel pod prah a neustale vyfuk zlomenej, nakonec to predelal a ok.
patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru.
bohuzel u nove nivy pri zachovani katu a koncaku, nelze zachovat rezonator. neni na to misto
patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru.
bohuzel u nove nivy pri zachovani katu a koncaku, nelze zachovat rezonator. neni na to misto
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009