Saša píše:Je to pro napájení antény se zesilovačem . Používá se to také jako signál pro "motorovou" anténu , nebo jako povel k zapnutí zesilovače na repro . U novějších rádijí ho lze zatížit pouze 100 mA
100mA, super, to jsem nevěděl.
Kousek z návodu k autorádiím SONY (GT430, BT3600):
If you have a power antenna (aerial) without a relay box, connecting this unit with the supplied power connecting lead may damage the antenna (aerial).
Notes in the control and power supply leads:
- The power antenna (aerial) control lead (blue) supplies +12V DC when you turn on the tuner, or when you activate the AF (Alternative Frequency) or TA (Traffic Announcement) function.
- When your car has built-in FM/MW/LW antenna(aerial) in the rear/side glass, connect the power antenna (aerial) control lead (blue) or the accessory power supply lead (red) to the power terminal of the existing antenna (aerial) booster. For details, consult your dealer.
- A power antenna (aerial) without a relay box cannot be used with this unit.
Je možný že v první větě má být místo posledního slova antenna slovo unit? Protože já tomu takhle nějak nerozumím. Jak bych mohl odpálit anténu, když nebude mít relátko?.
A jak poznám že mám v autě anténu se zesilovačem? (Podle tvaru dílu mezi střechou a prutem?)
http://forum.ladaklub.com/download.php?id=16839
Protože mezi konektorem auta a rádia je redukce a je jen třídrátová (bez anténního napájení) a dočasné rádio Blaupunkt Beta prakticky nepřijímačuje. Chci si koupit Sony GT430 a nerad bych, abych byl pořád bez tuneru, nebo to propojením dokonce nějak odpálil a přidělal si další starosti.
Bílý LADA a okřídlená spol.