Cyklisté
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
brat jazdi downhil viem ze maju problemy s hydraulickymi kotucovkami , prehriata kapalina - fyzika roztahuje sa brzdi im to samo, skusali sme tam naliat DOT 3 rozpustili sa gumicky , toto su uz extremi , ja som napriklad zastanca klasickych "Vbrejkov" mam na horakovu XTckovu radu od schimana a brzdi to podla mna maximalne uzasne, nemam rad kotuce neviem pre co. akurat jedina chyba gumickovych brzdicov ked v zime prejdem cez neaku mlaku alebo vodu tak namrznu rafky a v prvom momente to nebrzdi ani hovno
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Moje první slečna na takovým traktoru jela ty "stovky" co jsem psal, tak nejste žádný mejdla, ne?Michael 4x4 píše:No a ked sa náhodu bude robiť tá cyklotrasa na ladazraze, tak prosím berte v úvahu aj ľudí na horských bikoch s traktorovými pneumatikami Lebo 50 km na žiletke a 50km na horskom s hrubými pneu je trocha rozdiel
Ale jinak jasně musí se to nějak sladit, aby nikdo "nepadal na držku".
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Kolo - šlapací je ohromný vynález a skvělá věc . I když tvrdím že nač se namáhat když byl vynalezen spalovací motor (a nemyslím motorku) . Mám horské kolo (Rock machine) obuté na trekové pláště . Jezdím rád po rovině (terén i silnice) Nemám rád jízdu do dlouhých kopců . Párkrát za rok naložím kolo do auta odjedu do hor a dopřeji si výjezd lanovkou na nějaký vyšší kopec kde pojezdím hřeben a pak hurá z kopce dolů . Jinak vlastním i "závodní" koloběžku - Nářez na dvou kolech , jel jsem s tím z kopce 61km/h !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To by byla moje smrt na ní valit 61.Saša píše:Jinak vlastním i "závodní" koloběžku - Nářez na dvou kolech , jel jsem s tím z kopce 61km/h !
To ano.Proto navrhuju trasu tak do 20 až 30km, jako "seznamovací jízdu" . 50tku nejezdím každej den, a jelikož tenhle rok budu kolo víc zanedbávat, tak by to se mnou mohlo šlehnout.Stejně jako první jízdu po zimě dělám rozcvičovací jen cca 16km a pak po kouskách přidávám.dmatej píše:Ale jinak jasně musí se to nějak sladit, aby nikdo "nepadal na držku".
Ty kotoučovky jsou opravdu o tolik lepší, že se vyplatí si připlatit za kolo který je má? vlastně jsem s kotoučovkama nikdy nejel, takže nemůžu porovnat.
A co řazení? Mě se zalíbil Revoshift, sem si na něj zvyknul.Je to docela pohodlný a jiný už bych nechtěl.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Takže kotúčovky sú všeobecne účinnejšie, silnejšie, nevadí im prach, blato, voda, dá sa citlivejšie dávkovať sila brzdenia. Mám hydraulickú kotúčovku vpredu a V-brake vzadu. S kotúčovkou v predu nemám v podstate žiadnu prácu, raz som ju tam namontoval, našteloval a hotovo. Už len občas kontrolujem či sa nepovolili šruby ale inak žiadne nastavovanie, len jazdím. S V-brake vzadu je to už horšie, stále ked ide dole kolo (u mna dosť často) ju rozpájam. 2X som už menil gumičky, a to tam nemám hociáké šmejdne....a brdzím s ňou oveľa menej ako prednou hydr. kotúčovkou.
A mokrá kotúčovka neškrípe:D, nie ako mokrá V-brake
Či sa za ne oplatí priplať, ak ich využiješ, teda ak jazdíš v teréne, teda les, blato, voda, prípadne aj v zime (sneh, námraza) tak určiite kotúčovka bude lepšia voľba. Nevravím že s V-čkami sa nedá, ale toto je citeľne lepšie.
Ale stále platí jedno, radšej kvalitné V-brake ako lacnú šmejdnu kotúčovku. Mne sa kedysi dávno na takej skrútil kotúč po prvom výjazde.
