Podtlakový karburátor na pretlakový???

Moderátor: Moderátoři

Skid
Příspěvky: 47
Registrován: čtv pro 25, 2008 15:14
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skid »

Puhi píše:Heh, vysvetlí mi tu niekto tento obrázok? Lebo koľko tu bolo príspevkov že sa turbo nedá pustiť cez podtlakový karbec, a mňa ak zrak neklame, tak toto je klasický škodovácky karbec jikov alebo aká to rachotina. A je tam aj intercooler ak dobre vidím. Tak babo raď
tak ja si myslim ze pri pouziti nizko tlakeho turba 0.6-0.8 Atm by to slo protoze by to bylo neco jako naporove sani a nebo nee.Su zvedavi mam k dispozici alfu 155 2.5TD Turbo tak mozna casem.ale nevim jake to ma tlaky
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja som asi na nieco prisiel...dalo by sa to prerobit, chce to jednu fintu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Skid
Příspěvky: 47
Registrován: čtv pro 25, 2008 15:14
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skid »

Jakou sem s nou
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

prišiel niekto na niečo? :roll:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Podtlakový karbec by měl makat i s turbem, pokud si bude myslet, že tlak turba je normální okolní tlak. Tj. všechny otvory, plovákovka ap. musí být připojeny na přetlak - zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ja znam jednoho, teda neznam, ale piseme si nekdy na icq ... ten jezdi na klasickem webru, jeste neshorel a rikal ze to jede hodne dobre... nechapu, ale asi to jde
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

VaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.

Ano toť pravda. Pak jiné palivové (dopravní) čerpadlo a jiný jehlový ventil .
For Skid: Doufám že jsi srovnání nízkotlakého turba (0.6-0.8 bar) a náporového sání myslel ze srandy ne ?
Při 100km/h je v "náporu" tlak pouze 0.0048 bar (u hladiny moře)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

VaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.

Mne zase príde zložitejšia táto varianta, myslím hlavne predhrev, hadičku a pípadne lanko plynové keby sa to prerobilo. Všetko toto by trebalo vytesňovať. Predhrev dajme tomu by sa odpojil a aj tak ho nemajú všetky karby, ale zvyšok... To radšej pospájam pár hadičiek :)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“