Zdarec, mám Ladu combi 2111 r.v.2003, obsah 1500, 16V Mám s ní problém. Pokud jsou vedra kolem 30-ti st.,tak se při jízdě v koloně prostě zastaví motor a dokud neschládne, je doježděno. Zpravidla na rušné křižovatce.
Vždy odpojím baterku, aby se znova nakopnul ten počítač co to řídí-aby ,,zapoměl chybu"(rada servisu), otevřu kapotu, víčka motoru a max. sháním někoho na odtlačení. Až schládne, motor naskočí a jede dál. Jednou jsem zůstal viset 2km od značkového servisu, a tak jim volám, aby mi přijeli pomoct a současně najít závadu. Vykašlali se na mě.
V servisu mi řekli, že by potřebovali, abych viděli auto, když to udělá-nepojede, což je logické, ale když je příležitost...
Zajímavé je, že při tom teplota motoru ani nepřejde přes 90st a vůbec nesepne ventilátor chlazení. Prostě popojíždím v horku, motor vypne a tečka. Dělá to opravdu jen v těch největších vedrech a dělá tu už dlouho. Já to řeším tak, že přes poledne do města nejezdím, což je asi dost blbé řešení...
Máte nebo měli jste stejný problém? Technik ze servisu mi řekl, že to ještě nikdy neslyšel...
PS: S tím servisem(Zlín-Louky) je celkově hrozná domluva. Např: Objednal jsem se nedávno na opravu prasklého těsnění pod hlavou válců 3.12. , auto jsem jim dal do opravy 9.12. a auto jsem z nich vydoloval až 21.1. a to jsem musel ještě volat majiteli firmy, aby se to pohlo!!! Vzhledem k tomu, že ho používám k živnosti, docela mazec. A těch výmluv.. a to bych mohl pokračovat...