A mokrá kotúčovka neškrípe:D, nie ako mokrá V-brake
Či sa za ne oplatí priplať, ak ich využiješ, teda ak jazdíš v teréne, teda les, blato, voda, prípadne aj v zime (sneh, námraza) tak určiite kotúčovka bude lepšia voľba. Nevravím že s V-čkami sa nedá, ale toto je citeľne lepšie.
Ale stále platí jedno, radšej kvalitné V-brake ako lacnú šmejdnu kotúčovku. Mne sa kedysi dávno na takej skrútil kotúč po prvom výjazde.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Revoco? Já kdysi koupil za celých 500 nový brzdy na favo, protože starý se strašně křížily. Od tý doby je mám a nemůžu si na ně stěžovat. S kotoučů mám trochu divnej pocit, jakoby to na kolo nepatřilo (stejně jako tlumiče), ale nikdy jsem s nima nejel.
61km/h na koloběžce, noo, to chce asi mít i trochu sílu v nohách, to ustát
Kompromis je 30km, berte to tak, že to bude spíš výlet, žádná honička. A 20 km je sotva na hodinku, dejme tomu na hodinku a půl.
Těch 122km jsme kdysi jeli tuším nějakých 8h
61km/h na koloběžce, noo, to chce asi mít i trochu sílu v nohách, to ustát
Kompromis je 30km, berte to tak, že to bude spíš výlet, žádná honička. A 20 km je sotva na hodinku, dejme tomu na hodinku a půl.
Těch 122km jsme kdysi jeli tuším nějakých 8h
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsi moje „krevní skupina“ mám také „skalní mašinu“ a treninkovou Sportku, jezdím rád podél řek a rybníků Českého Ráje (přibližně trasa loňské „spanilky“) ,ale i po Krkonoších a Jizerkách – někdy nahoru lanovkou (Černá Hora, Hnědý Vrch) , někdy výšlap – pak „hřebenovky“ a hurá dolů. Za nejlepší sjezd považuji trasu Lyžařská bouda - Tetřevky – Dolní Dvůr - 17km skoro stále z kopce – povrch perfektní asfalt - sem,tam přibrzdit a jede¨to 30 – 50 km/h .Jinak tempo turistické . Dříve jsem jezdíval do těch 2000 km/rok i více, dnes 500 – 700 .Saša píše: Mám horské kolo (Rock machine) obuté na trekové pláště . Jezdím rád po rovině (terén i silnice) Nemám rád jízdu do dlouhých kopců . Párkrát za rok naložím kolo do auta odjedu do hor a dopřeji si výjezd lanovkou na nějaký vyšší kopec kde pojezdím hřeben a pak hurá z kopce dolů .
V tom případě zůstávám u V Brake. Ten zvuk je super a patří k ježděníMichael 4x4 píše:A mokrá kotúčovka neškrípe:D, nie ako mokrá V-brake
No zas tak moc lesem nejezdím.Když už tak po asfaltkách, po svážnicích a tak..V zimě nejezdím, tak asi ani nemá smysl u mě o tom uvažovat.Michael 4x4 píše:Či sa za ne oplatí priplať, ak ich využiješ, teda ak jazdíš v teréne, teda les, blato, voda, prípadne aj v zime (sneh, námraza) tak určiite kotúčovka bude lepšia voľba. Nevravím že s V-čkami sa nedá, ale toto je citeľne lepšie.
A ty celoodpružený bajky toho bych se docela bál, že se utahám.Přeci jen asi na to bude potřeba víc síly.Takže na delší vyjížďky to dle mého moc nebude.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Marianská vyhlídka mezi zámky Hrubá Skála a Valdštejn. A ještě Krkonoše 16 km ze 620 m/nm do 1220 m/nm za 2 hod , dolů 25 min (rok 2004 s 2104).Marťas píše:Petr HC, Přesně na téhle vyhlídce jsem se byl podívat v létě.
Naposledy upravil(a) Petr HC dne čtv led 07, 2010 05:05, celkem upraveno 1 x.
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
my jsme si vyjeli minuly rok s rodičema na Šerlich cyklo busem ( stará karosa,která při výjezdu na šerlich byla začouzená i zevnitř) a potom zpátky domů,krásná projížďka
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele: